Husk meg
Brukernavn
Passord

Sogndal - FFK utsatt?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 okt 10, 20:14

Smurf-De Brune som kamp søndag på NRK istedenfor Sogndal-FFK.....sikker BWink


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 05 okt 10, 20:29

Det betyr vel også at Smurf-Mjøndalen blir flyttet til klokka 15:30, slik at NRK ikke trenger å endre sendeskjemaet.

På søndag er vi alle brunskjorter Tongue out

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


_JG_

Knøttespiller
Ble medlem: 04 okt 10
Innlegg: 26

Lagt til: 05 okt 10, 20:43
Et slikt samarbeid er jo en ting Kai Roger, men de som sitter på benken for 1.laget kan ikke spille kamper for Førde dagen etter. Et slikt samarbeid blir veldig haltende. De er avhengig av å ha 2.laget sitt i 3.divisjon for å få gitt reservene et minimum av matchtrening...

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 okt 10, 20:51

Laughing

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det betyr vel også at Smurf-Mjøndalen blir flyttet til klokka 15:30, slik at NRK ikke trenger å endre sendeskjemaet.

På søndag er vi alle brunskjorter Tongue out

Jepp...de sa så på 4-4-2


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 okt 10, 23:17

Opprinnelig postet av _JG_

Nå kan Sogndal mønstre alle de beste tilgjengelig spillerne sine til denne kampen og berge 2.laget sitt.

De kan vel uansett ikke stille med de 11 som startet mot Bodø/Glimt...


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 06 okt 10, 08:27

Opprinnelig postet av _JG_
Et slikt samarbeid er jo en ting Kai Roger, men de som sitter på benken for 1.laget kan ikke spille kamper for Førde dagen etter. Et slikt samarbeid blir veldig haltende. De er avhengig av å ha 2.laget sitt i 3.divisjon for å få gitt reservene et minimum av matchtrening...

 

Helt sant . Var bare et innlegg som fortalte hva Sogndal har planer om å gjøre,i og med at 2.laget deres ligger i en for lav divisjon Wink


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 okt 10, 16:09

Artikkelen som rapporterer om ny TV-kamp, opplyser forøvrig at ny dato for Sogndal-FFK blir onsdag 20. oktober, som antydet.

http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Toppfotball/Adeccoligaen/2010/Ny-TV-kamp-i-Adeccoligaen/

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 06 okt 10, 17:50

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det betyr vel også at Smurf-Mjøndalen blir flyttet til klokka 15:30, slik at NRK ikke trenger å endre sendeskjemaet.

På søndag er vi alle brunskjorter Tongue out

BRUNSKJORTE blir jeg ikke Tongue out men mjøndalen ønsker jeg alt godt. Hyggeligste bortekampen jeg har vært på

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 okt 10, 17:59

Jeg var brunskjorte i to år midt på 90-tallet. Jeg spilte for Torsnes Tongue out

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 06 okt 10, 20:25

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg var brunskjorte i to år midt på 90-tallet. Jeg spilte for Torsnes Tongue out

 

 Jeg var i Fredrikstad i 12 år(FFK i 6 år,med bla Henry Johannessen som trener-en legende spør du meg),før jeg ble brunskjorte i 22 år. Bor nå i Bergen på 9 året. Men det er noe med byen og laget der du er født. Selv om jeg har god kontakt med folk i Mjøndalen,er liksom hjertet alltid i FFK Laughing


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 06 okt 10, 20:31
Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg var brunskjorte i to år midt på 90-tallet. Jeg spilte for Torsnes Tongue out

Hetternte de Tæsse? Og er det ikke der Ebenezar Von Schmeck er fra? Kællen jo!

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 okt 10, 20:44
Taper Sogndal borte mot LøvHan til søndag og oss til onsdag, da skiller det kun fire poeng og vi har en kamp til gode på sogndølingene og vinner vi den, skiller det kun et poeng og i den siste serirunden møtes Sogndal - Ranheim møte hverandre. Hvem vet, kanskje tar vi 1.plassen?

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 06 okt 10, 23:36

Opprinnelig postet av Patrioten
Taper Sogndal borte mot LøvHan til søndag og oss til onsdag, da skiller det kun fire poeng og vi har en kamp til gode på sogndølingene og vinner vi den, skiller det kun et poeng og i den siste serirunden møtes Sogndal - Ranheim møte hverandre. Hvem vet, kanskje tar vi 1.plassen?

Ja, du har rett, men egentlig bryr jeg meg ikke om 1.-plassen, det som betyr noe nå er at laget fra "den nitriste byen", (det nye navnet på Sarpsborg, ettersom de kaller oss for "den andre byen" så kan vi gi dem et navn også) og Ranheim er bak oss på tabellen den 7.11.2010.

Det ville være toppers hvis laget fra "den nitriste byen" avgir poeng mot Mjøndalen.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 okt 10, 10:03

Jeg vil heller foreslå "den bitre byen". Selv i en sesong hvor de styrer mot sin beste plassering noensinne (og beste siden 70-tallet om vi regner med SFK) er de mest opptatt av hvorvidt FFK rykker opp eller ikke. Derav for eksempel sutringen om at vi har fått flyttet kampene mot Glimt og Sogndal på grunn av spillere på landslagsoppdrag.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3