Husk meg
Brukernavn
Passord

Skal vi alle være med å lage års-beste på Supporterfeltet mot Sandnes/ Ulf?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 28 sep 10, 23:11

Hadde jeg hatt tid skulle jeg ligget på kne på tifohuset og malt/sydd hver dag etter jobb til den kampen her, hehe. Hadde vært kult å satsa skikkelig! Men er midt i fagprøve i mur så da kan jeg ikke ta meg tid til sånt. Prøve å få til en del "stæsj" til siste hjemmekamp hvertfall.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Supras Fredrikstad, loud and proud since 11.09.09.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 29 sep 10, 01:17
Endret: 29 sep 10, 01:19
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Lex

Hva med og kopiere opp noen sanger som i gamledager og legge de på setene så alle kan synge og bære seg :-) Det hadde vært stas. Altså ellers på tribunen.

Enig. Og da bør det fordeles skikkelig, og ikke kasting av en bunke et kvarter før kampstart. Tror det vil ha god effekt.

 Burde ikke være verdens største problem om man får et par st til å legge ut litt rundt omkring på feltet én time før kamp. Noen som tar initativ/har rådighet over en gavmild kopimaskin? Selv er jeg dessverre nødt til å jobbe.

 

Evt kunne man ha fått et par til å stå ved inngangene fram til kampstart for å dele ut lapper til de som skal på ståfeltet.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 sep 10, 07:56

Dem gamle sangene sitter nok inne hos folka tror jeg..  

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 sep 10, 09:04
Alt det som dere her "lufter" er veldig bra! Jeg har stor tro på at dette vil bli en opptur sportslig og supportermessig. Det er smart å flytte seg mot midten, kopiere sanger, ta med to stangsflagg, banner og flagg, tror jeg. La oss skape humor og samhold, la oss ha det morro! :-)

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 sep 10, 16:55

Det som også er viktig er å samle folket, ikke stå så sprett somvi har gjort hittils. Jaran svarte aldri på dem facebookmeldinga mi, så jeg sende han den på nytt, denne gangen via e-post...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 sep 10, 18:59

så må vi slutte med og kjefte på dem som ikke synger.. repet repet skriver nok dere nå, men jo mere energi som brukes på dem jo dårligere liv på stadion...

folka kommer, men la dem bestemme selv Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 sep 10, 19:40

Opprinnelig postet av keiko99

så må vi slutte med og kjefte på dem som ikke synger.. repet repet skriver nok dere nå, men jo mere energi som brukes på dem jo dårligere liv på stadion...

folka kommer, men la dem bestemme selv Laughing

Engelsken din er ikke så god, ser jeg. Repeat, repeat heter det. Desuten er jeg litt uenig med deg. PH-feltet er et felt for syngende suportere


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 sep 10, 21:06
Nå er det flere tidligere ståplass supportere som har meldt sin entrè til denne kampen. Veldig bra! Nå er det en bølge som har begynt å reise seg igjen! Dette kommer til å bli års-beste på hjemmebane i år! Folk har tro på laget og at stemningen vil nå nye høyder! Jeg gleder meg til søndag! :-)

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 30 sep 10, 18:44

Savner stor banner som vi hadde mot ålesund med 11 forskremte oransje kæller ... er vel vanskelig og få til men savnet er stort for stor tifo, blir sikkert kult med bluss på søndag da kveldsmørket har kommet med høsten ... SVIKTER ALDRIG OG STILLER ALLTID OPP !!!!

---------------------------

R G


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 01 okt 10, 09:53

Old Red Beavers:

Det er veldig bra å høre at gamle Red Beavers samler troppene til denne kampen.

Fredrikstad Blad:

F-b har fokus på at de syngende supporterne mobiliserer til denne kampen.

Supras:

Som alltid denne sesongen har Supras stått på, og de har også mobilisert ekstra til denne kampen.

Da er det bare å si at vi begynner å bevege på en masse, en bølge som skal skylle over tribunene til søndag.

 

Kos deg med disse to youtube snuttene:

FFK og AIK

http://www.youtube.com/watch?v=tZN9pJg0Y4M

 

 http://www.youtube.com/watch?v=sA-qsapPTsQ

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 01 okt 10, 10:00
Endret: 01 okt 10, 10:02
Endret av: Jonek

Sandnes / Ulf supporterne mobiliserer også. Harrytur til Fredrikstad / Sverige Det er hyggelig at det blir noen å synge mot eller synge ut. 

http://www.sandnesulf.no/index.php/supporter.html

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 01 okt 10, 12:03

Opprinnelig postet av Greaker

Savner stor banner som vi hadde mot ålesund med 11 forskremte oransje kæller ... er vel vanskelig og få til men savnet er stort for stor tifo, blir sikkert kult med bluss på søndag da kveldsmørket har kommet med høsten ... SVIKTER ALDRIG OG STILLER ALLTID OPP !!!!

Så var det det med Plankehaugen + korrektur på tifoen sin da... (hint: Takk FÅR alt Markus)

Det heter "ALDRI", ikke "aldrig".

Ellers er jeg helt enig med deg at det hadde vært sprekt med et slikt banner som vi hadde mot Aalesund i 2008. Men da trenger nok tifo-gutta en hel haug med frivillige som må være med på å lage et slikt.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 01 okt 10, 12:19

det med at det skal bli stort tifo mot ulf er bare løgn og fanteri tror jeg for supras som har med tifo å gjøre har ikke planlagt noe spesielt til denne kampen......... annet en å synge ut ph Wink

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 01 okt 10, 14:56
Endret: 01 okt 10, 14:58
Endret av: Jonek

Opprinnelig postet av lordofwhat

det med at det skal bli stort tifo mot ulf er bare løgn og fanteri tror jeg for supras som har med tifo å gjøre har ikke planlagt noe spesielt til denne kampen......... annet en å synge ut ph Wink

det er suverent at Supras har bestemt seg for å synge ut PH!!! Ingenting er bedre enn at alle synger ut alt som kan krype og gå. Oppfordringen går til alle om å ringe til en "gammel eller tidligere sanger", for å få han med på supporterfeltet. Det hadde også vært fint om noen av de som var med i Brigaden også kommer. Det er flere av dem som ikke har gjort noen lovbrudd eller er blitt utestengt. De hadde det vært hyggelig å se og høre igjen. Ta dere en tur opp på feltet sammen med oss! SUPPORTERE, FOREN DERE!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 03 okt 10, 14:25

Kom igjen nå alle sammen, de som skal sitte på stadion idag kan gjerne reise seg, hoppe og synge, vifte med skjerf og det de har av flagg, vis at dere ikke er noen bløte kællær, kom igjen og støtt laget!

Aldri har jeg gledet meg så mye til tribuneliv, idag tror jeg det blir bra folkens, men vi trenger selvfølgelig flere!

de som sitter på kortsiden ved plankehaugen må gjerne komme bort hvis dere vil synge,klappe,hoppe og flagge og støtte laget som faen!

kom igjen alle sammen, det er ikke så mye som skal til fra hver person på stadion for at vi får dette til å bli en knallkamp!

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 okt 10, 01:22

Opprinnelig postet av Jonek

Sandnes / Ulf supporterne mobiliserer også. Harrytur til Fredrikstad / Sverige Det er hyggelig at det blir noen å synge mot eller synge ut. 

http://www.sandnesulf.no/index.php/supporter.html

Virker som de ble igjen i Sverige, for jeg så aldri noen bortesupportere i dag..


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 04 okt 10, 09:00
Oppmerksomheten mot Piroija var vel ikke så vellykket siden nok en gang "slapp inn" et mål ganske på egenhånd?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 okt 10, 11:24

Opprinnelig postet av kratos
Virker som de ble igjen i Sverige, for jeg så aldri noen bortesupportere i dag..

Det  satt tre stykker nærme bortsupporterfeltet i hvert fall. Kan ha vært Ulfere det. På nesten samme sted satt det tre stykker som jublet da Nybergsund scoret på straffe i forrige hjemmekamp, så det kan være erke-sarpinger som innbitt skal møte opp på Stadion i håp om tap for hjemmelaget fortsatt.

16. mai mot Løv-Ham var det i hvert fall ingen bortesupportere i mils omkrets. Betongklossene blir litt stusselig alene der borte i enkelte kamper. Skal bli godt å få fylt opp både her og der om vi rykker opp.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 04 okt 10, 14:55

Det var synd at Sandnes-fansen valgte Strömsvallen fremfor Fredrikstad Stadion, men det var kanskje like godt.

Jeg synes det var en fin stemning på supporterfeltet og ros til alle som bidro. Håper at dere kommer igjen like sterkt neste hjemmekamp.

Heia dere! :-)

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 13 okt 10, 21:53

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av kratos
Virker som de ble igjen i Sverige, for jeg så aldri noen bortesupportere i dag..

Det  satt tre stykker nærme bortsupporterfeltet i hvert fall. Kan ha vært Ulfere det. På nesten samme sted satt det tre stykker som jublet da Nybergsund scoret på straffe i forrige hjemmekamp.

Det var tre på feltet ja, En i Sandnes farger, en Rødhvit og en som var  nøytralt kledd. 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3