Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor kan ikke vi supportere ta ansvar?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kilden

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 19 sep 10, 17:48
Endret: 19 sep 10, 17:49
Endret av: Kilden

Hvorfor kan ikke vi supporter ta ansvar?

Hver gang sitter det supportere her på forumet å klager / krangler om hvor ille ting er.

 

Hvorfor kan ikke vi supportere ta anvar og møte opp utenfor stadioen å vise hva vi mener.

Synes vi er så passive og feige.

 

Kanskje dette hadde vekket spillerne litt også??

---------------------------

Svømmer du mot strømmen, finner du kilden!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 sep 10, 17:55

Jepp synes at supportere kan møte opp utenfor stadiondørene men da for å støtte gutta og vise klubben at byen støtter de i tykt og tynt.


De trenger ikke noe hodrulling eller dritt slenging nå men støtte så de senker skuldrene 12 hakk

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 19 sep 10, 17:58

Opprinnelig postet av Kilden

Hvorfor kan ikke vi supporter ta ansvar?

Hver gang sitter det supportere her på forumet å klager / krangler om hvor ille ting er.

 

Hvorfor kan ikke vi supportere ta anvar og møte opp utenfor stadioen å vise hva vi mener.

Synes vi er så passive og feige.

 

Kanskje dette hadde vekket spillerne litt også??

 

Kanskje du hadde gjort en bedre jobb også om en horde møte opp hos deg og sa hva du gjorde feil.

Nei spillerene skal støttes i tykt og tynt, eller så får du følge med på noe annet, foreslår lommetennis, der kan du klage på hvem du vil :-)


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 19 sep 10, 17:59

Spillerne blir kun bedre av full oppbakking på stadion :-)


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 19 sep 10, 17:59

Tror du at vi blir tatt på alvor om vi møter opp uten for stadioen som et hylekor og forlanger det ene og det andre. Vi ligger på 2 plass og ikke 8, jeg har masse på hjertet som jeg gjerne ville si til spillerne og til tom freddy, men det blir ikke lagt merke til uansett for dem er i en "boble" som ikke er gjennomtrengbar for åpenbaringer fra supportere. Det som kommer fra  TFA og spillerne er ingen unnskyldninger og det at dem skal skjerpe seg til neste kamp. Ville uansett blitt med vist noen hadde konkret frontet et møte med noen i spillergruppa og trener teamet...

---------------------------

R G


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 19 sep 10, 18:01
Opprinnelig postet av mysthical

Jepp synes at supportere kan møte opp utenfor stadiondørene men da for å støtte gutta og vise klubben at byen støtter de i tykt og tynt.


De trenger ikke noe hodrulling eller dritt slenging nå men støtte så de senker skuldrene 12 hakk

Enig.

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 19 sep 10, 18:19
Blir ikke det laget støttet i tykt og tynt da??? Det møter opp tusenvis av mennesker til hver eneste kamp hjemme. Blir spillerne bedre av det? Nei. Det møter opp hundrevis til bortekamper. Blir spillerne bedre av det? Nei. Enkelte snakker om at det kommer så mye dritt ifra tribunen at presset blir for stort på spillerne. Tull og tøys! Hvis spillerne ikke tåler det så er det de som får finne seg noe annetå gjøre. Tror ikke dette er så anderledes i f. eks Bergen. Mener ikke at noen skal møte opp og slenge dritt men et oppmøte utenfor stadion med noen bannere om full skjerpings hadde ikke gjort noe spør du meg....

---------------------------

jorhan


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 19 sep 10, 18:35

Opprinnelig postet av jorhan
Blir ikke det laget støttet i tykt og tynt da??? Det møter opp tusenvis av mennesker til hver eneste kamp hjemme.

Å møte opp på stadion og sitte der passiv er ikke det samme som å støtte opp.

Å møte opp på stadion og slenge dritt er ikke det samme som å støtte opp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 19 sep 10, 19:24
Alle slenger ikke dritt. Alle sitter ikke bare der selv om de ikke står blandt PH. Hva slags støtte er det vi skal gi da? Vi støtter med vårt nærvær og vår økonomiske støtte.Kommer på hver kamp og drar på en del bortekamper. Det er mange tusen som ikke slenger dritt men som heller ikke hopper å synger gjennom hele kampen. Uansett hvordan man vrir og vrenger på det så har FFK en helt unik supporterskare og det er dem iferd med å skusle bort.

---------------------------

jorhan


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 19 sep 10, 19:28
Både trenerteam og spillere trenger støtte og positive tilrop fra tribunen, ingenting annet hjelper. Se bare hva Hoås og flere sier om Sarpsborg. Der er det rom for å feile, de blir møtt med "kom igjen, du fikser det neste gang" når de gjør noe feil/bommer på mål etc. Slike ting gjør noe med deg som menneske, og der har FFK supporterne SVÆRT mye å lære!

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 sep 10, 19:37

Opprinnelig postet av Pk
Se bare hva Hoås og flere sier om Sarpsborg. Der er det rom for å feile!

Jepp, når de feiler der, så går heller alle hjem, jf dagens kamp. Cool


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 19 sep 10, 19:40
Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Pk
Se bare hva Hoås og flere sier om Sarpsborg. Der er det rom for å feile!

Jepp, når de feiler der, så går heller alle hjem, jf dagens kamp. Cool

Jada, slikt skjer helt sikkert der også. Men hvis du vil så skjønner du hva jeg mener.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 19 sep 10, 19:44

Opprinnelig postet av Pk
Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Pk
Se bare hva Hoås og flere sier om Sarpsborg. Der er det rom for å feile!

Jepp, når de feiler der, så går heller alle hjem, jf dagens kamp. Cool

Jada, slikt skjer helt sikkert der også. Men hvis du vil så skjønner du hva jeg mener.

På Aftenpostens live-oppdatering står det at når Strømmen scoret til 3-0 (heldigvis) at mange hundre smurfinger gikk hjem.

Hva påkkærn er døm så prektige for da? De er ikke noe bedre enn andre.

 

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 sep 10, 19:44

Opprinnelig postet av Pk
Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Pk
Se bare hva Hoås og flere sier om Sarpsborg. Der er det rom for å feile!

Jepp, når de feiler der, så går heller alle hjem, jf dagens kamp. Cool

Jada, slikt skjer helt sikkert der også. Men hvis du vil så skjønner du hva jeg mener.

Jada, jeg er helt med på hva du sier, derav smiley'en.

I det hele tatt er det helt utrolig hvor mange mennesker i byen vår som er villige til å betale tusenvis av kroner for å kunne spre eder og galle på stadion, år etter år. Mange later til å være kritiske uansett resultater og spill.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24