Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Alta - FFK. Søndag 19. Sept 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 sep 10, 17:23

Gleder meg til sesongen er over og Sarpsborg rykker direkte opp  og henter alle spillerne våre.  Blir vel ca 20 år til neste gang vi er i TL også..

 

Jaja, var moro så lenge det varte..  Aune, vær mann og trekk deg igår!


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 sep 10, 17:24

Vet faen ikke hva jeg skal si. Detta går veien mot konkurs. Nå må vel for faen ledelsen reagere, før det går helt på tryne. Vi solgte Wallace, vi fikk inn en overthetop, aldrende midtbanespiller, vi sparka en av norges beste trenere og nå ser vi resultatet av det...

---------------------------

Jeg krever Aunes hode på et fat...


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 19 sep 10, 17:25

Hadde vi ikke fått to straffer mot Bodø Glimt, så hadde Tom Freddy måttet gå like slukkøret av banen som det han må i dag. Det har vært en lang rekke tragiske kamper, men vi har hatt mye flaks, og fått med oss endel poeng. Allikevel er ikke Tom Freddy i stand til å se at FFK spiller fryktelig dårlig fotball for tiden. Han velger i steden å være spydig mot kritikere.

Han vet godt at vi ikke har råd til å ansette noen ny trener, så han sitter tryggest av alle trenerne i Adeccoligaen


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 19 sep 10, 17:26

Hvor ble det av gutsen som var tilstede så sent som onsdag? Alta får jo spasere gjennom hele tiden, og når vi har ballen prøver vi på vanskelige ting hele tiden.  Kan ikke si at Alta kjemper oss ut av stilen heller, for stilen var aldri til stede ...

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 19 sep 10, 17:26

Vi har laget fult av landslagsspillere, i flere aldersgrupper. Vi har Adeccos beste spiller i Celso osv.

Når vi da spiller som vi gjør, er det kun treneren som kan lastes, og kun han.

At ikke F-b og andre ikke har baller til å si det som det er, er ganske trist.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 sep 10, 17:27

Opprinnelig postet av kratos

Vet faen ikke hva jeg skal si. Detta går veien mot konkurs. Nå må vel for faen ledelsen reagere, før det går helt på tryne. Vi solgte Wallace, vi fikk inn en overthetop, aldrende midtbanespiller, vi sparka en av norges beste trenere og nå ser vi resultatet av det...

Kan vi bli ferdige med Tom Nordlie nå??? Hvorfor er ikke han ansatt i Molde f.eks?? Er så lei det pisset der.. Hadde Tom vært her hadde vi vært konk for lenge siden!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 19 sep 10, 17:27
Endret: 19 sep 10, 17:41
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Kratos

  Masalin skal ha kjempekudos for at vi fremdeles leder 0-1.

Har aldri sett ordet "kudos"brukt som synonym for ros,andre steder enn på dette forumet. "Substantiv kudos berømmelse eller anerkjennelse ved å være kjent grunnet en handling eller noe man har oppnådd. Etymologi gresk κύδος, kydos, bokstavelig «det som er hørt ""

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 sep 10, 17:28

Jeg klør meg fortsatt i hodet over byttet til Aune mot slutten:

Fatter rett og slett ikke hvordan Aune kan ta ut vår eneste, rene spiss når vi jakter scoring. Greit nok at de skal slå langt på Piiroja, og han kan vinne noen dueller, men vi må j ha noen rundt ham som kan plukke opp andreballene. Thorvaldsson er jo akkurat den spillertypen; en bevegelig, hardarbeidende spiss.

Alle andre ville jo ha byttet inn en spiss og tatt ut en forsvarsspiller...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 sep 10, 17:28

Er det virkelig TFA som er grunnen til dette her? Hjalp det ikke en dritt å få inn TA?

 

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 19 sep 10, 17:28

Opprinnelig postet av kratos

Vet faen ikke hva jeg skal si. Detta går veien mot konkurs. Nå må vel for faen ledelsen reagere, før det går helt på tryne.  vi sparka en av norges beste trenere og nå ser vi resultatet av det...

 

Spillerne i FFK var ikke interessert i å spille under en trener som setter krav. Derfor fikk vi Tom Freddy Aune


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 19 sep 10, 17:30

Spillerne virker jo totalt tafatte.  Kunne tro de spilte fotball med brekt ben.

Man kan si mye pent om Raio, men fotballhode, det har han i hvertfall ikke.  Jeg begynner å lure på om han har gått ut på dato han æv.

Amin Askar er tidenes beste spiller til å slå innleggene i førsteforsvareren. Hadde det eksistert en pris for nettopp det hadde han vunnet den soleklart.

Celso er vel en av de beste spillerne i FFK på flere tiår.  At han underpresterer så til de grader tipper jeg ligger på hans egen motivasjon for å spille bakgårdsfotball i Norge.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 sep 10, 17:30

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Kan vi bli ferdige med Tom Nordlie nå??? Hvorfor er ikke han ansatt i Molde f.eks?? Er så lei det pisset der.. Hadde Tom vært her hadde vi vært konk for lenge siden!

Helt feil siden vi allerede har betalt han får årets sesong og ikke påført oss mer utgifter enn vi allerede har...

---------------------------

Jeg krever Aunes hode på et fat...


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 sep 10, 17:31
Endret: 19 sep 10, 17:42
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av stjernengutt
Har aldri sett ordet "kudos"brukt som synonym for ros,andre steder enn på dette forumet. "Substantiv kudos berømmelse eller anerkjennelse ved å være kjent grunnet en handling eller noe man har oppnådd. Etymologi gresk κύδος, kydos, bokstavelig «det som er hørt ""

Ros og berømmelse/anerkjennelse er da vitterlig synonymer

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 sep 10, 17:31
Endret: 19 sep 10, 17:42
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av Kratos

  Masalin skal ha kjempekudos for at vi fremdeles leder 0-1.

Har aldri sett ordet "kudos"brukt som synonym for ros,andre steder enn på dette forumet. "Substantiv kudos berømmelse eller anerkjennelse ved å være kjent grunnet en handling eller noe man har oppnådd. Etymologi gresk κύδος, kydos, bokstavelig «det som er hørt ""

Innlegget ble skrevet etter 1. omg...

---------------------------

Jeg krever Aunes hode på et fat...


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 sep 10, 17:33

Nesten hver kamp vi gjør det dårlig så sier aune til media at dette var ikke bra nok.Men da er det vell snart på tide at du gjør noe med laget da AUNE.Gang på gang sier de at de er tent og skal gjøre det bra.Hehe.En ting er sikkert,hvis vi har så flaks at vi rykker opp så kan vi hvertfall ikke ha taktikken til aune i tippeligaen!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 sep 10, 17:36

Hva er det som skjer? Er det noen her som kan oppdatere litt hvorfor et lag som FFK,klarer å spille under pari,kamp etter kamp?

Er det interne problemer? Er det presset fra omgivelsene? Er spillerne for dårlig trent?

 

Jeg gir ikke opp før det er for seint,men lukter kvalik her,og det er ikke bra,viser historien. Og neste år er det vel vanskeligere å rykke opp. Men slik vi framstår ,har vi kanskje ikke noe i tippeligaen å gjøre.......kanskje erkjenne at vi trenger et par år i Adecoen,ikke minst for å få med oss en sunn organisasjon.

Kanskje klubben vokste for fort? Fra 7 mill i omsettning tl 95 mill på noen få år.....

 

Men...støtter gutta-selv om det er lov å være skuffa:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 sep 10, 17:36

Repet repet repet...

 

faen jeg er så lei sånt.. kan ikke noen bare ta ansvar da og skaffe annen trener eller og gå til FFK og fortelle deres idee ?

 

repet repet...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 19 sep 10, 17:37

Dette laget rykker aldri opp.. det vil nok få et år til i adico, noe som kan vise seg å bli flere.

 Raio er som vanlig en villmann, og det blir scoret to mål fra hans sone.

Jon spiller en brukbar kamp, et par bra redninger i første omgang, men som Lasse får han lite hjelp ettervert..

Til de som sier det er en god keeper vi mangler så vil jeg påstå vi har to stk som er mer en gode nok.

Men laget ellers, eller disposisjonene til treneren skjønner jeg ikke noe av. Men om Aune mener Raio er så god som spiss, så kjør han dit fra start, kanskje vi da vinner ( Noe jeg ikke tror)

Hører på Aunes unskyldninger nå, horibelt. Ikke en innrømelse på feil.


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 19 sep 10, 17:38

Tom Freddy: "Hadde vi vunnet i dag, ville det vært et ran"

 

Det var et ran sist onsdag også, Tom Freddy, men hadde flaks med dommeravgjørelser. Synd du ikke ser det


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 sep 10, 17:38

Opprinnelig postet av keiko99

Repet repet repet...

 

faen jeg er så lei sånt.. kan ikke noen bare ta ansvar da og skaffe annen trener eller og gå til FFK og fortelle deres idee ?

 

repet repet...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24