Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette mener de om FFK!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 sep 10, 21:58

FB har som sagt spurt 8 fotballeksperter om hva som er galt i FFK om dagen og hva FFK må gjøre for å rykke opp i år.

Hva de 8 ekspertene svarte kan du lese her!

Kan nevne hva Ivar Hoff sier:

1. FFK har for dårlige spillere, de er for dårlige organisert og taper mange poeng på hjemmebane mot middelmådige lag.

2. FFK rykker opp uansett, det er jeg helt sikker på. Ikke på grunn deres eget nivå, men rett og slett fordi kvaliteten på de andre lagene i Adeccoligaen er for dårlig.

He he, hører han for meg i det han sier der sånn Tongue out

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 13 sep 10, 22:12

De folka som jeg hører mest på av den "gjengen" her hva gjelder FFK er Dagfinn Enerly og Øystein Holt(ers). Kai Erik Herlovsen har selvsagt også sett FFK i de fleste kampene, men derfra kommer det etter min mening mye diverse. Han har rett denne gangen dog. Flesteparten av de andre har sett FFK kun i en håndfull kamper (mest trolig), og uttaler seg på generelt grunnlag.

Når det er sagt er jeg helt enig med Enerly og Holters. Det største problemet til FFK er at det ser ut som om man mangler en plan over spiller. Men nok om det, det blir diskutert i andre tråder.

Ivar Hoff klarer ihvertfall ikke jeg å ta særlig seriøst. Han prater kun i store bokstaver på jakt etter store overskrifter. En sensasjonjagende "fotballekspert". Har han sett FFK i år? Jeg tviler.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 13 sep 10, 22:33

Jeg kan lese igjennom kommentarene og tenke meg fram til hver av de på en eller annen riktig måte, bortsett fra kommentaren til Ivar Hoffnarr som jeg er enig i Plankekæll om, at man ikke kan ta helt seriøst. Dog syns jeg den kommentaren var rett og slett smakløs og uintelligent. Men igjen ja, Øystein Holt og Dagfinn Enerly er de jeg er mest enige i. Dog lett å se at det mangler plan i spillet, særlig offensivt.

Som Jaran Berg sier, at vi er det mest-scorende laget i addeccon kan så være, det hjelper ikke å vinne enkelte kamper 5-2 når vi alikevel taper for mange kamper. Poeng er uansett viktigere enn antall mål... Heller vinne en god kamp 1-0 hver gang enn noen få morokamper med 5-x resultater.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 sep 10, 09:15
Endret: 14 sep 10, 09:16
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av oleoleole
Som Jaran Berg sier, at vi er det mest-scorende laget i addeccon kan så være, det hjelper ikke å vinne enkelte kamper 5-2 når vi alikevel taper for mange kamper. Poeng er uansett viktigere enn antall mål... Heller vinne en god kamp 1-0 hver gang enn noen få morokamper med 5-x resultater.

Hvis han bare skal se på tall, så er det jo egentlig verken problemer offensivt eller defensivt. Vi scorer mest, men har er også det tredje beste laget når det gjelder baklengsmål. Slapp jo inn mål kun i én kamp på de første syv blant annet. Kun Glimt og Sogndal har sluppet inn færre mål. Halvparten av de 40 målene vi har scoret har kommet i 5 av kampene.

Det offensive spillet har jo også en viss indirekte innflytelse på det defensive. Når FFK nesten ikke sender folk i angrep når de kan på kontringer, så risikerer ikke motstanderne all verden ved å gå i angrep heller. Da kan de gjerne sende et par menn ekstra fremover, og fremdeles ikke risikere noe. Hadde FFK hatt et fryktet kontringsspill, så hadde også motstanderne vært mer var med å gå i angrep på jakt etter scoringer.


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 14 sep 10, 09:54

Problemet er at vi sjelden har muligheten til å vinne 1-0 fordi vi slipper inn så forbanna mange tullemål. Men statistikken bygger faktisk opp under tabellposisjonen vår. Vi er tross alt nummer 2 på tabellen og kan avgjøre dette selv. Vet at det å fokusere på noe positivt er som å banne i kjerka, men føler meg litt vill og gæærn i dag.

---------------------------

www.fredrikstadblogg.no



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3