Husk meg
Brukernavn
Passord

Risholt bør bli kaptein ut sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 02 sep 10, 19:42

Nå trenger vi en tydelig og kommuniserende sjef i de siste kampene !

  Da ser jeg ikke noe bedre alternativ enn Roger, som garantert vil gå først i krigen og forhåpentligvis vil det smitte over på de andre..!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 02 sep 10, 20:38

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Nå trenger vi en tydelig og kommuniserende sjef i de siste kampene !

  Da ser jeg ikke noe bedre alternativ enn Roger, som garantert vil gå først i krigen og forhåpentligvis vil det smitte over på de andre..!!

  Enig, Opphaug er en fantastisk fyr,men desverre en av de svakeste på laget,og hadde nok vært benket for lengst om han ikke hadde vært kaptein.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 sep 10, 21:09
Endret: 02 sep 10, 21:10
Endret av: Lex

Hva slags signal gir dette de andre spillerne da tror dere? Nei, jeg mener at vi beholder Ophaug som kaptein ut sesongen. Har Aune tenkt og bytte han ut, så bør visekapteinen ta over. Ser ikke akurat hvem som skal ta Ophaugs plass egentlig. Shabani er jo ikke fit for en hel kamp enda. Martinsen bør ha noen kamper på benken.

 

Det siste vi trenger er missnøye i spillergruppa.

---------------------------

Heia FFK


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 02 sep 10, 21:11

Tydelig og kommuniserende er vel litt å ta i. Er vel ikke mange her i Fredrikstad som i hele tatt skjønner hva han sier


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 02 sep 10, 21:28
Man må ikke nødvendigvis ha bindet rundt armen for å åpne kjeften!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 02 sep 10, 22:52

Opprinnelig postet av GodeGeir
  Enig, Opphaug er en fantastisk fyr,men desverre en av de svakeste på laget,og hadde nok vært benket for lengst om han ikke hadde vært kaptein.

Det var da svært så streng? Det er ikke lett å spille stopper sammen med en løs kanon (Raio). Raio ruser jo ut i samme duellen som Opphaug er i, glemmer å gå i sikring og får da Opphaug til å se surrete ut når han støter på en angriper i troa på at sikringa er på plass.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 03 sep 10, 03:39

Tull å gi Risholt kapteinsbindet når han er kun ansatt for 9 kamper. Dette vil ikke gjøre noe annet enn å fjerne respekten som spillerne har for TFA.

Om det virkelig er et ønske etter kapteinbytte må det byttes til en som har tillit i spillergruppa og har gitt sterke signaler om å være i fredrikstad og bringe laget opp. Risholt er for ny.

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 sep 10, 07:23

Opprinnelig postet av madcow

Tull å gi Risholt kapteinsbindet når han er kun ansatt for 9 kamper. Dette vil ikke gjøre noe annet enn å fjerne respekten som spillerne har for TFA.

Om det virkelig er et ønske etter kapteinbytte må det byttes til en som har tillit i spillergruppa og har gitt sterke signaler om å være i fredrikstad og bringe laget opp. Risholt er for ny.

 

Helt helt enig. Og kapteinsbytte skal kun skje utenfor sesong med mindre kapteinen blir solgt eller langtidsskadet

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 03 sep 10, 08:13
Risholt er på ingen måte noe kapteinsemne. Like lite som Piroija

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 03 sep 10, 08:54
Tror det vil være lite smart å bytte kaptein nå, det vil sende fryktelig dårlige signaler.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 03 sep 10, 10:16

Hvis Ophaug blir benket er det vel mest sannsynlig Ramberg eller Borges som får kapteinsbindet rundt armen.

Som en annen her skrev; det er lov å åpne kjeften selv om man ikke er kaptein!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 03 sep 10, 10:30
Endret: 03 sep 10, 10:30
Endret av: Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvis Ophaug blir benket er det vel mest sannsynlig Ramberg eller Borges som får kapteinsbindet rundt armen.

Som en annen her skrev; det er lov å åpne kjeften selv om man ikke er kaptein!

Ramberg er ingen ledertype !! Borges er et bedre forslag, men usikker om det er kapteinemne ? Grunnen til at jeg ønsker Risholt er fordi, (selvom Ophaug er en likandes kar på alle måter), jeg synes Ophaug har fremstått veldig svak både spillemessig og ledende i det siste. Nå i innspurten, så trenger vi en som dirigerer og oppmaner på banen...og da ser jeg ingen andre alternativer enn Roger.

---------------------------

You`ll never walk alone...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 03 sep 10, 11:23
Om Ophaug har spilt bra eller ikke, er det vel delte meninger om. Som leder syns jeg han styrer både forsvarsrekka og laget bra, men det er noen som er vanskeligere å styre enn andre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 03 sep 10, 14:00

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvis Ophaug blir benket er det vel mest sannsynlig Ramberg eller Borges som får kapteinsbindet rundt armen.

Som en annen her skrev; det er lov å åpne kjeften selv om man ikke er kaptein!

Ramberg er ingen ledertype !! 

Det vet jeg ikke noe om, siden jeg ikke kjenner han.

Det jeg vet er at han har fungert som kaptein tidligere når Barsom var benket. Derfor skrev jeg som jeg skrev. Jeg har ikke ytret min personlige mening om Ramberg eller Borges.

Jeg har ikke peiling på hvem som er best skikket som kaptein, men Ophaug, Piiroja, Risholt, Borges og Ramberg er vel de fem som "kjemper om" kapteinsansvaret tror jeg. Ophaug er nok den mest naturlige lederen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3