Husk meg
Brukernavn
Passord

Skjer med forumet?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 sep 10, 03:25

Ja, hva skjer på forumet om dagen? Her kutter FFK lønn og gjør alt for å redde klubben, så sitter folk her og syter og klager over at vi mister høyt lønnede spillere og får inn billigere alternativer?

Som om ikke det er nok, blir det ropt etter Kjell Jonevret og all verdens trenere fordi man ikke er fornøyd med Aune?? Aune har som FFK trener i år 10 seiere, 4 tap og 5 uavgjorte kamper! Hadde han kunnet fortsette i fjor så hadde vi fortsatt vært i Tippeligaen antakeligvis. Man skal få lov til å ha sine meninger, men kjenner jeg blir irritert.. Klubben har ikke økonomi til å hente inn trenere som Jonevret, Knut Torbjørn Eggen, Trond Sollied, Nils Arne Eggen osv!

Hadde Tom Nordlie fortsatt vært her, så kunne vi sagt hade bra til juniorsatsingen våres hvertfall, han var på god vei til å ødelegge det da han var her. I løpet av sesongen så hadde klubben vært konkurs for hans dyrebare kjøp, hjalp ikke med Mattias Andersson i fjor, vi rykka ned uansett.. Tom Nordlie er en story som er slutt i klubben. BAsta!

En annen ting, Mattias Andersson tjener i følge diverse medier: 100.000 i måneden, Wallace vet jeg ikke.. Ja jeg vet det er trist at begge de to forlater klubben, vi mister to gode spillere og ja vi mister toppscoreren, og tilretteleggeren i laget, men tenk dere om. Roger Risholt kommer til å spille bra på midtbanen vår, han har gjort sine saker bra i Kongsvinger og er en god spiller, Cristian Gamboa kan spille både venstreback og høyreback, er ung og ikke så dyr i tillegg, Gilmak ser ut som om ikke spiller så veldig bra, har sett han på FFK2 noen ganger og det har ikke vært bra. Gunnar Heidar Thorvaldsson har vært toppscorer før, og er en typisk bakromsspiss, tenk de finessepasningene til Tegstrøm til han som kan bli mange fine scoringer da!

Eller hva med Lalawele, som har gjort sine saker bra..
Den som trodde at FFK skulle surfe gjennom Adeccoligaen, beholde alle spillerne og ikke tape en kamp bør gå og ta seg en titt i speilet.. Se på Bodø Glimt som også har slitt nå, se på S08 som også går på noen blemmer innimellom mot bunnlaga, det er utrolig jevnt i Adeccoligaen og alle kan slå alle!

Nei, nå må vi slutte å pjatte om ny trener, og gi Aune tid og tillit, glem Tom Nordlie, han er ferdig i klubben og gjorde ikke ting så veldig bra her sånn. Vi er desverre ikke Vålerenga, Rosenborg, Brann som kan hente dyre spillere, bytte trener hvert år og søle rundt oss med penger!

Vi er Fredrikstad, og her står vi en for alle og alle for en! Slapp av, kom på stadion og hei guttane frem og gi dem god støtte i kampen mot opprykk, så årnær det seg tilslutt!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 01 sep 10, 03:45

[quote=FFKgutt1]

Vi er desverre ikke Vålerenga, Rosenborg, Brann som kan hente dyre spillere, bytte trener hvert år og søle rundt oss med penger!

Vi er Fredrikstad, og her står vi en for alle og alle for en! Slapp av, kom på stadion og hei guttane frem og gi dem god støtte i kampen mot opprykk, så årnær det seg tilslutt!

[/quote

Enig med det meste du skriver i innlegget ditt,men pengene som vi hadde,hvis vi i hele tatt har hatt noen,ble jo nettopp sølt bort på dyre spillere og trenere av de høye herrer som regjerte i klubben i fjor desverre!Det sliter jo klubben med nå,og kanskje i laaaaaaaang tid.Yell


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 01 sep 10, 09:01

I følge f-b.no så var det ikke "bare" 100 000 i måneden, det var 177 500 PER KAMP på mathias andersson. Videre;

Heia Fredrikstad!
Fredrikstad skal rykke opp i ååår! ;D

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 01 sep 10, 10:52

Litt klaging og lite som er bra nok virker det som, men mye følelser involvert! Nå er det jo UTROLIG spennende å være FFKer. Trist vi mistet Wallace, men look at the bright side: Vi har f.eks fortsatt Borges (!). To nye spillere som jeg synes virker spennende, og selv har jeg troa på TFA og TA.

Vi rykker opp guttær!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 01 sep 10, 15:54

Opprinnelig postet av madcow

I følge f-b.no så var det ikke "bare" 100 000 i måneden, det var 177 500 PER KAMP på mathias andersson. Videre;

Heia Fredrikstad!
Fredrikstad skal rykke opp i ååår! ;D

 

Kostnaden på 177 500 så hadde FB tatt alle kostnader med andersson og delt på antall kamper. De tok med overgangssummen også. Så lønna hans var ikke så høy men ja han tjenet for mye

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 sep 10, 17:06

Opprinnelig postet av Welhaven

Litt klaging og lite som er bra nok virker det som, men mye følelser involvert! Nå er det jo UTROLIG spennende å være FFKer. Trist vi mistet Wallace, men look at the bright side: Vi har f.eks fortsatt Borges (!). To nye spillere som jeg synes virker spennende, og selv har jeg troa på TFA og TA.

Vi rykker opp guttær!

 

Tro gjør man i kjærka, men vi andre ser realitetene. FFK som toppklubb er ferdig for mange år fremover, og da er vi tilbake til 200 stk på stadion igjen.. Det snakkes også om egenproduserte spillere, kan noen si meg hvilken klubb som har kommet seg opp bare med egenproduserte spillere ? Selv ikke FFK greide det sist..

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 sep 10, 17:35

Sånne som deg jeg sikter til Kratos, klager og syter på alt ting.. Hva vil du ha i klubben? Skal vi hente Nils Arne Eggen? Skal vi hente Tarik, Kvisvik, Morten Gamst Pedersen?

Du må begynne å skjønne at FFK sin økonomi er på bånn, at klubben jobber med å få den stabil og på plussiden igjen! Da nytter det IKKE med John Carew, Morten Gamst Pedersen og ny trener!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 sep 10, 18:14

Da kunne vel klubben gått ut med at de var fornøyd med å være i adecco i noen år fremover da vel, istedet for å gå ut med at opprykk var det eneste mål. Klart supporterene føler seg lurt når de ut i sesongen plutselig er fornøyd med å være i adecco...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 sep 10, 18:16

Opprinnelig postet av Kratos

Da kunne vel klubben gått ut med at de var fornøyd med å være i adecco i noen år fremover da vel, istedet for å gå ut med at opprykk var det eneste mål. Klart supporterene føler seg lurt når de ut i sesongen plutselig er fornøyd med å være i adecco...

Hvem har sagt det? Sist jeg pratet med Aune i mixed zone så sa han at FFKs mål var å rykke opp i Tippeligaen Smile

Tror det her går bra tilslutt til tross for at vi har mistet Wallace og Mattias Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


RødHvitSupporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 jul 10
Innlegg: 18

Lagt til: 01 sep 10, 20:54
Endret: 01 sep 10, 20:55
Endret av: RødHvitSupporter

Veldig bra skrevet (det første innlegget i tråden). støtter dette 100%


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 01 sep 10, 22:12

jeg gidder ikke mjæle med alt mulig rar av hva jeg mener om ditt og datt.

Innimellom er greit å bare la være.

Folk i er så ille opptatt av å få ut alt som er negativt. Man ser på F-B, gjør FFK det bra så greier folk å komme med noe negativt.

Bare se når assist treneren kom, så fikk han all skryten for flyten vi hadde, men nå som det går litt opp og litt ned, så er FAEN meg Aube som får all skyld.

Men jeg er ganske enig med deg  FFKgutt1, godt innlegg.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 01 sep 10, 22:21
Endret: 01 sep 10, 22:22
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av Plankehue

Folk i er så ille opptatt av å få ut alt som er negativt. Man ser på F-B, gjør FFK det bra så greier folk å komme med noe negativt.

Man kan ikke lese kommentarene på Fredriksstad Blad. Man kan hvertfall ikke ta de seriøst. Der er det bare skrotnisser som skal være uenig for alt det er verdt. Uansett hva som skjer i klubben er det 90% surmaga Særpekommentarer under. Kjøper vi Messi er det noen som klager på at vi ikke kjøpte Maicon i tillegg. Blir FFK truet med konkurs og vi MÅ selge er folk misfornøyd med det eventuelle salget FFK gjør. Topper vi tabellen er det garantert fordi vi er et kjøperlag, og rykker vi ned er det fordi vi ikke låner 50 millioner og kjøper opp halve landslaget.

Nei, vær så snill og hopp over de kommentarene. Det er bare svada stort sett uansett.

Beklager, jeg glemte å rose åpningsinnlegget som jeg synes var strålende.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 01 sep 10, 22:24

joda, har sluttet å lese kommentar feldtet på f-b Laughing


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 sep 10, 16:50

Kjempebra innlegg FFKgutt, og 100 % enig. På tide å bli kvitt den her ukulturen. Synes det er flaut og høre på all klaginga, og enda mer flaut når 1/3 av stadion forsvinner så fort motstanderen scorer et ledermål nærmere slutten.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 02 sep 10, 17:58

Opprinnelig postet av Supreme NTM

, og enda mer flaut når 1/3 av stadion forsvinner så fort motstanderen scorer et ledermål nærmere slutten.

Herregud, bli ferdig engang æ...folk må kunne gå hvis de vil det !!

---------------------------

You`ll never walk alone...


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 sep 10, 23:13

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Herregud, bli ferdig engang æ...folk må kunne gå hvis de vil det !!

Og jeg må kunne fortelle hvor utrolig dårlig stil jeg synes det er...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3