Husk meg
Brukernavn
Passord

Wallace klar for Gent

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 31 aug 10, 22:53

Vi sparer en del i lønn og får noen kroner for Wallace. FSI eier vel en del av han. Håper dette er midler som kan bli brukt til å kjøpe Gamboa. Gamboa for 1 mill er et kupp. Men det spørs vel om pengene for Wallace bare går med til å dekke gjeld.

Uansett ønsker jeg Wallace lykke til videre. Deilig at han går til utlandet.

---------------------------

Fredd


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 31 aug 10, 22:54

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Kjøpet av Risholt og salget av Wallace idag sørget nok for at vi blir i adeccoen i flere år. Nydelig gjort FFK.

Har du satt deg inn i klubbens økonomiske situasjon?

Vi er ikke Rosenborg, få det inn i hodet snart æ!


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 aug 10, 22:55

Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Kratos

hva faen ? vil ikke klubben tilbake til tippeligaen ? Vil de være en adeccoklubb ? Håpløst!

Jeg vil gjerne ha klubben tilbake til eliten. Men heller ett år - eller to - i Adeccoligaen, dersom det å "dra en Lyn" og spille i 6. er alternativet... Og med tanke på den informasjonen som er kommet ut om klubbens økonomi så er det sparing, sparing, kostnadskutt og mer sparing som gjelder. Spillersalg er nok nødvendig. I tillegg har jeg ikke på noen måte blitt imponert over Wallace i de kampene jeg har sett...

Et eller to år i adecco ? Tror du Thommasen, Borges etc er interesert i å spille i addeco i kanskje flere år fremover ? Vi kommer til å forbli en adeccoklubb i mange år fremover hvis vi ikke går opp i år.  Tenker de ikke på frafall av publikum ? Vi har vel en rundt regnet 6000 i snitt i år. Spiller vi addeco neste år, halveres dette tallet, om ikke mer, dermed enda mindre intekter for klubben og enda flere gode spillere som forsvinner..

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 31 aug 10, 22:56

Jeg er enig med Fredd.

Jeg håper FFK kjøper Cristian Gamboa med en eneste gang! 


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 31 aug 10, 22:57

dette forsvarer i hvert fall hentingen av roger.

---------------------------

med ffk til champions league!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 10, 22:57

jeg tror vi uansett rykker rett opp... selv om vi solgte Wallace..

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 31 aug 10, 22:57

Heller en mulighet for tippeligaspill neste år enn garantert 6. divisjon sier nå jeg.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 aug 10, 22:57

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Kjøpet av Risholt og salget av Wallace idag sørget nok for at vi blir i adeccoen i flere år. Nydelig gjort FFK.

Har du satt deg inn i klubbens økonomiske situasjon?

Vi er ikke Rosenborg, få det inn i hodet snart æ!

Nei men vi får heller ikke spille mot Rosenborg på lenge tror nå jeg så skjerping. Det er noe som heter og selge seg til fant. Skjerping, jeg har min mening som du ikke liker og det driter jeg en lang mars i.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 aug 10, 22:58

Opprinnelig postet av Costanza

 

Når det er sagt så har Joachim Thomassen spilt sine absolutt beste kamper i FFK-drakt som venstreback. Forhåpentligvis griper han sjansen igjen, selv om det jo er sentralt på midten han helst ønsker å spille.

Kan godt forstå at det er mer ufordrende og kanskje mer morsomt med en sentral midtbaneplass for Thommassen. Men tror avgjort at han har størst fremtid som venstreback...


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 31 aug 10, 23:00

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Kjøpet av Risholt og salget av Wallace idag sørget nok for at vi blir i adeccoen i flere år...


Noe ikke Lyn ble...

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 aug 10, 23:01

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Det er noe som heter og selge seg til fant. Skjerping, jeg har min mening som du ikke liker og det driter jeg en lang mars i.

FFK har i dette vinduet hentet fire spillere: To av de er spennende for fremtiden (Gamboa, Gilmak), og to er med på komplementere troppen vi har fra før (Risholt og Thorvaldsson).

To spillere går ut, Andersson og Wallace.

Gitt den svært anstrengte økonomiske situasjonen klubben er i, kan vi egentlig forlange stort mer?

Vet ikke med deg, men jeg er fornøyd med årets overgangsvindu.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 aug 10, 23:03

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Det er noe som heter og selge seg til fant. Skjerping, jeg har min mening som du ikke liker og det driter jeg en lang mars i.

FFK har i dette vinduet hentet fire spillere: To av de er spennende for fremtiden (Gamboa, Gilmak), og to er med på komplementere troppen vi har fra før (Risholt og Thorvaldsson).

To spillere går ut, Andersson og Wallace.

Gitt den svært anstrengte økonomiske situasjonen klubben er i, kan vi egentlig forlange stort mer?

Vet ikke med deg, men jeg er fornøyd med årets overgangsvindu.

Vi har fortsatt ett lag som bør rykke opp og det er jo bra, men Gilmak er ikke spennende for fremtiden...


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 aug 10, 23:07
Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Det er noe som heter og selge seg til fant. Skjerping, jeg har min mening som du ikke liker og det driter jeg en lang mars i.

FFK har i dette vinduet hentet fire spillere: To av de er spennende for fremtiden (Gamboa, Gilmak), og to er med på komplementere troppen vi har fra før (Risholt og Thorvaldsson).

To spillere går ut, Andersson og Wallace.

Gitt den svært anstrengte økonomiske situasjonen klubben er i, kan vi egentlig forlange stort mer?

Vet ikke med deg, men jeg er fornøyd med årets overgangsvindu.

Ja når de ikke slår bunnlag på bunnlag så føler jeg meg enda mere sikker med dette laget,hehe. Nei du får leve i trua om det.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 aug 10, 23:07
Endret: 31 aug 10, 23:13
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vi har fortsatt ett lag som bør rykke opp og det er jo bra, men Gilmak er ikke spennende for fremtiden...

Det var da lovlig tidlig å konkludere med noe da?

La oss ikke gå for langt off-topic her, men hvis han ikke slår til, så har det i det minste ikke kostet klubben en krone..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 31 aug 10, 23:09

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vi har fortsatt ett lag som bør rykke opp og det er jo bra, men Gilmak er ikke spennende for fremtiden...

Det er kanskje litt tidlig å konkludere med eller...?

Jeg er enig i at det ser ut som han ikke passer inn, men vi får vente å se.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 aug 10, 23:12

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vi har fortsatt ett lag som bør rykke opp og det er jo bra, men Gilmak er ikke spennende for fremtiden...

Det er kanskje litt tidlig å konkludere med eller...?

Jeg er enig i at det ser ut som han ikke passer inn, men vi får vente å se.

Haha dagens.... Like tålmodig som du var med den forrige treneren da eller?


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 aug 10, 23:14

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vi har fortsatt ett lag som bør rykke opp og det er jo bra, men Gilmak er ikke spennende for fremtiden...

Det er kanskje litt tidlig å konkludere med eller...?

Jeg er enig i at det ser ut som han ikke passer inn, men vi får vente å se.

Hvorfor blir han ikke brukt da ? Er det Aunes inkompetens (noe som finnes plenty av, men det er en annen sak) , eller er han rett og slett for dårlig ? eller noe annet ? Er han for dårlig syns jeg det er skremmende med kvaliteten på de som spiller fast...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 aug 10, 23:16

Jeg synes ikke at FFK er så veldig svekket etter salg for vi har fått inn bra spillere oxo.Jeg er hvertfall veldig optimist for at vi kan gjøre det bra resten av sesongen.Nå er det bare for Aune å få sparket litt fart på laget nå så blir det nok bra!Men for å beholde spillere så må vi nok rykke opp.Rykker vi ikke opp så tør jeg ikke engang å tenke på åssen det kan bli!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 31 aug 10, 23:25

Opprinnelig postet av Kratos

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vi har fortsatt ett lag som bør rykke opp og det er jo bra, men Gilmak er ikke spennende for fremtiden...

Det er kanskje litt tidlig å konkludere med eller...?

Jeg er enig i at det ser ut som han ikke passer inn, men vi får vente å se.

Hvorfor blir han ikke brukt da ? Er det Aunes inkompetens (noe som finnes plenty av, men det er en annen sak) , eller er han rett og slett for dårlig ? eller noe annet ? Er han for dårlig syns jeg det er skremmende med kvaliteten på de som spiller fast...

Det har tydeligvis tatt lang tid for han å venne seg til FFKs måte å spille fotball på. Han sliter med det taktiske. Dette kan læres. Spørsmålet er om FFK har tid å vente på at han skal lære seg det. Uansett må han få sjansen til å vise seg frem på A-laget før vi kan konkludere med noe som helst.

Aune kan ikke kaste han innpå når han mener han ikke er god nok evt taktisk god nok. Han har sikkert mye bedre oversikt over dette enn deg og meg. Jeg håper hvertfall han får sjansen snart og tar godt vare på den.


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 aug 10, 23:31

Opprinnelig postet av Plankekæll

Aune kan ikke kaste han innpå når han mener han ikke er god nok evt taktisk god nok. Han har sikkert mye bedre oversikt over dette enn deg og meg.

Som da han satt Valencia som spiss ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3