Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 sep 10, 23:37
Endret: 02 sep 10, 23:40
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Intervju med Thorvaldsson!

Kommer vel snart ett med Roger også vel ;)

Morsomt å lese at det går bra med Thorvaldsson på trening. En Shaaban/Øhrlund-aktig signering, altså spiller med et stort potensial som han ikke har fått ut de siste årene.

Det kommer et omfattende intervju (eller dagbok-innlegg) med Risholt her på ffksupporter.net i begynnelsen av neste uke, men skal gå Aurlandsdalen i morgen, så har ikke tid til å fullføre før etter helgen.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 sep 10, 00:11
Endret: 03 sep 10, 00:11
Endret av: kjell-H

Men hvis Thorvaldsson gjør det bra for ffk,Er det gjordt opsjon på kjøp da el er han kun leid inn resten av sesongen og fast bestemt å dra igjen?For det begynner å bli nok av de som bare har ut sesongen her nå og det bekymrer meg litt.hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 sep 10, 00:19

Opprinnelig postet av kjell-H

Men hvis Thorvaldsson gjør det bra for ffk,Er det gjordt opsjon på kjøp da el er han kun leid inn resten av sesongen og fast bestemt å dra igjen?For det begynner å bli nok av de som bare har ut sesongen her nå og det bekymrer meg litt.hehe

 

Jepp, beskymrer meg også. Hvis vi skulle finne på å rykke opp i tippeligaen neste år blir vi bare dunka rett ned igjen hvis vi ikke får inn en drøss med forsterkninger som vi ikke har penger til...

og nei, Thorvaldsson er her bare på lån uten oppsjon på kjøp...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 03 sep 10, 09:12

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Intervju med Thorvaldsson!

Kommer vel snart ett med Roger også vel ;)

Morsomt å lese at det går bra med Thorvaldsson på trening. En Shaaban/Øhrlund-aktig signering, altså spiller med et stort potensial som han ikke har fått ut de siste årene.

Det kommer et omfattende intervju (eller dagbok-innlegg) med Risholt her på ffksupporter.net i begynnelsen av neste uke, men skal gå Aurlandsdalen i morgen, så har ikke tid til å fullføre før etter helgen.

Spennende med disse signeringene, er det dette som svinger opprykkssaken i vår favør tro?

Holters er en skikkelig friluftsmann, klatrer fjell og svømmer oppover fosser i ekte "Mann-mot-natur"-stil. Ryktene går forresten om at DiscoveryChannel er i ferd med å spille inn en lignende serie med tittel "Holters´ Survival", og i episoden i Aurlandsdalen skal han visstnok overleve ved å spise grillede sniler, forvelled slørsopp og rå huggorm!

Dette blir spennende!Laughing

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 03 sep 10, 10:29

Opprinnelig postet av ‰-kungen

For ikke å glemme Risholts enestående evne til å skaffe frispark hvis han ikke har pasningsalternativer.

Da bare kommer han seg mellom motstander og ball, går ett skritt framover og bråstopper og venter på motstanderen som ikke rekker å stoppe og løper han ned. Risholten står da allerede står med ræva ut for å ta i mot krasjen og tar ballen med henda før dommern har rekt å blåse.

Husker dette godt. Konge-egenskap. 

Opprinnelig postet av ‰-kungen

Jeg tror særlig Opphaug og Martinsen ble overlykkelige av å heretter slippe å måtte forholde seg til angripere som får løpe upressa mot de.

Tror vi kommer til å få mye mindre baklengsmål pga dette. Og så kan vi stå høyere med laget. Ergo får vi flere mål riktig vei  også:)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 03 sep 10, 15:03

Opprinnelig postet av Kratos

og nei, Thorvaldsson er her bare på lån uten oppsjon på kjøp...

Hva skal man med det når kontrakten hans går ut ved utgangen av 2010? Vil han bli hos oss og gjør det bra, så skriver han under for oss.

Transfermarkts oversikt


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 sep 10, 15:04
Endret: 03 sep 10, 15:06
Endret av: FFKgutt1

Se hvem som hjalp til med å få Roger Risholt hit her

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 03 sep 10, 15:05

Da kan jeg si med god samvittighet, at jeg har vært med på å kjøpe Rogærn Tongue out

 

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3290/372/

 

Regner med det er fra den innsamlingen som var her inn Laughing


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 sep 10, 15:36

Ble det betalt overgangssum til Kongsvinger for Risholt, eller er det noe annet i forbindelse med overgangen pengene gikk til?


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 03 sep 10, 16:15

det er snakk om at det ble betalt 100000 kr for han



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3