Husk meg
Brukernavn
Passord

Trenger FFK en ny trener ?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 16 5

Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 12 sep 10, 19:17

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Man sparket jo Grønhagen etter å ha tatt hjem en sølvpokal, så hvorfor ikke?

Du trur ikke det var en grunn til at han måtte gå eller?

 

 

Ja, hvorfor måtte han gå? Han var syk, men det kan virke som om det lå mer bak


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 sep 10, 19:19

Opprinnelig postet av Pavlov

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Man sparket jo Grønhagen etter å ha tatt hjem en sølvpokal, så hvorfor ikke?

Du trur ikke det var en grunn til at han måtte gå eller?

 

 

Ja, hvorfor måtte han gå? Han var syk, men det kan virke som om det lå mer bak

Lang historie. Misnøye i spillergruppa blant annet.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 12 sep 10, 19:26

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av ffkmufc

Helt enig med Ziggy!!

Få mannen vekk før han ødelegger hele klubben.

Men Rafn vil vel ha han her, for sønnen har jo klippekort. Viktigere det, enn å rykke opp

Men det aller viktigste er at spillerene har det bra. Og det har dem nok nok nå... Merklig når dem nærmest sparker trenere på egenhånd og ikke viser større vilje til å vinne kamper...

Ja, da kan du begynne å lure på hvem som bestemmer ????

Guttene har det bra nå vet du....

Når jeg gikk fra kamp, så var det flere som sa at det virker som guttene ikke har noe glede av å spille...

Hvor er gutsen, de 110 % eller ødelagte frisyrer..????

Vet du hvorfor...??? Fordi det er overbetalte gutter på banen som gang etter gang viser at de kun er fornøyd med å bære FFK drakten, men ikke villig til å blø for den.......

Forbaska småguttelag............

---------------------------

You`ll never walk alone...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 sep 10, 19:27

Opprinnelig postet av ffkmufc

Syns ikke du det er rart at en spiller som har prestert dårlig siden bortekampen mot Moss spiller fast Plankekæll? Jeg ser ingen logisk grunn til det. Mange andre spillere som kunne gjort en bedre jobb på venstre kant..

Jo, jeg kan heller ikke forstå at Askar har fått spille så mye som han har gjort. Men de har vel hatt et håp da at han skal prestere bedre. Problemet er bare den dritten som blir byttet inn, de er like dårlige de også.

Jeg kan si min ærlige mening om endel spillere på FFK;

Martinsen - Grusom som back, middels som stopper. Totalt cowboy. Sjølmål i forrige kamp, skyld i begge i dag. 
Ophaug - Har prestert fryktelig store deler av sesongen. God til å styre fireren, men tar ikke ansvar. Skuffende.
Askar - En komplett skandale helt siden bortekampen mot Moss.
Staw - For ujevn fremdeles. Men ikke der skoen trykker for FFK.
Andersson - Glad han ble solgt.
Tegström - Ingen kommentar.
Valencia - Fra meget god til knøttenivå fra omgang til omgang. Bør gis bort etter sesongen.

Så jeg er absolutt ikke fornøyd med særlig mye jeg heller. Uansett er det nesten bedre å vente til dagen derpå før man skriver her inne. Jeg har selv skrevet mye rart i frustrasjon.

Æsj, ser nå at du snakker om Rafn. Vel, Rafn er varierende. Gjør mye positivt, men mest på det defensive. Han burde blitt gitt mye friere tøyler offensivt der han er best. Jeg ser ingen andre som kan ta fra han plassen for øyeblikket heller. Både Askar og Lala er sjokkerende svake.


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 sep 10, 19:27

Skremmende at det er spillerene som har makta i klubben. Husker det ja, at det var missnøye med at de måtte trene såppas hardt under Grønnhagen..

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 sep 10, 19:29

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av ffkmufc

Syns ikke du det er rart at en spiller som har prestert dårlig siden bortekampen mot Moss spiller fast Plankekæll? Jeg ser ingen logisk grunn til det. Mange andre spillere som kunne gjort en bedre jobb på venstre kant..

. Både Askar og Lala er sjokkerende svake.

Enig i at Askar er svak som spiss. Har blitt misbrukt siden Mossekampen. Mye bedre kant enn Rafn. Jobber minst like godt deffensivt, og bedre med ball.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 sep 10, 19:32

Opprinnelig postet av Plankekæll

Så jeg er absolutt ikke fornøyd med særlig mye jeg heller. Uansett er det nesten bedre å vente til dagen derpå før man skriver her inne. Jeg har selv skrevet mye rart i frustrasjon.

 

Enig i det. Skriver mye i frustrasjon nå. Beklager hvis jeg har tråkke noen på tærne.

Dette blir det siste jeg skriver i dag.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 12 sep 10, 19:37

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Så jeg er absolutt ikke fornøyd med særlig mye jeg heller. Uansett er det nesten bedre å vente til dagen derpå før man skriver her inne. Jeg har selv skrevet mye rart i frustrasjon.

 

Enig i det. Skriver mye i frustrasjon nå. Beklager hvis jeg har tråkke noen på tærne.

Dette blir det siste jeg skriver i dag.

Det er jeg ikke enig i, det er fakta....!!!!

Skal vi bare sitte og se på at Aune feiler gang etter gang  ???

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 sep 10, 19:43

Bombe at denne tråden ligger på topp etter et nytt tap.

Det er muligens på sin plass å kreve at FFK begynner å tenke nytt for å snu den trasige utviklinga i det siste, men det gjelder jaggu noen her inne òg.

---------------------------

Hater hat!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 sep 10, 19:45

Poenget er jo at spilleplanen vår, eller mangel på sådan gjør laget skremmende dårlig. Dette gjør at enkeltspillere fremstår under pari, nesten alle som en. Vi kunne satt innpå 2-3 tippeligaspillere uten at laget hadde hevet seg, for det finnes ingen plan man følger.

Jeg er ikke videre positiv til Drillo, men se på enkeltspillere på landslaget, og hvordan de blomstrer, ikke fordi Norge spiller fantastisk fotball, men fordi alle vet hvilken plan de skal følge, og hva slags oppgaver de skal utføre. Som trener for landslag virker Drillo ekstremt godt.

Som trener er man nødt til å selge inn et budskap til spillergruppa. Man må overbevise og gi tro på at man har en felles plan, som vil lede til noe godt. Man må være psykolog, pedagog, selger og taktikker, samtidig som man fotballfaglig må vite hva man driver med. Etter uttallige intervjuer med TFA, sitter jeg igjen med noe som for meg etterhvert har blitt en rød tråd: JEG TROR IKKE PÅ DET HAN SIER. Han overbeviser ikke, og fremstår ikke overbevisende i trua på, hverken seg selv, eller laget.  Det blir alt for mye bla-bla-bla, og om spillergruppa oppfatter han på samme måte, så forstår jeg hvorfor vi ikke spiller fotball...for det gjør altså ikke. Vi KÆLKER fotball, og det skal ikke FFK gjøre...lange flate ballær på vingæne guttær!!!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 sep 10, 19:49

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Skal vi bare sitte og se på at Aune feiler gang etter gang  ???

Nei, du må gjerne samle sammen en hel haug og gå i demonstrasjonstog utenfor stadionportene.

Det er tross alt ytringsfrihet i dette landet.

Stå på! 


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 12 sep 10, 19:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Skal vi bare sitte og se på at Aune feiler gang etter gang  ???

Nei, du må gjerne samle sammen en hel haug og gå i demonstrasjonstog utenfor stadionportene.

Det er tross alt ytringsfrihet i dette landet.

Stå på! 

Med andre ord, du er fornøyd ???

---------------------------

You`ll never walk alone...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 sep 10, 19:55
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Skal vi bare sitte og se på at Aune feiler gang etter gang  ???

Nei, du må gjerne samle sammen en hel haug og gå i demonstrasjonstog utenfor stadionportene.

Det er tross alt ytringsfrihet i dette landet.

Stå på! 

Det blir for dumt plankekæll og med all respekt (ærlig sagt). Dem fleste innlegga her er mild bris sammenlignet med dine om forrige trener..

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 12 sep 10, 19:57

FFK er pr i dag en saueflokk uten leder.

 Virker som spillerne rett og slett ikke vet hva de skal gjøre ute på matta. Blir med noen halvhjertede forsøk, evt noe individuellt rør som bare koker bort i kålen.

 Tror faktisk dette er noe som frustrerer spillerne også. Kanskje litt ris til egen ræv, all den tid det var dem som gikk i bresjen for å få vekk Nordli.

 Vanskelig å si hva som skal gjøres med skuta de kampene som er igjen, men det må bli et enkelt som spillerne kan samles rundt.

 Skal de skje noe på trenersiden resten av sesongen må de bli internt.(Juliussen) Uansett nivå vi spiller på til neste år, er nok trenerspørsmålet det første som bør gripes tak i.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 12 sep 10, 20:02

Opprinnelig postet av shaggy

FFK er pr i dag en saueflokk uten leder.

 Virker som spillerne rett og slett ikke vet hva de skal gjøre ute på matta. Blir med noen halvhjertede forsøk, evt noe individuellt rør som bare koker bort i kålen.

 Tror faktisk dette er noe som frustrerer spillerne også. Kanskje litt ris til egen ræv, all den tid det var dem som gikk i bresjen for å få vekk Nordli.

 Vanskelig å si hva som skal gjøres med skuta de kampene som er igjen, men det må bli et enkelt som spillerne kan samles rundt.

 Skal de skje noe på trenersiden resten av sesongen må de bli internt.(Juliussen) Uansett nivå vi spiller på til neste år, er nok trenerspørsmålet det første som bør gripes tak i.

Even er ikke godt nok...Det må inn noe eksternt, hvis ikke DE og VI  er fornøyd med å spille i adecco neste år da ?

---------------------------

You`ll never walk alone...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 sep 10, 20:06

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Skal vi bare sitte og se på at Aune feiler gang etter gang  ???

Nei, du må gjerne samle sammen en hel haug og gå i demonstrasjonstog utenfor stadionportene.

Det er tross alt ytringsfrihet i dette landet.

Stå på! 

Det blir for dumt plankekæll og med all respekt (ærlig sagt). Dem fleste innlegga her er mild bris sammenlignet med dine om forrige trener..

Joda, men han spurte om vi bare skulle sitte her og se på. Da kom jeg med et konkret forslag. Noe særlig mer får vi ikke gjort uansett. 

Jeg har ikke klaget på tøffheten på innleggene uansett. 

Jeg skjønner godt at det kommer misnøye mot Aune når ting går dårlig. Det må det gjerne gjøre for min del. 

 


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 12 sep 10, 20:53

Slenger meg på hylekoret: hva med faren til Celso Borges? Han har nå ingen jobb og har en OK CV.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Alexandre_Guimarães

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 sep 10, 22:44

Hm tegan spiller bra nei da får vi bytte han ut! Nei og nei nå synes aune at gamboa hadde vært for bra på banen så vi får bytte ut han oxo.Nei D**** med aune som trener så kommer spillet til å fortsette sånn det har vært hele sesongen.Han får alt for lite ut av den bra stallen han har.For stallen er meget bra den.Midtbanen vår blir plassert ned i vår egen forsvar sone og en spiss på midtbanen og en spiss helt frame.Det går ikke bra sånn azz.Men positive med Aune som trener er at jeg slipper å gå ifra mysen til fredrikstad.Hehe.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 13 sep 10, 07:38
Opprinnelig postet av kjell-H

Hm tegan spiller bra nei da får vi bytte han ut! Nei og nei nå synes aune at gamboa hadde vært for bra på banen så vi får bytte ut han oxo.Nei D**** med aune som trener så kommer spillet til å fortsette sånn det har vært hele sesongen.Han får alt for lite ut av den bra stallen han har.For stallen er meget bra den.Midtbanen vår blir plassert ned i vår egen forsvar sone og en spiss på midtbanen og en spiss helt frame.Det går ikke bra sånn azz.Men positive med Aune som trener er at jeg slipper å gå ifra mysen til fredrikstad.Hehe.

Bare til opplysning så var det Tegan som ville bli bytte ut, siden han ikke hadde mer krefter igjen.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 13 sep 10, 07:45

Grunnen til at Aune tok ut Gamboa var vel for å sette innpå Mulac som er større og bedre i dueller.

Funket uansett dritt dårlig.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 16 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24