Husk meg
Brukernavn
Passord

Trenger FFK en ny trener ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 16 2

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 01 sep 10, 22:15

Opprinnelig postet av thejester

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes vi bør satse på Trond Amundsen som faktisk har trenererfaring fra flere klubber og som vet hva dette dreier seg om. TF har jo ikke noe trenerfaring fra noen klubber i det hele tatt, bare i FFK, derfor bør han la TA ta over klubben så fort så mulig, før vi mister muligheten til kvalikk også.

Jeg er assistenttrener for Kragerø G12, jeg innfrir dermed dine krav til ansattelse :)

 

Da ansetter FFK deg med en års lønn på 3 mill og enorm fallskjerm.

For du må jo være mye bedre enn TFA Wink


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 01 sep 10, 22:31
Endret: 02 sep 10, 10:25
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes vi bør satse på Trond Amundsen som faktisk har trenererfaring fra flere klubber og som vet hva dette dreier seg om. TF har jo ikke noe trenerfaring fra noen klubber i det hele tatt, bare i FFK, derfor bør han la TA ta over klubben så fort så mulig, før vi mister muligheten til kvalikk også.



Utfordrer med dette Patrioten til å forklare oss uvitende om den store forskjellen på Aune og Amundsen. Patrioten slår  fast at den ene treneren tydeligvis vet hva det dreier seg om, mens vi med den andre kommer til å miste muligheten til kvalikk også. Ettersom Patrioten kategorisk kan hevde  dette, regner jeg med at han sitter inne på nok kunnskap og erfaring til at det er en smal sak for ham å fortelle oss andre hvorfor.  

Gleder meg til et saklig begrunnet og velformulert svar.

På forhånd takk. 

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 sep 10, 22:34

Dette gleder jeg meg til merker jeg. Smile


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 02 sep 10, 00:11

da er vi 3 Tongue out


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 sep 10, 07:20

4 Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 sep 10, 10:19

5 *trommevirvel*

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 02 sep 10, 11:36
6

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 sep 10, 11:53
Må gjerne håne innlegget til Patrioten fordi han setter spm tegn ved Aunes kapasitet. Selv syns jeg det blir 10 ganger så latterlig når folk som gapet på Nordlies hode etter en dag, samme med Grønhagens selv etter sølvsesongen. Brukte profiler og signaturer til å håne dem. Brukte personlige og private ryktespredning mot dem osvosv.... Nå står dem samme personene her og bruker hersketeknikker og nedlatende holdninger overfor dem som stiller spm tegn ved Aune, og maner folk til å roe seg ned...

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 sep 10, 12:03

Det er kanskje en grunn til at man  blir kritisk til en trener som har fått sparken 8-9 ganger tidligere i løpet av kort kort tid? Også Grønhagen har en historie man ikke kan komme utenom.  Greit det kan bli litt vel mye kortspilling med han Aune, men det er da ingenting i forhold..


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 sep 10, 12:10
Opprinnelig postet av niggle

Det er kanskje en grunn til at man  blir kritisk til en trener som har fått sparken 8-9 ganger tidligere i løpet av kort kort tid? Også Grønhagen har en historie man ikke kan komme utenom.  Greit det kan bli litt vel mye kortspilling med han Aune, men det er da ingenting i forhold..

Det handler ikke om av hvilken grunn. Hver og en må vel ha sin subjektive mening. Og absolutt ingen sitter med fasiten her inne...

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 02 sep 10, 13:18
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Må gjerne håne innlegget til Patrioten fordi han setter spm tegn ved Aunes kapasitet. Selv syns jeg det blir 10 ganger så latterlig når folk som gapet på Nordlies hode etter en dag, samme med Grønhagens selv etter sølvsesongen. Brukte profiler og signaturer til å håne dem. Brukte personlige og private ryktespredning mot dem osvosv.... Nå står dem samme personene her og bruker hersketeknikker og nedlatende holdninger overfor dem som stiller spm tegn ved Aune, og maner folk til å roe seg ned...
Når det gjelder A.Hegerfors sitt innlegg så går jo det på å komme med konkrete ting som gjør den ene bedre en den andre. Ser ikke det som så hån. Når man kommer med så bastante påstander bør kan også kunne begrunne de. Og alle som var mot keilo som du drar opp som eksempel kom også med begrunnelser hvorfor på fotball faglig plan.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 sep 10, 14:03
Vel, fotballfaglig og fotballfaglig. Er ikke akkurat noe tankesmie dette her. Det var vel alt annet enn fotballfaglige ting det handlet om angående forrige trener. Dessuten var ikke innlegget mitt rettet mot Hegerfors, men mer generelt..

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 02 sep 10, 14:42

Trenger FFK en ny trener?

Svaret, i allefall nå bør være et klart og rungende NEI!

For det første har klubben ikke økonomi til ennå en fallskjerm, for det andre så vil det sannsynligvis kun medføre uro med ny trener i serieinnspurten, og for det tredje så har ikke Aune gjort seg bort.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 02 sep 10, 14:47

Jeg venter fortsatt spent på svaret fra Patrioten om hvorfor Amundsen skal trene FFK istedet for Aune. Personlig har jeg ikke peiling på hvem av dem som er best som trener fordi jeg har for liten kunnskap ang Amundsen. Det kan meget vel hende at Amundsen hadde vært bedre for FFK enn Aune som hovedtrener, men jeg kunne godt tenkt meg å vite hvorfor. Patrioten vet tydeligvis hvorfor det hadde vært best, og da hadde det vært interessant å vite begrunnelsen. 

Slik jeg ser det er disse to gutta rimelige jevnbyrdige, jevngamle og står for de samme tingene hva gjelder å bygge lag/klubb. Det er hvertfall inntrykket jeg sitter igjen med etter intervjuer med begge osv. Aune kjenner jeg godt til fra tidligere (både trener og lærer), mens det virker på meg som Amundsen har mange av de samme egenskapene.

Slik Patrioten uttrykker seg virker det på meg som at Amundsen er en strålende trener og Aune en skandaløst dårlig trener. Jeg tror ikke dette stemmer. Jeg tror kanskje sannheten er et sted midt i mellom, at begge to er gode trenere.


Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05
Innlegg: 78

Lagt til: 02 sep 10, 15:03

Ja, det skulle tatt seg ut. Sparke en ung, lovende trener, som er  fredrikstadgutt, og som leder et lag på opprykksplass, med store økonomiske utfordringer. Aune har ut i fra forutsetningene gjort en god jobb. At noen i det hele tatt starter en slik tråd er oppsiktsvekkende. La nå folk få litt arbeidsro. Herregud!

 

---------------------------

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 sep 10, 15:46

Opprinnelig postet av Gjerningsmannen

Ja, det skulle tatt seg ut. Sparke en ung, lovende trener, som er  fredrikstadgutt, og som leder et lag på opprykksplass, med store økonomiske utfordringer. Aune har ut i fra forutsetningene gjort en god jobb. At noen i det hele tatt starter en slik tråd er oppsiktsvekkende. La nå folk få litt arbeidsro. Herregud!

 

Støttes!

Folket her inne vil heller ha en dyr Tom Nordlie som ikke vil satse på unge spillere og heller kjøre klubben i grøfta.. jeg gir opp..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 sep 10, 16:01
Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av Gjerningsmannen

Ja, det skulle tatt seg ut. Sparke en ung, lovende trener, som er  fredrikstadgutt, og som leder et lag på opprykksplass, med store økonomiske utfordringer. Aune har ut i fra forutsetningene gjort en god jobb. At noen i det hele tatt starter en slik tråd er oppsiktsvekkende. La nå folk få litt arbeidsro. Herregud!

 

Støttes!

Folket her inne vil heller ha en dyr Tom Nordlie som ikke vil satse på unge spillere og heller kjøre klubben i grøfta.. jeg gir opp..

Foruten Simen Rafn. Hvem av dem unge føler du det har blitt satset på? Når det er sagt har jeg ingenting å utsette på laguttakene til Aune. Derimot savner jeg ett klart offensivt spillemønster. Jeg savner en tydelig filosofi og en rød tråd. Jeg klarer bare ikke å se dette. Noe jeg ser i pæddekummen med langt mindre feterte spillere...

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 sep 10, 16:57

Hadde Tom Nordlie vært her hadde vi brukt en hel haug på penger på spillere som Steinar Pedersen, Lars Martin Engedal etc.. Hvem trener vil du ha? Vi kan begynne kronerulling som skal hete: Spark Aune hent ******* til klubben!

Blir irritert over at alle skriker: Aune må gå, Aune er ræva, vi har ikke plan over spillet, vi gjør ikke sånn og ikke sånn. Vi spiller ikke som Barcelona/ Manchester United!

Vi spiller i Adeccoligaen! Ligger på 2 plass med noen få poeng etter 1 plassen.. Ingen som sa no sist vi lå på den plassen i 2003!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 sep 10, 16:59

Fortsetter vi i det sporet her i noen kamper til og daler ned på tabellen, ja da skal jeg vurdere om Aune må gå.. Har dere sett noen av Glimt fansen rope etter ny trener etter tapene de har gått på??

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 02 sep 10, 17:02

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Har dere sett noen av Glimt fansen rope etter ny trener etter tapene de har gått på??

Noen er det vel. Smile

 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 16 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24