Husk meg
Brukernavn
Passord

Manchester United 2010/11

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 okt 10, 09:38

vi skåra 2-0 måle på dommer tabbe Tongue out

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 31 okt 10, 16:58
Veldig svak kommunikasjon fra dommerteamet. Når det er sagt; så lenge Gomes har ballen er det jo like greit å gi fordel, så det er Gomes som gjør den største feilen all den tid han oppfører seg som om han har fått frispark, selv om dommer aldri har blåst. Når det er sagt, det skulle jo selvsagt vært frispark. En veldig rar situasjon å gi fordel i, om det var det dommer gjorde. Men 1-0-målet fra Vidic var flott. En perfekt heading og et verdig jubileumsmål. Nå er det Bursaspor borte, vanskelig å forutsi hvorvidt den blir vanskelig eller ikke. De fikk jo pryl av Valencia på hjemmebane, så det finnes vel sterkere tyrkiske hjemmelag ...

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 nov 10, 17:53

Seier i en ufattelig rævva kamp fra vår side.

Park med 2 enormt viktige goaler!

Deilig.

I morgen heier vi alle på Liverpool, som vi alltid gjør når de møter topplag...


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 nov 10, 18:41

Du verden, jeg må ha fått mange nye grå hår i første omgang (og jeg er 28). Det er vel slik som skjer når man skifter ut for mange på en gang. Det fantes NULL samhandling i det offensive spillet, feilpasningene var hyppigere enn i Adeccoligaen og det så ikke ut som spillerne visste hvor de hadde hverandre.

En nydelig pasning av Fletcher på 1-0 samt en god enkeltprestasjon av Park var heldigvis nok til å sikre tre poeng. Og selvsagt heier vi på L***pool i morgen.

Forøvrig synes jeg Hernandez bør ha buksevann for den pinlige filmingen i 2. omgang. Slikt vil jeg ikke se av en United-spiller.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 nov 10, 19:01

Opprinnelig postet av Tøfflus

Forøvrig synes jeg Hernandez bør ha buksevann for den pinlige filmingen i 2. omgang. Slikt vil jeg ikke se av en United-spiller.

 

Helt enig, pinlig! Men du ser det dessverre veldig ofte ved Nani. En stor uting de må legge av seg..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 nov 10, 10:22

Så opplagte som den der, er det lenge siden jeg har sett av Nani. Vår lille portugiser er mer tilbøyelig til å overdrive enhver smerte - en liten kontakt med en albue og så er det rett i bakken som om han har brukket nesa. En skikkelig drama-queen. Men han er ennå såpass ung at jeg tillater meg å tro at Sir Alex rekker å plukke de uvanene av både Nani og Hernandez før han pensjonerer seg.

(Når det er sagt - hverken Houllier eller Benitez har klart det med Stevie Me ...Tongue out)

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 nov 10, 21:27

For en deilig United helg!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 nov 10, 08:59

Sesongens første Manchester-derby bble en oppvisning i godt forsvarsspill. Det virket som begge lag ville spille på det sikre, det var sjelden at hele laget gikk i angrep.

Jeg ble litt skremt de første snaut ti minuttene, for City åpnet i et forrykende tempo og lot knapt United låne ballen. Men de skapte fint lite av det. Nok en gang viste det seg at Vidic/Ferdinand er et bunnsolid stopperpar, og at det må noe slikt som Drogba eller Torres i sin beste form til for å gi dem virkelige problemer. Tevez var ikke i nærheten i går.

Andre omgang var United klart best, men dessverre ikke mange virkelig gode målsjanser. Det var kanskje Berbatovs skudd fra seks meter som var Uniteds farligste sjanse.

En artig kuriositet: Det var kun to spillere som fikk gult kort i går. Tilfeldigvis Paul Scholes og Wes Brown, som tilfeldigvis var de eneste to på banen som er født og oppvokst i Manchester-området Laughing

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 nov 10, 12:50

Er vel aldri tilfeldig at Scholes får gult kortSmile

Fikk sitt femte for sesongen i går, og må stå over neste kamp.

Ellers fornøyd med uavgjort borte mot City.

Stopperparet prikkfritt.

Ellers synd at begge de andre oppgjøra gikk mot oss i går..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 nov 10, 12:58

Akkurat det var vel som ventet. Chelsea virker bunnsolide mot lag fra nedre halvdel av tabellen, og selv et lokaloppgjør mot Fulham var det ikke noe rart de hadde kontroll på. Men på lørdag kan de få det verre. Bortekamp mot Sunderland, som hittil har spilt uavgjort intet mindre enn sju ganger! De kan fort gå på et poengtap der. Arsenal skal til Goodison, og det er mange hakk tøffere enn svake Wolves (som jeg er sikker på rykker ned i år).

Når det er sagt, Uniteds kamp på lørdag er heller ingen tur i parken, selv om (eller nettopp fordi) banen heter Villa Park. Men kanskje et gunstig tidspunkt å møte Villa på, både Heskey og Carew sliter med skader. Defensivt skal vi ikke ha problemer med et offensivt svekket Villa. Men fremover på banen er jeg litt mer usikker.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 13 nov 10, 20:40
Endret: 13 nov 10, 20:41
Endret av: Tøfflus
I dag så vi at Paul Scholes er viktig for dette laget. Siden han neppe ville spilt uansett (han spiller rett og slett ikke to kamper på fire dager lenger) spiller ikke utestengelsen noen rolle, men det var altså fint lite kreativ kraft på midtbanen i dag. I tillegg var Aston Villa lenge disiplinerte og gode bakover, og United skapte ikke mange sjanser. I andre omgang var det rent ille å se på - Villa kriget våre røde djevler i senk i godt og vel tjue minutter og fikk til slutt betalt, to ganger. Men måten innbytterne hever angrepsspillet til United i dag var forbilledlig. Og ikke minst, nydelig mål av Macheda.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 nov 10, 18:59

Vi for litt hjelp: Chelsea - Sunderland 0-3

detta hadde jeg ikke trodd..

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 14 nov 10, 19:19

Aldeles nydelig innsats av de svarte kattene. En pen dose tidligere United-spillere der i gården. Kieran Richardson, Phil Bardsley og utlånte Danny Welbeck, og ikke å forglemme sjefen sjøl. Steve Bruce - takk skal du ha!

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 nov 10, 19:34

Nei dæven. United er for en gangs skyld effektive, og når Blackburn attpåtil byr på gratis muligheter er resultatet de feteste sifrene siden Roma ble nedsablet i 2007 (i seriesammenheng de feteste siden 8-1 over Nottingham Forest)

Kan ikke skjønne annet enn at Blackburn må knuse sin neste motstander etter dette.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 04 des 10, 19:54

Først: Jaggu fikk jeg rett. Blackburn - Wolves 3-0 og Rovers klatrer til øvre halvdel (enn så lenge).

Ikke fullt så gøy: Blackpools hjemmebane, Bloomfield Road, har ikke taklet kulda - dermed ble kveldens kamp utsatt på ubestemt tid og United får dermed et tettere kampprogram etter nyttår en gang. Vil tro denne havner samtidig med semifinalene i ligacupen (alternativt på samme dag som en av seriekampene som må vike for de semifinalene).

Om ni dager er det mulighet for å innta tabelltopp med en kamp til gode - for da kommer Arsenal til Old Trafford. En kamp jeg selv skal dra og se, det blir skøy.

 

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 des 10, 09:30

Nok ett poengtap for Chelsea, og det ser veldig lyst ut for oss!

Holder vi den samma formen i desember som vi hadde i november, trur jeg vi har ei grei luke når vi kommer til januar.

Frykta Chelsea før seriestart, men døm sliter veldig når døm får noen skader døm også.

Blir spennende å se hvem av døm 4 store som tar gullet i år, men holder en knapp på oss! Smile


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 des 10, 09:39

Synes dette ser utrolig bra ut. Har holdt med ManU siden 1977,da de slo Liverpool i Cuppen,og Greenhof brødrene herjet.

 Det som har overasket meg mest hittil er at både Arsenal og Chelsea har 4 tap allerede. Surprised

Jeg så tendenser mot Rangers i CL,og selvfølgelig mot Blackburn at vi vil bli bedre og bedre. Rooney blir bedre og bedre,samme med Giggs-og Nani er jo en drøm. Cool

Litt spent på om Berbatov fortsetter å score.....han er jo litt sånn av/på. Kan gå 2 måneder uten nettkjenning,for så å dunke inn 2-5 mål i en kamp.


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 05 des 10, 14:12

Tror det er viktig for Berba at han har Rooney ved siden av seg....får de spille fast sammen utover nå,tror jeg det blir mye mål på dem begge


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 des 10, 15:06

I morgen er det siste kamp i gruppespillet i CL. Både United og Valencia er videre - United er gruppevinnere ved uavgjort eller seier.

Jeg håper Ferguson stiller det sterkeste mannskapet han kan i morgen, gjerne så likt som mulig det han tenker å stille mot Arsenal. Det er en uke siden sist kamp (West Ham i Ligacupen), og seks dager til neste kamp (Arsenal hjemme i PL). Dermed har det ingen hensikt å hvile spillere, snarere bør normalt faste spillere som har vært litt ut og inn i det siste, spille kampen nettopp for å få en gjennomkjøring mot god motstand før den meget viktige seriekampen.

Om Ferguson sender utpå et reservepreget mannskap i morgen blir jeg rett og slett skuffet.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 08 des 10, 11:06

Laget ble ganske riktig nær toppet. De som ikke spilte, er småskadet (Scholes, Ferdinand, Evra) eller bare gamle (Edwin), og det var fornuftig å hvile dem. Det som skuffet meg i går var at den gode formen Carrick har vist den siste måneden, plutselig var borte vekk. En under middels kamp av ham ble kronet med at han ga bort ballen helt unødvendig i forkant av Valencias ledermål.

Ellers er jeg selvsagt godt fornøyd med at 1-1 gir gruppeseier. 1/8-finalene trekkes neste fredag og United vil møte ett av følgende lag:

Inter, Lyon, København, Roma/Basel, Marseille, Milan, Shaktar Donetsk/Braga.

De med skråstrek (gruppe E og gruppe H) er ikke ferdigspilt, og det er ikke klart hvem som blir nummer to.

 

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3