Husk meg
Brukernavn
Passord

Manchester United 2010/11

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 08 aug 10, 17:41
Endret: 17 aug 10, 07:54
Endret av: Per Egil

Hva tror vi om årets sesong? Javier Hernández virker som en meget spennende spiller og Rooney er utrolig god i form. Jeg har trua på at det går veien i år.

Ser lyst ut mot Chelsea i øyeblikket i Community Shield kampen, Hernàndez scorte forøvrig hva som høres ut som et vakkert målLaughing

75: Mål Manchester United 0 - 2 Javier Hernández. Målgivende pasning Antonio Valencia. Valencia kommer seg fri på høyresiden før han slår hardt og lavt inn foran mål. Der møter debutanten Hernandez ballen. Han snubler i avslutningsøyeblikket og sender ballen rett opp i sitt eget ansikt og i mål. Hell i uhell for United sin nye kvalitetsspiller.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 09 aug 10, 21:55

Du kan godt si han legger opp til en liten heading helt på egen hånd ja. En litt sleivete sådan. 1-0 målet var derimot poesi! Men Chicharito blir nok en hit ja, så lovende ut det han viste i VM også, da han var innpå.

Ellers så kan vi vel bare fortsette å drømme om å se Hargreaves?

Rio er vel også ute noen uker, men begynner jo å få grei dekning på stopperplass selv om Rio alltid er savnet baki der.

Så får vi håpe Berbatov tar oss med storm den sesongen her. Bor så mye fotball i han atte..

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 16 aug 10, 23:44

Så er sesongen omsider i gang.

Kanskje de ikke er noen målestokk, strekkodene. Likevel må jeg si serieåpningen, sett med øynene til en rød djevel, var meget tilfredsstillende. Berbatov, Fletcher og Giggs med hvert sitt mål (og for en nydelig timing på gjennomspillet på 1-0).

Jeg kan ikke skjønne annet enn at neste kamp blir mange hakk tøffere enn dette. Selv om forsvaret denne gang vil bestå av forsvarsspillere (i motsetning til sist United spilte seriekamp på Craven Cottage, for omtrent åtte måneder siden).

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 aug 10, 08:02
Endret: 17 aug 10, 08:02
Endret av: ffkmufc

Deilig å være godt i gang!

Trur det vil stå mellom oss og Chelsea i år også. Blir nok meget jevnt.

Glad vi har gjort smarte signeringer i år. Hernandez kommer til å variere, men har utrolig stort potensiale.

Vi har 5 gode spisser å velge mellom i år, det er viktig!

Eneste vi kunne trengt er en sentral midtbane, men får håpe Carrick finner igjen formen, og at Anderson holder seg skadefri og tar ett nytt steg!

Blir uansett spennende å følge detta laget i år også, og jeg håper vi er flinke til å bruke denne tråden jevnt og trutt!!

Lykke til alle medsupportere!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 10, 08:24

Disse spillerne har vært Fergusons viktigste

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 aug 10, 10:09

Robson ja, den store stjernen i laget på hele 80-tallet. Mannen som var et like stort fyllesvin som McGrath og Whiteside til tider, men i motsetning til dem møtte han på treningsfeltet eller til kamp uten at det syntes på ham. Jeg begynte dessverre å følge med så sent at jeg bare fikk sett Robson i et par sesonger.

Ellers er det verdt å merke seg at alle disse tre er spillere med en mørk side. Robson med alkoholen, Cantona og ikke minst Keane med et temperament av de sjeldne. Keane må vel sies å ha vært bortimot gal enkelte ganger - men du verden for en vinnertype. Hvor mange ganger var det ikke ham som gikk foran og viste medspillerne hvordan det skulle gjøres når laget slet. Champions League-kampen mot Juventus i 99 ... gåsehud!

Forøvrig mener jeg Schmeichel ikke må glemmes. Han var bunnsolid i alle sine år på Old Trafford og hadde også ekstrem vinnervilje. En virkelig toppidrettsmann og kanskje en av tidenes tre-fire beste keepere i internasjonal fotball.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 22 aug 10, 20:34

Mye opp og ned i dagens kamp mot Fulham. Så lenge United ledet kampen, var Fulham klart best, mens United dominerte både i starten av kampen, og det meste av tiden etter 1-1. Mange spillere som viste godt spill, særlig mot slutten av kampen, men skuffende hvordan det sviktet på defensiv dødball.

Synd at Nani brente straffen, men Fulhams keeper skal ha kreditt for en god redning der. En straffe plassert slik Nani gjorde det går oftere inn enn ikke.

Og så skal det sies - 1-0 var et ganske deilig skudd av han dere ser til venstre her.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 aug 10, 21:15

Dårlig kamp idag. Fikk til svært lite framover.

Fatter ikke at Nani tar straffa, der burde Giggs gått fram..

Positive idag er målet til Paul!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 22 aug 10, 21:26

Nani har satt straffer før han. Giggs er vel heller ikke noen fast straffeskytter. Jeg synes ikke det er noe å utsette på valget av skytter - og det er lett å være etterpåklok.

Neste kamp er i utgangspunktet mye enklere enn denne - West Ham hjemme. Hammers har fått en fryktelig start på sesongen og er neppe stinne av selvtillit før turen til Manchester ...

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 10, 23:54

uff uavgjort.. håper vi slipper så mange kamper som dette fremover... vil ha gull i år

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 aug 10, 10:06

Opprinnelig postet av Tøfflus

Nani har satt straffer før han. Giggs er vel heller ikke noen fast straffeskytter. Jeg synes ikke det er noe å utsette på valget av skytter - og det er lett å være etterpåklok.

 

Mulig det er lett å være etterpåklok, denne gangen var jeg klok før straffa blei tatt også. Hadde en utrolig dårlig følelse da Nani gikk fram.

Men vi fikk med oss 1 poeng mer fra Craven Cottage enn i fjor, og det skal vi være greit fornøyd med!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 23 aug 10, 10:46

Jeg hadde også en dårlig følelse, men ikke med en gang jeg så det var Nani. Derimot da jeg så hvor kort tilfart han tok. Jeg HATER kort tilløp på straffer. Med kort tilløp trenger ikke keeper å satse før skuddet kommer, og sjansen for at han redder øker dramatisk.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 aug 10, 07:36

Veldig fin CL trekning for vår del! Bør bli gruppeseier detta!

Deilig å slippe noen veldig lange borteturer.

Slik spilles kampene:

Runde 1: Tirsdag 14. september: Rangers (hjemme)

Runde 2: Onsdag 29. september: Valencia (borte)

Runde 3: Onsdag 20. oktober: Bursaspor (hjemme)

Runde 4: Tirsdag 2. november: Bursaspor (borte)

Runde 5: Onsdag 24. november: Rangers (borte)

Runde 6: Tirsdag 7. desember: Valencia (hjemme)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 28 aug 10, 21:40

West Ham var flere hakk enklere enn Fulham (som ventet), og Rooney, Nani og Berbatov fikk således lov til å plusse på målkontoen i dag. Hammers hadde lite å by på, og de tilløpene som de hadde til farlig angrepsspill tok en opplagt Vidic seg av. En hyggelig queld på Old Trafford.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 sep 10, 10:46
Endret: 02 sep 10, 11:32
Endret av: Per Egil

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1308194/Bebe-blunder-Manchester-United-7-4m-signing-125k.html

 

Skjønner egentlig ikke hva han godeste Alex Ferguson tenkte på da han signerte Bebe. Vi får håpe min skepsis blir gjort til skamme..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 sep 10, 16:07

Beholdningen fra kampen mot Everton: Scholes' fabelaktige pasning og Berbatovs påfølgende iskalde avslutning, som ga 3-1. Det som skjedde deretter foreslår jeg at vi forbigår i största möjliga tyssssstnad.

 

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 sep 10, 16:15

Unødvendig poengtap. Skal bare ikke gå ann!!

Ble som venta en vanskelig bortekamp, men når vi leder 3-1 ett min på overtid, skal det ikke gå ann å gi bort poeng.

Moro at Nani og Berba spiller så bra!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 11 sep 10, 18:39

Feilen skjedde når Park kom inn og Giggs ble flyttet inn i midten! Så Gibson stod klar sammen med Park, men fikk beskjed om og sette seg igjen.

På 3-3 målet kunne en Gibson vært aggressiv og duellsterk. Giggs står 4-5m ifra Arteta (inni 16metern) helt stille!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 sep 10, 18:43

vet det er lenge igjen, men skal vi ha gull er vi nødt til og slutte med dette

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 sep 10, 22:36
Endret: 14 sep 10, 22:41
Endret av: Knuty

Jeg holder ikke med United, men trist å se Valencias skade uansett, overskygger lagets svake prestasjon i dag.

Maksimal uflaks, da taklingen var helt ren, og ikke kvalifiserte til frispark engang.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3