Husk meg
Brukernavn
Passord

Blackburn Rovers lille tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 14 9

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 31 okt 12, 23:19

er veldig usikker på hva jeg syns om å få inn henning berg. har han det som skal til? er vel en grunn til at han ikke har hatt en klubb på en stund. kan hende han har sagt nei til jobber som jeg ikke har fått med meg. hadde solskjær kommet inn så hadde jeg følt meg tryggere enn med berg.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 okt 12, 23:26

Jeg var positiv til han i Lyn, men etter at han gikk til LSK og resultatene ikke gikk helt veien så ble han ganske så grinete i media. Det henger nok fortsatt igjen for min del. Men som fotballekspert i Tv2 har han sikkert lært seg et par triks. Jeg er forsiktig optimist. Skeptisk, men forsiktig optimist.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 01 nov 12, 00:07

berg er vel en fyr som sier ifra etter det jeg har hørt. er bare å se om han har baller nok til å gå imot de indiske eierne. har jo gått mye rykter om at de har lagt seg opp i lagoppstilling å diverse. vi trenger en manager som er sterk, å har mot til å si ifra. får se om han sier ifra eller om han bare dilter etter eierne. å hvis han sier ifra så får vi se hvor lenge han sitter i sjefsstolen.

blir spennende å se om gamsten får mere spilletid også. noen som vet hvilken spillesystem han har? hvordan han setter opp laget. 4-4-2.    4-4-1-1.      4-2-3-1            4-5-1.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 12, 08:46