Husk meg
Brukernavn
Passord

Blackburn Rovers lille tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 14 14

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 mai 17, 14:13

Ser dessverre veldig vanskelig ut nå. Blackburn slipper inn og Forest scorer. Fra å bare måtte score et mål, trenger vi nå tre mål. Ser dessverre ikke helt at det kommer til å skje

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 mai 17, 14:26
Endret: 07 mai 17, 14:49
Endret av: arte et labore

Eventuelt at Bristol scorer mot Birmingham og det blir 1-1 der og resten holder seg, men det skjer vel neppe. Dette er et resultat at det litt etter litt har gått nedover.

Hjelper ikke med 3-1 når Nottingham gjør 3-0. På overtid nå og eneste håpet er Bristol.

Og der var det gjort. Nå blir det et par år med middelhavsplasseringen på nivå tre før det blir nedrykksstrid et par år og så nok et nedrykk.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 mai 17, 16:30

Hele tiden nye skuffelser fordi laget blir dårligere og dårligere for hvert år. En sørgelig sesong avsluttes med nedrykk jeg kan forstå hvor tungt det er å holde med både Blackburn og vårt kjære FFK. Jeg husker oppturen hvor Jack Walker eide klubben og ga 100%, jeg husker Stuart Ripley som "driblet av" og løp fra "det som var" . Eller hva den "lyshårede hissigproppen" i midtforsvar? Sikkert mange som har sagt det før, men jeg håper det snur for Blackburn og at de kommer tilbake til toppen ev fotball-England.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 07 mai 17, 22:16

Kondolerer, gutter. Blackburn hører ikke hjemme på nivå tre.

Dessverre ble ikke dagens FFK-kamp noe annet enn salt i såret heller ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 mai 17, 08:34
Endret: 08 mai 17, 08:38
Endret av: A9$h

Det værste er at bunnen ikke er nådd...
100 mil.£ i gjeld og med fallende inntekter, stygt redd for at hele klubben settes under Administrasjon.

Eierne er overhode ikke inntresert i det som skjer på Ewood, ser ingen lys i tunnelen.

De har virkelig klart å rævkjøre det som en gang var en av de mest veldrevende klubbene i England.

 

 

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 12 aug 17, 17:19

Jeg begynte å få litt troa på denne sesongen etter en del bra, for dette nivået, signeringer... men så startet sesongen og vi ligger ann til tap i de to første. Tungt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 sep 17, 18:42

Ikke til å tro, men nå ser det ikke så ille ut. For første gang siden 2007 har vi vunnet fire seriekamper på rad og holdt nullen i tre av disse fire. Ikke til å tro. Bare synd at vi måtte ned på nivå tre for å være i nærheten av en slik statistikk igjen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 20 nov 17, 14:28

Jeg kunne nesten forvente et FFK nedrykk etter at Blackburn gikk ned i Mai. 2012, FFK og Blackburn rykker ned fra øverste nivå. 2017 FFK og Blackburn rykker ned fra nest øverste nivå. Dårlig klubbdrift og økonomisk rot er fellesnevneren her.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 nov 17, 14:43

Merkelig sammenfall akkurat det der ja. Akkurat nå  ligger vi med andre ord ann til å havne på kvalikk neste år :-)

Forskjellen mellom Blackburn og FFK nå er at Blackburn faktisk har brukt en del penger i år. Det kan ikke FFK

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 jan 18, 21:24

Veldig usikker på om det her er smart å skrive eller om jeg jinxer hele greia nå...

16 kamper på rad uten tap og etter dagens seier mot Fleetwood Town: Direkte opprykk. Må det holde inn.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 jan 18, 10:30
Endret: 21 jan 18, 10:33
Endret av: Rey

...og for dem som klager på musikken FFK spiller etter at vi scorer:

I give you: Fleetwood Town

Er litt festlig med lavere divisjoner også. Kan bli mye morro på FFK i år også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 jan 18, 11:43

Seriøst?? spilles det der??? hehehehehehe

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 mar 18, 21:10

Blackburn på Viasat Sport+ nå. Morsomt å se hvordan Blackburn spiller.... og for en spiller Bradley Dack er

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 25 apr 18, 08:41

Drit i kampen på Anfield i går!!!! Blackburn er på vei tilbake!!!

8 år med nedtur og endelig en opptur. Klar for Championship igjen etter ett år i League One. Ufattelig morsom sesong

Og for å dra noen paralleller: Blackburn rykket ned fra Premier League i 2012. Fredrikstad rykket ned fra Tippeligaen i 2012. Blackburn rykket ned fra nivå to i 2017... FFK rykket ned fra nivå to i 2017... Blackburn rykket opp i 2018. Fredrikstad kommer til å.....

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 25 apr 18, 09:43

Grattis med opprykk. Får satse på at Spådommen ang FFK blir riktig :) Og at Leeds og Blackburn begge rykker opp neste sesong

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 apr 18, 12:10

Blackburn har dermed snudd en lang negativ trend, grattulerer. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 26 apr 18, 23:29

Grattis til Blackburn, og til Rey og Arte et Labore. Håper å se Rovers tilbake i Premier League etterhvert.

Når jeg sammenligner en Premier League-tabell fra da jeg selv ble interessert i fotball tidlig på 90-tallet, har det jammen vært en del utskifting!

Blackburn har vært nede, oppe igjen og så nede, og er forhåpentligvis på vei tilbake igjen, men andre har jo gått ned og blitt der. Hvor har det blitt av Nottingham Forest og Sheffield-klubbene? (Og hva pokker gjør Manchester City i den enden av tabellen?)

Siden jeg ikke har fulgt nøye med på Rovers, kan dere kanskje oppdatere litt om hva som har skjedd (bortsett fra at laget rykker opp, da). Har det vært endringer på eiersiden? Eller har de som satt der bare blitt mer vettuge?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 apr 18, 17:56

Og hvor har det blitt av Coventry... Toppdivisjon fra 1967 til 2001 og nå sjuendeplass i League Two

Samme eiere, men de har vært fornuftige nok til å kvitte seg med de elendige rådgiverne de har hatt og stort sett holdt seg unna klubben virker det som. Etter en del uheldige managere så ansatte de Tony Mowbray alt for sent i fjor slik at det ble nedrykk, men vi klarte heldigvis å beholde han. Det samme med 13 spillere som ble med ned... Avslo blant annet bud på Charlie Mulgrew i fjor sommer, en særdeles viktig spiller. Landslagsspiller for Skottland (uten at det sier så mye om nivået) og har scoret 11 mål fra stopperplass i år. Det må sies å være ganske bra.

I tillegg har man klart å hente inn mye gode spillere både lån og permanent.. En blanding av rutine (Peter Whittingham, Richie Smallwood) og ungt og lovende. Den mest betydningsfulle er uten tvil Bradley Dack som de betalte £750000 for fra Gillingham. Midtbanespilleren har scoret 18 mål og 8 assist og ble kåret til årets spiller i League One. De har med andre ord åpnet lommeboken litt også.

I tillegg gror det godt. U23 laget vant Premier League 2 divisjon 2 og rykker dermed opp til divisjon 1 (mens Manchester United rykker ned ser det ut til)

Det som er morsomt å se er at Blackburn ser ut til å ha en herlig sammensveiset gjeng. Kamerater som spiller for hverandre. Når man også har vært meget bevisste hele sesongen på at dem må få med seg supporterne også så ser det meget bra ut.

Etter første seier denne sesongen:

Following the final whistle Mowbray gathered the squad together on the pitch before sending them over to thank the fans for their backing.

"I told the players that it is important that we try and make a connection with our supporters," he added.

"Never mind a tough year last year getting relegated, or a tough two opening weeks of the season, they've had a tough time for the last seven or eight years.

"I just want to them to feel that we all - the management, the staff, the players - care about the football club and we want it to turn and start moving in the right direction."

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 14 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24