Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Strømmen - FFK: Søn 08. Aug 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 14 10

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 08 aug 10, 19:47

Det er FOTball Thomassen. Det er vel den femtifjerde handsen din i år.

Ellers er det "morsomt" å se stjernespiller Andersson gi seg i absolutt alle dueller han er i.

Og jo, ellers er det meste helt horribelt for øyeblikket.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 19:48

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1

Fullt fortjent. Er ikke annet å si.

Hvordan i helvete skal kampen mot Særp gå når vi stiller med 11 dovendyr?

Den fokuserer vi på fra imorgen av. Nå skal alle spillerne + trenerteamet gå i seg selv og bare innrømme at dette her er latterlig fotball. Deretter, ny uke - nye muligheter, og Pædder som skal kastes tilbake i Glomma.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 08 aug 10, 19:49

FAAAAAN! Det var jo så nære!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 aug 10, 19:49

Hvordan er det mulig? Leder 2-0 til pause og så kjører de over oss og scorer tre på rappen i annen omg? 90 minutter er tydeligvis en for lang periode å være konsentrert og kjøre full innsats. Får dårlig trent?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 19:51

Jippi vi tapte Cry

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 aug 10, 19:52

Så utrolig ræva. Vi får mål på meget gunstige tidspunkt også. Helt til å begynne med og rett før pause. Da slipper man fankern ikke inn tre mål mot det suppelaget der i andreomgang.


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 19:52

Kjøss meg midt i ræva. Hvordan er det mulig å lede 2-0 til pause for så å tape 3-2 ???

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 08 aug 10, 19:52

Inntil neste kamp alle spillerne dra til HÆLVETTE. Møkk dårlig å tape borte mot lilleputtlag som Strømmen. Skal vi rykke opp, eller skal vi bare drive og røre i 1. divisjon i en 10 års tid? Dette holder ikke!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 aug 10, 19:53
Fy faen!!!!! Lede 2-0,ha fullstendig kontroll for så å komme ut i 2omg som halshogde høns!!!! Skjerpings gutta!!!!! Hva skjedde med Shabani? Skada igjen??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 08 aug 10, 19:53
Flaut. Pinlig. Og nevnte jeg flaut?

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 08 aug 10, 19:53
Hvordan klarer man å lede 2-0 til pause og tape 3-2? Mot Strømmen? Hallo lissom......------masse banneord-----. Håper virkelig dette får konsekvenser både i form av verbal kjeft og benking av enkeltspillere som for eksempel Mattias Andersson som leverer null innsats idag. Huff, svært skuffet...

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 aug 10, 19:53

Med det spillermaterialet vi har synes jeg faktisk ikke 9-4-3 er så imponerende, faktisk litt svakt. Eneste positive idag (vanskelig å glede meg over debuten til Gamboa nå..) er at Songdal taper, og Glimt avgir poeng. Tar vi Særp i neste kamp har vi brått 7poeng ned igjen. RANheim tenker jg ikke på engang...

RÆVVA Fredrikstad Fotballklubb!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 08 aug 10, 19:54

Opprinnelig postet av aavdst

Hvordan er det mulig? Leder 2-0 til pause og så kjører de over oss og scorer tre på rappen i annen omg? 90 minutter er tydeligvis en for lang periode å være konsentrert og kjøre full innsats. Får dårlig trent?

For dårlige holdninger, enkelt og greit. De er tydeligvis ikke proffe nok!!! Dessverre.

Om Maradona var en motivator virker det som aune er det motsatte

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 aug 10, 19:54

Jan T ikke fornøyd på radion.. Hva skjedde?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 08 aug 10, 19:56
Opprinnelig postet av Mustang

Opprinnelig postet av aavdst

Hvordan er det mulig? Leder 2-0 til pause og så kjører de over oss og scorer tre på rappen i annen omg? 90 minutter er tydeligvis en for lang periode å være konsentrert og kjøre full innsats. Får dårlig trent?

For dårlige holdninger, enkelt og greit. De er tydeligvis ikke proffe nok!!! Dessverre.

Om Maradona var en motivator virker det som aune er det motsatte

Der tror jeg du treffer spikeren på hodet, holdninger, rett og slett!

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 08 aug 10, 19:56

FFK spiller jo ikke fotball i 2.omgang. Vi jobber ikke sammen som et lag og burde tapt med flere mål.

Nå skal vi hvertfall knuse Smurfene 07 neste helg. Men da må vi opp MAAAANGE hakk!!

1 fattig poeng mot Moss og Strømmen er drita dårlig.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 19:56

Hva som skjedde? Vi har et lag besatt av spillere som I K K E  V I L. Enkelt og greit. Se på den forbanna dårlige innsatsen. Hadde fokus vært et klesplagg, så var dette noe de tydeligvis har rivd av seg under pausen og spyla ned i den forbanna doen. Fytti helvete.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 19:59
Endret: 08 aug 10, 20:00
Endret av: Holters

2. omgang er tragisk dårlig. Vi vinner ingen dueller og ingen andreballer. Vi er ikke oppe i Strømmenspillerne, og tempoet er fraværende. I tillegg blir det veldig urytmisk etter alle omrokkeringene defensivt.

For øvrig er det skremmende å se hvor avhengige er av at Wallace er på banen og i form. Nok engang viser det seg at Wallace er selve nøkkelen til FFKs offensive spill.

Gamboa uten tvil banens beste, men han holder vel kanskje ikke en hel kamp ennå? Han har tross alt ikke spilt kamper på over to måneder. Synes uansett det var merkelig å bytte ham ut, selv om jeg også ser at han er litt ustrukturert i posisjonsspillet.

Mattias Andersson banens desidert dårligste, noe han er stort sett hver eneste gang han ikke scorer. Det er så frustrerende å se på ham spille. Null innsats og null ansvar defensivt. Bare snur ræva til og knapt løfter et bein. Han er så utrolig ræva i banespillet, og det er Synd at Odd ikke ser ut til å ha midlene for å hente ham.

2. omgang er så grusomt ræva at jeg ikke klarer å finne ord for å beskrive dette.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 08 aug 10, 19:59
fortsatt mange som mener mathias er god??? som sagt, det hjelper ikke score noen få flaksemål når han 9 av 10 kamper taper ALLE dueller, å løper mindre enn thor hushovd gjør rett etter han har kommet i mål etter en etappeseier i tour de france... herre

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 20:01

Dette her for faen meg trener-duoen ta ansvaret for, akkurat som spillerne. Det er en kunst å få til en slik en lyrikk at et lag går fra himmel til helvete på 15 min. Det er helt sykt å kunne YTRE noen sånne ord i garderoben. Største ønske nå er å vite hva i all verden han klarte å lire av seg til gutta.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 14 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3