Husk meg
Brukernavn
Passord

Blir Gamboa, Gilmak og Lala klare til 1. august

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jul 10, 09:36

Takk Rey for ett flott svar og godt forklart Smile

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 jul 10, 12:21

Med de 2 nye spillerne, pluss Lala tilbake fordeler troppen seg slik hva nasjonaliteter angår:

Norge(13): Staw, Martinsen, Shabani, Becken, Ophaug, Ramberg, Valencia, Thomassen, Elvestad, Askar, Rafn, Mulac, Odi.

Sverige(3): Tervaniemi, Andersson, Tegstrøm.

Costa Rica(2): Gamboa, Borges.

Brasil(2): Wallace, Gilmak.

Finland, Estland og Togo(1): Masalin, Piiroja, Lala.

Totalt 7 nasjonaliteter er endel færre enn hva vi er vant med gjennom de siste sesongene vil jeg tro. Færre svensker også, til neste sesong er vi nede i 1 svenske, ettersom det kun er Andersson som blir værende. En fin blanding av lokale, unge, erfarne og solide utlendinger i dagens tropp. Tar gjerne imot en spiss fra Uruguay via nettverket til Liverød :)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 18 jul 10, 21:10
Tervaniemi har reist hjem.

Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 jul 10, 09:49

Opprinnelig postet av bateman

Med de 2 nye spillerne, pluss Lala tilbake fordeler troppen seg slik hva nasjonaliteter angår:

Norge(13): Staw, Martinsen, Shabani, Becken, Ophaug, Ramberg, Valencia, Thomassen, Elvestad, Askar, Rafn, Mulac, Odi.

 

 

Ikke værst, vi kan faktisk stille en helnorsk 1. 11ver til start... Om vi burde det er en helt annen sak.... Cool

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jul 10, 18:35
Noen som vet hvordan de nye spillerne våres gjør det på trening om dagen?

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 24 jul 10, 00:53

Jeg snakket med en i trenerteamet for et par dager siden og han skrøt av Gamboa og hadde skikkelig trua på han! Gilmak var visst ikke like bra, men hadde absolutt vist kvalitet men vil nok trenge en lengre periode på å vende seg til spillet i Norge.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 24 jul 10, 14:49

I så fall er det jo bra for gilmak spilte ganske bra mot Helsingborg Smile

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 jul 10, 14:56
Opprinnelig postet av solano2

Jeg snakket med en i trenerteamet for et par dager siden og han skrøt av Gamboa og hadde skikkelig trua på han! Gilmak var visst ikke like bra, men hadde absolutt vist kvalitet men vil nok trenge en lengre periode på å vende seg til spillet i Norge.

Har hørt omtrent det samme som deg. Gamboa har vært veldig god, mens Gilmak og Lala har prestert OK. Gamboa er veldig taktisk sterk, gjør gode valg, har fine føtter og enorm fart, men er litt liten. Gilmak har stått noe litt på stedet hvil, men har samtidig veldig mye i seg, og er meget god på sitt beste. Han har uten tvil kvaliteter, men trenger tid på å tilpasse seg. Lala ser bedre ut enn før han dro. Generelt ser det bra ut på trening for tida. Det er for øvrig ikke avklarert om spillerne kan benyttes 1. august eller ei.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 jul 10, 15:11

Morsomt dersom Gamboa er bra taktisk. For det første så hadde jeg kanskje forestilt meg at det kom til å bli en av hans svake sider (fordommer mot sør-amerikanere, kanskje?), samtidig så trenger vi det i backfireren vår. Det bidrar til trygghet i en forsvarsfirer der både Piiroja og Wallace har andre kvaliteter enn de taktiske.

Det viktigste, etter min mening, er at Gamboa presterer. Høyrebacken er vårt svake punkt. Den sentrale midtbanen har fungert meget godt i det siste, og så lenge de presterer bra kan Gilmak få litt tid til å finne seg til rette.

Hadde også vært fint å fått Lala i god form, da han kan tilføre laget en ny dimensjon på kanten. Der har uansett Rafn og Valencia vært gode de siste kampene, så det er ikke noe prekært behov for at han skal starte kamper med en gang.

Må innrømme at jeg har store forventninger til alle tre. Hvis jeg har forstått riktig er det tre spillere som er gode med ballen i beina, og slike spillere er det alltid gøy å se på.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jul 10, 16:57
Endret: 30 jul 10, 16:58
Endret av: Holters

Ja, tittelen på tråden sier det meste, og vi har tatt en prat med Joacim Jonsson for å få klarhet i det store spørsmålet alle stiller for tiden:

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1972

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 30 jul 10, 19:50

Lovande Smile

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 02 aug 10, 15:03

Har dette gått i orden for Gamboa og Gilmak nå?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 aug 10, 15:06

Etter hva jeg har forstått skal begge spille 2.lags-kamp mot Sprint/Jeløy i kveld, så da har vel papirene blitt ordnet. Er dog ikk 100% sikker.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 aug 10, 15:36

Opprinnelig postet av Lemmy

Etter hva jeg har forstått skal begge spille 2.lags-kamp mot Sprint/Jeløy i kveld, så da har vel papirene blitt ordnet. Er dog ikk 100% sikker.

Hvor går den kampen?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 02 aug 10, 15:45

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Lemmy

Etter hva jeg har forstått skal begge spille 2.lags-kamp mot Sprint/Jeløy i kveld, så da har vel papirene blitt ordnet. Er dog ikk 100% sikker.

Hvor går den kampen?

Kampen går i Moss og du kan følge den live her.

Forøvrig er fortsatt ikke Gamboa og Gilmak klare for kampen ( Oppdatert kl 15.30). Men det er tidlig morgen både i Brasil og Costa Rica.

I tillegg så er det helligdag i Costa Rica så det vil mest sannsynlig bli kamp uten Gamboa idag. Men vi krysser fingrene. Jeg er på plass og oppdaterer idag.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 aug 10, 15:51

Opprinnelig postet av Rafn

Kampen går i Moss og du kan følge den live her.

Forøvrig er fortsatt ikke Gamboa og Gilmak klare for kampen ( Oppdatert kl 15.30). Men det er tidlig morgen både i Brasil og Costa Rica.

I tillegg så er det helligdag i Costa Rica så det vil mest sannsynlig bli kamp uten Gamboa idag. Men vi krysser fingrene. Jeg er på plass og oppdaterer idag.

Da skal jeg følge med :-) Krysser fingrene for minst én av de!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 02 aug 10, 17:11
Ingen av de ble klare..

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 aug 10, 17:14

Opprinnelig postet av Anne
Ingen av de ble klare..

Håper de blir klare mot strømmen for den kampen skal jeg på.er ikke så langt å kjøre ditt.Men håper virkelig at ffk får inn en spiss løpet av denne mnd oxo.Heia FFK

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 aug 10, 18:10
Opprinnelig postet av Anne
Ingen av de ble klare..
Du som har har insider, har du hørt om det kommer en ny spiss til FFK?

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 03 aug 10, 09:34
Var ikke de nye spillerene klare til FFK2 kampen i går heller? Bare Lala da, som scoret selvfølgelig. Hadde vel vært ok om de hadde fått en kamp før de skal ut i adecco`n

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3