Husk meg
Brukernavn
Passord

Tegström ute i 2 måneder

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 31 mai 10, 12:53

Se hele saken her.

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no


larskris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mar 09
Innlegg: 36

Lagt til: 31 mai 10, 13:04

Veldig synd, synes Tegan har vert på gang de siste kampene


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 31 mai 10, 15:29

uff.jeg som hade begynt å få troa på han.

Da blir det vel mulac eller Odi som får muligheten, håper ikke at anderson blir satt som spiss.

 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 31 mai 10, 15:41
Opprinnelig postet av Plankehue

uff.jeg som hade begynt å få troa på han.

Da blir det vel mulac eller Odi som får muligheten, håper ikke at anderson blir satt som spiss.

 

Håper Andersson beholder kant-plassen sin. Heller Odi, Dino eller Askar evt på topp da. God bedring, Andreas!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 31 mai 10, 17:20

Søren!! Jeg hadde begynt å få trua på Tegan igjen nå, med scoring mot Moss og stadig positive fremskritt. Han blir liksom værende en slags nesten-spiller i Fredrikstad. Synd, for jeg tror Tegan på sitt beste kunne herja i Adecco. Håper han blir raskt klar og at han fortsetter der han slapp mot Måzz.

Enn så lenge håper jeg at ungguttene får slippe mer til, og at de scorer selvfølgelig. Dersom det vil gi like god avkastning som sist, ønsker jeg at Askar fortsetter på topp, kanskje sammen med Odi Laughing Selv om jeg ikke tror det er en særlig realistisk duo på topp.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 mai 10, 17:42
Kanskje det er på tide at Dino Mulcac får prøve seg litt lengere enn 5 min i slutten av kampen? Når det gjelder Odi mener jeg at han blir en god mann å sette inn den siste halvtimen mot et slitent motstanderforsvar. I kampen mot Ulf mener jeg derfor at Dino Mulac bør få en gylden mulighet til å vise oss hva han står for ved å starte kampen.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 mai 10, 19:27
Bra at VM i fotball begynner, da forsvinner en mnd ditt. Så da blir han borte bare en mnd.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 mai 10, 19:59
Endret: 31 mai 10, 20:03
Endret av: Knuty

Virker jo som det fort kan være snakk om tre måneder dette her?

Opprinnelig postet av F-b.no
- Andreas har strekt/delvis røket leddbåndet på innsiden av høyre kne og har nå 2 måneder foran seg i skinne før han blir vurdert på nytt av vår lege Asbjørn Sorteberg.

 

- Han kommer til å drive alternativ trening i denne perioden og dersom det da er stabilt vil han bruke noen uker på å få komme tilbake for fullt i fotballtrening og spill

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 mai 10, 20:02
Endret: 31 mai 10, 20:08
Endret av: Patrioten

Såpass,da er jo sesongen så og si over for han. Og sikkert hans karriere i FFK,siden kontrakten hans går ut i år.

Er ikke sikkert han får tilbake plassen heller, hvis noen av de andre spiller bra og scorer.

FFK satser nok ikke mer på han,skulle de gjort det,måtte han nok ha overbevist over evne og scoret mange mål.

Så det er nok game over,Tegstrøm.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 31 mai 10, 20:05

Opprinnelig postet av Patrioten
Såpass,da er jo sesongen så og si over for han.

Det er jo 5 mnd igjen av sesongen da...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 mai 10, 20:10

Tok vist hardt i, vi får se hvordan det går.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 31 mai 10, 21:39

Off.. Synd, han var jo igang igjen. Maks dårlig timing siden kontrakten hans går ut også. God bedring! Får håpe han kommer tilbake i knallform og sikrer opprykket for både 1. og 2. lag i god gammel Tegström-sikrer-sølvet stil!

Sparer klubben noe penger på at han er sykemeldt? Regner ikke med at hele millionlønna blir dekket, men stemmer det med 6G? Så for 2 måneder, 72 876?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 mai 10, 22:30
Du må trekke fra arbeidsgiverperiode

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 mai 10, 23:29
Opprinnelig postet av thorsen

Off.. Synd, han var jo igang igjen. Maks dårlig timing siden kontrakten hans går ut også. God bedring! Får håpe han kommer tilbake i knallform og sikrer opprykket for både 1. og 2. lag i god gammel Tegström-sikrer-sølvet stil!

Sparer klubben noe penger på at han er sykemeldt? Regner ikke med at hele millionlønna blir dekket, men stemmer det med 6G? Så for 2 måneder, 72 876?

Det kommer litt an på arbeidsavtalen han har med FFK, det er noen som får full lønn av arbeidsgiver under sykdom selv om de tjener over 6 G. I så fall får klubben refusjon fra NAV opptil 6 G etter arbeidsgiverperioden.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jun 10, 06:58
Synes dere at FFK bør hente en ertsatter for han når overgangsvinduet åpner? Kanskje en leieavtale med en som vet hvor målet står?

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 01 jun 10, 07:27
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes dere at FFK bør hente en ertsatter for han når overgangsvinduet åpner? Kanskje en leieavtale med en som vet hvor målet står?
Vanskelig å si, nå begynner jo spillet å sitte, og det er noen spennende unggutter i klubben. Men en målgarantist hadde ikke vært å forakte, men reaserch er viktig, det er jo så innmari lett å hente inn en flopp!

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 01 jun 10, 20:54

Opprinnelig postet av Willy René
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes dere at FFK bør hente en ertsatter for han når overgangsvinduet åpner? Kanskje en leieavtale med en som vet hvor målet står?
Vanskelig å si, nå begynner jo spillet å sitte, og det er noen spennende unggutter i klubben. Men en målgarantist hadde ikke vært å forakte, men reaserch er viktig, det er jo så innmari lett å hente inn en flopp!

Har vi vel aldri gjort!!! Wink

---------------------------

Hater hat!


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 jun 10, 16:36

Med den farten kampene våres blir avlyst for tiden så er han tilbake lenge før neste seriekamp...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3