Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommer 2010 - rykter og spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 24 av 29 24

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 31 aug 10, 15:01
Opprinnelig postet av Flemastro
Joakim Simensen Det skjer ting rundt FFK i de siste timene av overgangsvinduet. Sak kommer.
Hvorfor må de gjøre alt i siste liten, blir svett jeg...

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 31 aug 10, 15:15
Dette blir spennende.... Håper Borges ikke selges i dette vinduet og at en ny midtbanespiller kommer. Da tror jeg vi skal være veldig fornøyde...

---------------------------

We'll be back!!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 31 aug 10, 15:19

Sitter fortsatt med en uforklarlig følelse av at borges forsvinner ut. Men da kommer det sikkert inn en til å erstatte han eller at de bruker penga til å sikre seg han gamboa permanent

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 31 aug 10, 15:23

Joakim Simensen Roger Risholt VAR klar for FFK i formiddag

http://www.f-b.no/sport/ja-til-ffk-overgangen-stoppet-1.5585783


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 31 aug 10, 15:24
Håper ikke Borges går ennå...trenger han litt til ;)

---------------------------

You`ll never walk alone...


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 aug 10, 15:24

Jæ blir så ille nærvøs a det herre her jæFrown

Får ikke håpe de selger Borges.

Kanskje vi får inn et defensivt midtbaneanker? Det er vel det vi trenger mest.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 31 aug 10, 15:29
Åh herre, frels meg...Risholt forhandlet i går ferdig kontrakten med FFK, men Kongsvinger ville ikke la ham gå, sjekk f-b.no. Jeg spør igjen, som jeg gjorde når Risholt ble nevnt tidligere. Hva i all verden kunne han bidratt med som hadde gjort FFK så mye bedre? All respekt til Risholt og hva han har gjort for klubben før, men det er vel ikke DET nivået vi legger oss på når vi skal hente forsterkninger?

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 31 aug 10, 15:35

Jeg er helt enig med deg pk. Jeg klarer ikke med min beste vilje å se at han skal være en forsterkning på laget... Nei, da kan det jaggu være det samme...

---------------------------

We'll be back!!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 aug 10, 15:38

Han har spilt godt for Kongsvinger :) Sier ikke nei takk til Roger Risholt :)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 aug 10, 15:42
Endret: 31 aug 10, 15:43
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Pk
Åh herre, frels meg...Risholt forhandlet i går ferdig kontrakten med FFK, men Kongsvinger ville ikke la ham gå, sjekk f-b.no. Jeg spør igjen, som jeg gjorde når Risholt ble nevnt tidligere. Hva i all verden kunne han bidratt med som hadde gjort FFK så mye bedre? All respekt til Risholt og hva han har gjort for klubben før, men det er vel ikke DET nivået vi legger oss på når vi skal hente forsterkninger?

Synes Risholt hadde vært en grei forsterkning ut sesongen. Han er bedre defensivt enn Ramberg og Thomassen, og vi sliter jo åpenbart med midtbanekonstellasjonen vår. Risholt er tross alt kaptein på Kongsvinger, så han hadde grepet en plass på FFK. Det er jeg bombesikker på.

Dessuten hadde det jo vært et litt sjarmerende med et gjensyn. :)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 aug 10, 15:48

Jeg tror faktisk at Risholt kunne ha styrt midtbanen våres!Synd at det ikke gikk.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 31 aug 10, 16:00

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Pk
Åh herre, frels meg...Risholt forhandlet i går ferdig kontrakten med FFK, men Kongsvinger ville ikke la ham gå, sjekk f-b.no. Jeg spør igjen, som jeg gjorde når Risholt ble nevnt tidligere. Hva i all verden kunne han bidratt med som hadde gjort FFK så mye bedre? All respekt til Risholt og hva han har gjort for klubben før, men det er vel ikke DET nivået vi legger oss på når vi skal hente forsterkninger?

Synes Risholt hadde vært en grei forsterkning ut sesongen. Han er bedre defensivt enn Ramberg og Thomassen, og vi sliter jo åpenbart med midtbanekonstellasjonen vår. Risholt er tross alt kaptein på Kongsvinger, så han hadde grepet en plass på FFK. Det er jeg bombesikker på.

Dessuten hadde det jo vært et litt sjarmerende med et gjensyn. :)

Jeg merker jeg blir trist og lei meg når jeg innser at du kanskje har rett i hva du sier...vi har jaggu meg rykka ned fra Tippeligaen og blitt så mye dårligere at Risholt hadde vært en klar forsterkning. Skremmende! Nå begynner det virkelig å gå opp for meg hvor ille det har gått med min kjære klubb...


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 31 aug 10, 16:13
Redd for mannefall fra FFK i løpet av kvelden...

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 31 aug 10, 16:16
Mister vi Borges og får Risholdt "isteden" blir jeg for å si det mildt ikke så veldig happy

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 aug 10, 16:18

Er overgangsvinduet i Norge åpent til midnatt? England opererer med 18:00 (GMT) vet jeg..


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 aug 10, 16:19

Hvis både Andersson og Borges forsvinner nå så kan vi glemme opprykk er jeg redd for.Men satser på at borges blir!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 31 aug 10, 16:23

Tviler sterkt på at Celso Borges forsvinner.

Dersom noen andre eventuelt skulle bytte klubb, føler jeg meg sikker på at FFK er kompetente nok til å hente inn forsterkninger. Det ville forundre meg veldig om vi selger spillere av nevneverdig kvalitet uten å få på plass noen som kan dekke tomrommet.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 aug 10, 16:36
Endret: 31 aug 10, 16:37
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Pk
Åh herre, frels meg...Risholt forhandlet i går ferdig kontrakten med FFK, men Kongsvinger ville ikke la ham gå, sjekk f-b.no. Jeg spør igjen, som jeg gjorde når Risholt ble nevnt tidligere. Hva i all verden kunne han bidratt med som hadde gjort FFK så mye bedre? All respekt til Risholt og hva han har gjort for klubben før, men det er vel ikke DET nivået vi legger oss på når vi skal hente forsterkninger?

Synes Risholt hadde vært en grei forsterkning ut sesongen. Han er bedre defensivt enn Ramberg og Thomassen, og vi sliter jo åpenbart med midtbanekonstellasjonen vår. Risholt er tross alt kaptein på Kongsvinger, så han hadde grepet en plass på FFK. Det er jeg bombesikker på.

Dessuten hadde det jo vært et litt sjarmerende med et gjensyn. :)

Enig med Holters.

Risholt kunne være den spillertypen som kunne opptrådt som et defensivt midtbaneanker. Med Risholt på banen så hadde ikke Follo (Huff, ille å se det, Follo, Huff) fått de overgangene på søndag, de overgangene som midtstopper(e) og (h)beck ikke maktet å stå imot.

Jeg husker når Risholt spilte på FFK, bena hans gikk som trommestikker selv når han lå på bakken.

Det er nok på denne plassen FFK har den store mangelen for øyeblikket.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 aug 10, 16:41

Opprinnelig postet av Flemastro
Redd for mannefall fra FFK i løpet av kvelden...

Vet du noe? Du visste noe om Risholt, vet du noe mer så spøtt ut!

Blir det mannefall så sparer FFK seg til fant, da er det i allefall game over.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 31 aug 10, 16:46
Iht Nettavsien var Risholdt klar men Kongsvinger sier nei


Flat Trådet Nøstet
Side 24 av 29 24

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24