Husk meg
Brukernavn
Passord

A-stallen + statistikk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 23 mai 10, 19:53

Jeg liker utseendet til A-stallen, juniorstallen osv slik det har blitt nå.

Jeg må bare påpeke en feil, og det er at Mattias Andersson har scoret 3 mål, og ikke 2. Ellers ser det helt knæsjt ut! 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 23 mai 10, 20:03

Jaggu. Det siste målet fra Mjøndalenkampen var ikke registrert med målscorer. Manglet også en assist på Wallace. Fikset nå

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 16 aug 10, 02:34

Kunne det vært en idé å hatt en grafisk fremvisning ("forumkurve") av terningkast som spillerne har fått av ffksupporter/ffksupporter's brukere?

Dette under spillernes profiler på A-stallen (rett under "sist oppdatert").... ?

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 aug 10, 15:59

Opprinnelig postet av madcow

Kunne det vært en idé å hatt en grafisk fremvisning ("forumkurve") av terningkast som spillerne har fått av ffksupporter/ffksupporter's brukere?

Dette under spillernes profiler på A-stallen (rett under "sist oppdatert").... ?

Hørtes veldig riktig ut... Bare det er folk som har tid til å lage de da ;-)

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 16 aug 10, 18:31

Dette finnes jo allerede under Statistikk-fanen på profilsidene, eller misforstår jeg deg totalt?

Driver å pusler med en ny og litt bedre en, hvor brukernes score også er med, se om jeg legger den ut i løpet av uka... Den er egentlig klar, og moderatorene har hatt den i noen mnd allerede, men vet ikke om den virker med eldre browsere (om jeg skal bry meg om det er en helt annen sak).

---------------------------

"When in doubt, choke'em out!"
Slåssing på gata er for aper - mennesker slåss i bur!

We are all atheists about most of the gods that societies have ever believed in. Some of us just go one god further.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 aug 10, 20:54

Opprinnelig postet av madcow

Kunne det vært en idé å hatt en grafisk fremvisning ("forumkurve") av terningkast som spillerne har fått av ffksupporter/ffksupporter's brukere?

Dette under spillernes profiler på A-stallen (rett under "sist oppdatert").... ?

Mener du per spiller eller hele laget som helhet?

Per spiller har vi allerde (+ straks et forbedret versjon, slik Morten er innpå), men for hele laget er sikkert også mulig dersom det var det du mente.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24