Husk meg
Brukernavn
Passord

Trond Amundsen ansatt i FFKs trenerteam

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

student

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10
Innlegg: 57

Lagt til: 23 mai 10, 14:26
Endret: 23 mai 10, 14:28
Endret av: student

Opprinnelig postet av KIL-supporter

Jeg drister meg frampå med noen ord på dette fremmede forumet:-) Jeg lurer veldig på hvordan det står til med hukommelsen her inne når det gjelder Tom Nordlie. Det var faktisk deres klubb som hentet han inn, og vi mistet vår trener over natta. Vi har verken snakket stygt om han eller kritisert han, men det har jo dere vært flinke til. Vi kommer aldri til og glemme TN og den jobben han gjorde for KIL, og det er mange som ønsker han tilbake. Når det gjelder Trond Amundsen, så kommer det jo fram av Fredrikstad Blad, at han hadde samtaler med Tom Freddy Aune allerede på La Manga. Noen uker senere sa han opp sin stilling med øyeblikkelig virkning, og kom med en masse svada på en pressekoferanse om årsaken til at han sluttet. Og 1 mnd. senere ble det offentliggjort at han var ansatt i FFK. Nok en gang mistet vi treneren vår over natta - til FFK. Dette var for oss et mye mindre tap enn da vi mistet Tom N. Trond Amundsen gjorde ingen god jobb som trener hos oss, og mange av oss føler at de 5 kampene han ledet var totalt bortkastede kamper. Ørjan Berg Hansens uttalelser om treningsmetodene ti Trond Amundsen er nok ingen forsøk på å finne syndebukk. Vi har alle sett at laget er for dårlig trent, og han konstaterer bare fakta.

 

http://www.glomdalen.no/sport/article5126936.ece


student

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10
Innlegg: 57

Lagt til: 23 mai 10, 14:39

Helt sikker på at Trond Amundsen kommer til å gjøre en god jobb i FFK . Han er en god trener og er forballfaglig veldig dyktig. Han får gode skussmål fra tidligere klubber og spillere, bortsett fra ØBH og enkelte KIL supportere.


KIL-supporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mai 10
Innlegg: 8

Lagt til: 23 mai 10, 14:41
Jeg har selvfølgelig lest den artikkelen der. Men hva annet skulle han si? Snakketøyet er i orden på TA. Ingen skal påstå noe annet.-) Vi gir egentlig blaffen i hele TA, men håper at han blir en bedre trener for dere enn han var hos oss. Han fungerte bra som spillerutvikler hos oss da vi var i Adeccoligaen i 2006. Men ansettelsen av han som trener i Tippeliagen var en gedigen bommert. Men jeg reagerer mest på at dere skriver:" Hva driver KIL med? Først TN og nå TA" Som om det skulle være KIL som har presset disse trenerene på dere.En må vel nesten heller få lov til å spørre hva FFK driver med:-)

KIL-supporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mai 10
Innlegg: 8

Lagt til: 23 mai 10, 14:46

Opprinnelig postet av student

Helt sikker på at Trond Amundsen kommer til å gjøre en god jobb i FFK . Han er en god trener og er forballfaglig veldig dyktig. Han får gode skussmål fra tidligere klubber og spillere, bortsett fra ØBH og enkelte KIL supportere.

Ja, det er mulig han blir en god trener for dere:-) Det han manglet hos oss var motivasjon/engasjement, muligens forårsaket av et jobbtilbud fra FFK under La Manga-oppholdet? Jeg tror heller ikke at han følte seg moden nok for oppgaven med å være trener i Tippeligaen.


student

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10
Innlegg: 57

Lagt til: 23 mai 10, 14:48

Hvorfor i all verden bruker du  tid på å skrive om Trond hvis du gir blanke blaffen i hele han?


KIL-supporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mai 10
Innlegg: 8

Lagt til: 23 mai 10, 14:59

Opprinnelig postet av student

Hvorfor i all verden bruker du  tid på å skrive om Trond hvis du gir blanke blaffen i hele han?

Jeg prøver bare å gi vår versjon av saken, pluss litt informasjon. Det kommer påstander her inne som ikke stemmer.  Vår nye trener har konstatert at det ØBH sier stemmer.

Det er ingen KIL-supportere som savner Amundsen. Men det som blir lagt merke til er hvordan FFK stikker av med trenerne våre:-)


student

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10
Innlegg: 57

Lagt til: 23 mai 10, 15:08

Opprinnelig postet av KIL-supporter

Opprinnelig postet av student

Hvorfor i all verden bruker du  tid på å skrive om Trond hvis du gir blanke blaffen i hele han?

Jeg prøver bare å gi vår versjon av saken, pluss litt informasjon. Det kommer påstander her inne som ikke stemmer.  Vår nye trener har konstatert at det ØBH sier stemmer.

Det er ingen KIL-supportere som savner Amundsen. Men det som blir lagt merke til er hvordan FFK stikker av med trenerne våre:-)

Nå har vel ikke Amundsen heller påstått at de fikk optimal med trening før feriestart,

han har gitt en beskrivelse av hvorfor de ikke fikk det, noe du ikke gidder og ta til deg.

Tror du skal prate for deg selv og ikke på vegna av hele KIL-supporterne, eller er du deres representant?

Nå er det snart kamp og jeg gidder ikke å bruke mere tid på deg....HEIA FFK


KIL-supporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mai 10
Innlegg: 8

Lagt til: 23 mai 10, 15:14

Du hart da ingenting å være sur for:-)  Jeg er ikke noen representant for supportene til KIL.  Men jeg uttaler meg etter mitt eget inntrykk og det andre skriver. 

Heia FFK, ja :-) 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 23 mai 10, 15:15

Opprinnelig postet av KIL-supporter
Ja, det er mulig han blir en god trener for dere:-) Det han manglet hos oss var motivasjon/engasjement, muligens forårsaket av et jobbtilbud fra FFK under La Manga-oppholdet? Jeg tror heller ikke at han følte seg moden nok for oppgaven med å være trener i Tippeligaen.

Da bør jo kanskje KIL ta inn over seg hvorfor det er mer spennende å være assistenttrener i en Adeccoligaklubb, enn en hovedtrener i Tippeligaen!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


KIL-supporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mai 10
Innlegg: 8

Lagt til: 23 mai 10, 15:23
Eller at han kanskje ikke var helt klar for ansvaret med å være tippeligatrener? Hvem vet:-)

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 mai 10, 15:24
Skjønner ikke hva som er problemet med KIL supporter sitt oppklarende svar til Keikos håpløse innlegg om hva Kil driver med.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 mai 10, 15:53

Opprinnelig postet av KIL-supporter

 Vi har verken snakket stygt om han eller kritisert han, men det har jo dere vært flinke til. Vi kommer aldri til og glemme TN og den jobben han gjorde for KIL, og det er mange som ønsker han tilbake.

Generelt har folk her snakket dritt om Norldie, lenge før han faktisk kom til klubben, men langt fra alle. Pussig nok var de som kritiserte mest før han faktisk kom til klubben, som bedyret at vi ikke måtte dømme Aune på forhånd og la han få en sjangse, og jeg tror Keiko99 har rett i det at hvis Tom hadde kommet før, så hadde vi klart oss....

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


KIL-supporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mai 10
Innlegg: 8

Lagt til: 23 mai 10, 16:02
Endret: 23 mai 10, 16:02
Endret av: KIL-supporter

Jeg tror også at han kunne ha reddet dere fra nedrykk hvis spillerene hadde vært positive til han. Men jeg tror dessverre at tidspunktet var feil - både for klubben og TN. TN måtte skifte klubb over natta, samtidig som han jobbet med opprykk for KIL og hadde sterke følelser for klubben (ifg. han selv) Så det kan ikke ha vært så lett for han å takle denne overgangen. La oss håpe at dere rykker opp i år i hvert fall! Vi håper på å få beholde vår nye trener Tony G, så det bli spennende å se om vi beholder han og om vi klarer å beholde plassen i TL.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 mai 10, 19:11

Opprinnelig postet av KIL-supporter

 om vi klarer å beholde plassen i TL.

 

Jeg holder mine tomler for både FFK og Kongsvinger i tippeligaen 2011 Cool

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


KIL-supporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mai 10
Innlegg: 8

Lagt til: 23 mai 10, 19:20

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av KIL-supporter

 om vi klarer å beholde plassen i TL.

 

Jeg holder mine tomler for både FFK og Kongsvinger i tippeligaen 2011 Cool

Takk for det, og takk i like måte:-) Dere hører nå liksom til i det gode selskap:-) Jeg synes egentlig at det ser vel så trivelig ut å vinne 5-2 i Adeccoligaen som å tape og tape i Tippeligaen... Gratulerer så mye med den fine seieren i dag! Og dere har nå toppen av tabellen i hvert fall til i morgen:-)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 mai 10, 10:42
http://www.demokraten.no/ffk/article5127021.ece Alltids enkeltspillere som er misfornøyd med tidligere trener, men allikevel ingen god lesning. Håper han sørger for skikkelig "trøkk" på FFK treningene framover! Det vi ikke trenger er en ny godgutt i trenerteamet...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 aug 13, 15:24

vil bare forsette denne trånden med at han nå har blitt med i staben til TV2

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24