Husk meg
Brukernavn
Passord

Trond Amundsen ansatt i FFKs trenerteam

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 19 mai 10, 09:34
Spennende CV på Amundsen. Men hvorfor sa han opp i Kongsvinger? Hvorfor ville han ikke trene et eliteserielag istedetfor å bli assistent i et Adecco-lag? Mulig det står et annet sted her uten at jeg har fått det med meg, men jeg er bare nysjerrig på dette.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 19 mai 10, 09:47
Endret: 19 mai 10, 09:48
Endret av: Rey

Det står godt forklart i denne artikkelen: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2880317.ece

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 19 mai 10, 10:52
Hola. Dette liker jeg meget godt. TFA får nå god veiledning og hjelp fra Amundsen. Det er vel det som han savnet. En ting er sikkert ifg Mohn; du køddærnte med Amundsen. Tøff lederstil og streng med omgivelsene rundt det hele. Så en stor takk til TFA sin lønnsredusering, det viser at han er åpen for læring. Håper ikke dette er negative # sendinger # fra meg for det er jo dette jeg har ment hele tiden. TFA trenger en ledertype som kan si ifra. Lykke til med resten av sesongen.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 mai 10, 12:00

- Skal gjøre Tom Freddy enda bedre.

Flott innlegg forresten 1947modell. Håper dette er med på at du ser litt lysere på FFK-fremtiden.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 19 mai 10, 18:33

Synes Amundsen har et viktig moment her i sin uttalelse på hjemmesida til FFK:

Hvordan opplevde du kampen mot Løv-Ham?
-  Denne kampen så jeg bli dels preget av publikum, for når publikum sang og heia spilte laget med større selvtillit. Noe annet som preget innsatsen var at laget etter hvert ble tvunget ut av spillestilen. De mistet litt struktur og mangel på kommunikasjon mellom spillerne medførte at de glemte hviken sone som tilhørte hvem. Dermed tapte de andreballer, ble stresset, og endte opp med å falle bakover og benytte seg av langballer.

Tydelig hvor viktig vi supportere er ut fra Amundsens synsvinkel.....tror det er viktig å ta det til seg !


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 19 mai 10, 20:20
I 2007 og 2008 var det stinn brakke på stadion, med fullt trøkk og nesten ingen mishagsytringer fra tribunen. Da var FFK et av de beste hjemmelaga i toppserien. Publikum har en veldig stor innvirkning på spillernes selvtillit og mot til å utfordre motstanderen. Tror FFK er tjent med at de som piper på egne spillere heller tar seg en bolle og holder seg laaangt unna Stadion. Møt opp på kamp, skrik dere hese og ta bølgen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 10, 14:32

først tom og nå trond.... jeg skjønner meg ikke på KIL

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


student

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10
Innlegg: 57

Lagt til: 22 mai 10, 15:25
Opprinnelig postet av keiko99

først tom og nå trond.... jeg skjønner meg ikke på KIL

Helt enig med deg, de leter alltid etter syndebukker, men de glemmer å se på realiteten...er de gode nok for tippeligaen??? Det vil tiden vise

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 mai 10, 17:26

Opprinnelig postet av Balto
Tror FFK er tjent med at de som piper på egne spillere heller tar seg en bolle og holder seg laaangt unna Stadion. Møt opp på kamp, skrik dere hese og ta bølgen.

Satt en tosk foran meg på Skeid - FFK på torsdag. Sang ikke en dritt, klappet aldri, men 13 sekunder etter at Skeid hadde scoret gikk kjeftesmella. Da var ingenting bra nok. Fråden stod ut av kjeften på han enkelte ganger så selv rabiessmittede hunder ville ha gjemt seg. Sånne folk kan stille seg hos bortesupporterne.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 mai 10, 18:34

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av Balto
Tror FFK er tjent med at de som piper på egne spillere heller tar seg en bolle og holder seg laaangt unna Stadion. Møt opp på kamp, skrik dere hese og ta bølgen.

Satt en tosk foran meg på Skeid - FFK på torsdag. Sang ikke en dritt, klappet aldri, men 13 sekunder etter at Skeid hadde scoret gikk kjeftesmella. Da var ingenting bra nok. Fråden stod ut av kjeften på han enkelte ganger så selv rabiessmittede hunder ville ha gjemt seg. Sånne folk kan stille seg hos bortesupporterne.

De har ikke livets rett på stadion  Tongue out hehe


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 22 mai 10, 19:05

Er det sånn at vi MÅ hente alt KIL ikke vil ha?

http://www.dagbladet.no/2010/05/22/sport/fotball/tippeligaen/11820743/

 

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 10, 20:27

som jeg sa sist.. først tom og nå trond... lurer litt på hva KIL drivr med

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 22 mai 10, 22:31

Opprinnelig postet av keiko99

som jeg sa sist.. først tom og nå trond... lurer litt på hva KIL drivr med

Eller hva vi driver med ??Cool


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 10, 22:59

ja kanskje det... hvem vet om sannheten.. jeg tror tom kunne reddet FFK om han hadde kommet noe føre, men det er forsent vi skal rykke opp... Håper at T aune har såppas baller at han kvitter seg med trond om han skjønner at det går enda værre

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 mai 10, 23:12

Opprinnelig postet av Plaskesak

Er det sånn at vi MÅ hente alt KIL ikke vil ha?

http://www.dagbladet.no/2010/05/22/sport/fotball/tippeligaen/11820743/

 

Nå var det faktisk sånn at både Amundsen og Nordlie selv valgte å gå..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 mai 10, 23:14

Opprinnelig postet av keiko99

Håper at T aune har såppas baller at han kvitter seg med trond om han skjønner at det går enda værre

Dette må du nesten forklare.

Tror du virkelig Aune har makt til å "sparke" sine assistenter? Eller mener du at Aune skal gå til Svein Johannessen og si at Amundsen må vekk fordi FFK spiller dårlig? 

Jeg håper du ikke tror at det er slik FFK drives... 

Amundsen kommer til å gli fint inn i FFK med sin tankegang ang talentutvikling og kontinuitet, og vil supplere Aune, Jonsson og Juliussen på en utmerket måte. At Ørjan Berg Hansen i KIL er misfornøyd med han for så være, det må han få lov til. Jeg tror ikke at FFK-treningene blir noe dårligere med Amundsen på plass hvertfall.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 10, 00:26

trodde aune selv ønsket og ansette han. kanksje jeg missforsto det

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 23 mai 10, 13:13

Opprinnelig postet av Plaskesak

Er det sånn at vi MÅ hente alt KIL ikke vil ha?

http://www.dagbladet.no/2010/05/22/sport/fotball/tippeligaen/11820743/

 

Ikke akkurat oppløftende å lese om dette, men når det er sagt så har jeg aldri trodd 100% på det som står i avisene:-p

Vi får vente og se .....

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


KIL-supporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mai 10
Innlegg: 8

Lagt til: 23 mai 10, 14:05

Jeg drister meg frampå med noen ord på dette fremmede forumet:-) Jeg lurer veldig på hvordan det står til med hukommelsen her inne når det gjelder Tom Nordlie. Det var faktisk deres klubb som hentet han inn, og vi mistet vår trener over natta. Vi har verken snakket stygt om han eller kritisert han, men det har jo dere vært flinke til. Vi kommer aldri til og glemme TN og den jobben han gjorde for KIL, og det er mange som ønsker han tilbake. Når det gjelder Trond Amundsen, så kommer det jo fram av Fredrikstad Blad, at han hadde samtaler med Tom Freddy Aune allerede på La Manga. Noen uker senere sa han opp sin stilling med øyeblikkelig virkning, og kom med en masse svada på en pressekoferanse om årsaken til at han sluttet. Og 1 mnd. senere ble det offentliggjort at han var ansatt i FFK. Nok en gang mistet vi treneren vår over natta - til FFK. Dette var for oss et mye mindre tap enn da vi mistet Tom N. Trond Amundsen gjorde ingen god jobb som trener hos oss, og mange av oss føler at de 5 kampene han ledet var totalt bortkastede kamper. Ørjan Berg Hansens uttalelser om treningsmetodene ti Trond Amundsen er nok ingen forsøk på å finne syndebukk. Vi har alle sett at laget er for dårlig trent, og han konstaterer bare fakta.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 mai 10, 14:25
Nå er ikke Amundsen annsatt som hovedtrener i FFK, så vi får håpe at Aune passer på trenings opplegget som er jobben hans. Så har vi Jokke som sportssjef og han sier vel ifra om noe er galt tror jeg. FFK trengte en hjelpetrener for og avlaste Even Juliussen, ikke for og overta hovedtrener annsvaret.

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24