Husk meg
Brukernavn
Passord

Takkerunde på stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 17 mai 10, 08:28

Jeg savner at spillerne tar seg en runde forbi langsida etter kampen. Nå går de bort til PH og etterpå til Flishaugen. Noe som forresten var velig søtt og morsomt. Selvfølgelig skal PH ha mest takk, men hva med å i hvertfall løpe en runde forbi oss på langsiden før de går bort til PH? På gamle stadion tok de som regel runden. Vi er ikke alle sammen håpløse grinebitere vi som sitter der. Wink

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 mai 10, 08:50
Kanskje de er skuffet over at de ble pepet ut?

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 17 mai 10, 10:05
Ja, det kan jeg skjønne. Men de gjør det aldri, ikke bare i går.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


rhesusbarnet

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 13

Lagt til: 17 mai 10, 13:14
Kanskje det er fordi folka på hovedtribunen er opptatt med å leke førstemann over gangbrua.. Er ingen igjen å takke. :)

---------------------------

"Whoever invented soccer should be worshipped as a God"


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 mai 10, 18:08

Opprinnelig postet av rhesusbarnet
Kanskje det er fordi folka på hovedtribunen er opptatt med å leke førstemann over gangbrua.. Er ingen igjen å takke. :)

Etter at spillerne hadde vært på PH-feltet og mini-klanen, så var det i grunn nesten helt tomt på hovedtribuna i går ja. Da må de i tilfelle gå dit først...

Over til noe komplett annet: Noen som vet hva som kommer bak kortsiden mot elva? Skal det være åpent der, kommer det et bygg der eller blir det gress? Ville vært lønnsomt å hatt øl-salg der vil jeg tro.


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 26 mai 10, 13:02
Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av rhesusbarnet
Kanskje det er fordi folka på hovedtribunen er opptatt med å leke førstemann over gangbrua.. Er ingen igjen å takke. :)

Etter at spillerne hadde vært på PH-feltet og mini-klanen, så var det i grunn nesten helt tomt på hovedtribuna i går ja. Da må de i tilfelle gå dit først...

Over til noe komplett annet: Noen som vet hva som kommer bak kortsiden mot elva? Skal det være åpent der, kommer det et bygg der eller blir det gress? Ville vært lønnsomt å hatt øl-salg der vil jeg tro.

Blir vel ferge leie tror jeg ? Ellers bare parkområde.

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3