Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad FK - Løv-Ham (Søndag 16. mai 16:00)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 mai 10, 21:25
Endret: 16 mai 10, 21:38
Endret av: Costanza

Arne Sandstø før kampen:

- De har fått en del pepper i pressen, samtidig som de har vært kritiske til seg selv etter kampene. Likevel har de halt i land 1-målsseire, noe som er typisk for et opprykkslag.

Han har de ordene i behold. Riktignok leverer vi tidvis veldig god fotball de første 20 minuttene, men etter hvert mister vi balltempoet og presisjonen i pasningsspillet. Det er vi helt avhengig av å ha hele tiden mot en motstander som ligger så lavt og kompakt som Løv-Ham i dag. Det var i de periodene vi klarte å holde høyt tempo med få touch per spiller de største mulighetene ble skapt. Når vi mistet tempoet, mistet vi også vår sjanseskapende offensive kraft. Vi fikk igjen noe av dette mot slutten, men det var heller ikke uventet at scoringen måtte komme på en dødball.

Ellers har jeg lyst til å fremheve to ting fra dagens kamp med ulike fortegn:

+ Celso Borges. Legger ned en vanvittig innsats for dagen. Løper på absolutt alt av baller, kjemper i duellene og er teknisk god med ball. Beveger seg mye hele tiden, og har en vilje som er smittende på lagkameratene og oppildner publikum. Veldig viktig symboleffekt. Når Borges utfyller sine herlige basisferdigheter med denne innsatsen, blir det også veldig tydelig at han befinner seg på et helt annet nivå enn alle andre på banen. Soleklart banens beste. Så kan man (kanskje litt stygt) spørre seg hvorfor Borges plutselig går fra å fremstå direkte umotivert i tidligere kamper, og er helt lysende i dag med 110 prosent innsats hele veien. La oss håpe det ikke er fordi noen har visket ham i øret at det sitter talentspeidere på tribunen med et overgangsvindu rett rundt hjørnet - men at han på profesjonelt vis gjort en selvransakelse, tatt seg selv i nakken og vil vise seg frem fra en bedre side.

- Publikum. Godt fremmøte og strålende stemningen i begynnelsen. Men etter hvert tar negativiteten overhånd, og de minst fotballkyndige og de med dårligst impulskontroll overtar styringen. Det bues og skrikes mot enkeltspillere, ofte totalt usaklige kommentarer som avslører en fraværende fotballforståelse. I dag fikk spesielt Agim Shabani gjennomgå. Hva er forresten greia med stadionpublikum som ikke tåler å se støttepasninger? Misnøyen sprer seg jo som ild i tørt gress hver gang en FFK-spiller slår ballen bakover til en medspiller. Skjønner virkelig ikke folk at støttepasninger ofte er en fornuftig løsning? Agim Shabani kan selvsagt velge å slå en lang ball opp i angrep uten adresse når det på grunn av elendig bevegelse ikke er andre tydelige alternativer i lengderetningen. Men i motsetning til andre forsvarspillere, så besitter Shabani en ro og spilleforståelse som gjør han i stand til å ta andre valg enn å måke ballen opp og håpe på det beste (slik Ophaug gjør 20 ganger i løpet av en kamp). Ved å slå ballen tilbake til medspiller som kan vri spillet eller finne en annen midtbanespiller i annet rom, kan vi beholde ballen i laget og bygge opp et angrep via en omvei. Selvsagt kan enkelte støttepasninger unngås, men det irriterer grenseløst at publikum er så til de grader på hugget hver gang ballen sendes bakover i banen. Publikum fremstår jo som fundamentalister verre enn Drillo når det gjelder at ballen alltid skal slås i lengderetning. Tøv, sier jeg.

Måtte bare få det ut.

Jo, et minustegn deles også ut til en veldig vinglete hoveddommer. Lite konsekvent og overser noen soleklare forseelser i form av stygge taklinger og håndbruk. Av enkeltspillere setter jeg også minustegn ved Wallace som stadig ligger for høyt i banen og etterlater store rom for Løv/Ham på høyresiden. Mot bedre motstand ville vi blitt straffet hardt i dag. I tillegg slår han systematisk dårlige dødballer. Mitt ønsker er at Wallace tar seg av frispark i skuddsektor, mens andre cornere og frispark overlates til Valencia og Thomassen. Begge slo gode cornere i dag når Wallace fikk en velfortjent pause. I tillegg synes jeg Hans Erik Ramberg igjen avslører at han ikke lenger har tilstrekkelig tempo i kroppen. Blir joggende veldig mye mellom spillet, og det går for sakte når han vinner ball. Et siste minustegn settes ved Alex Valencia som gjør et provoserende slapt innhopp. Vi vet han har en god pasningsfot, men han er åpenbart blitt smittet av Kvisvik-syndromet som lat og stillestående ute på kanten. Svak innsats.

Konklusjon: En varierende fotballkamp med fint resultat. Celso Borges i særklasse best, mens Raio Piiroja også er knakende god og viktig (matchvinner). Ganske mange i publikum bør revurdere sin oppførsel på Stadion.


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 16 mai 10, 21:30

Må bare si meg hundre prosent enig med Holters: For en sutregjeng av et publikum vi har - FÅR en gjeng med bønder!!! Det virker som om mange ikke har tatt innover seg det ragnarok klubben har vært gjennom det siste året.

Tror de at nedrykket bare var et hendelig uhell, og at vi nå egentlig er et sølvlag i tippeligaen som bare skal rulle over alt som kryper og går i adecco??

Hva med å innse at vi var fotballens Paradise Hotel, var hårfint fra konkurs, hadde en trener som var på kollisjonskurs med alt og alle, at vi nå har en i hvert fall anstendig trener som kan ha spillernes og byens respekt,  at vi uansett ikke har råd til å hente inn Murinho (selv om han sies å være ledig i markedet) og at Raio for et halvt år siden sverget på at han aldri mer skulle spille for Fredrikstad.  Nå er han vår redningsmann, og stiller opp for laget. Så da får inn i helvete vi "supportere" gjøre det samme. 

 

  • Nei, overgangen fra bunnlag i Tippeligaen til forhåndsfavoritt i nest øverste divisjon ville aldri bli lett
  • Nei, sesongåpningen har ikke vært perfekt. Men hva med å holde litt på troen på at FFK kan bli formlaget utover sesongen?
  • Nei, vi er ikke noe slam-dunk lag offensivt for tiden, men vi har blitt et smultring-lag. Slipper jo faen ikke inn mål!
  • Nei, vi spiller ikke som Barcelona, men vi ligger på 3. plass på tabellen, og foran skjema i forhold til forrige opprykssesong.

 

Stolt av gutta, glad i byen - gir laget det de trenger: Støtte!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 16 mai 10, 21:52

Opprinnelig postet av 1947modell

Jeg blir så frustrert, men en tabell topper vi og det er ; nr 1 på dårligste trener i Adeccoligaen. Når blir det tatt tak på trenersiden. Dere kan si hva dere vil, men jeg står forsatt for at hverken trener eller assistenter fyller krava til FFK.

FFK er en klubb uten penger, og har valgt å satse på en ung og uerfaren (og billig) trener. Det er et valg vi som supportere egentlig ikke har annet å gjøre enn å ta inn over oss!

Og jeg synes at man skal gi en ung trener samme slækk som man skal gi en ung spiller. Han er ikke på noen som helst måte utlært, og som med en ung spiller vil kvaliteten på det han gjør variere. Man jeg tror han vil lære og vokse på å lede et adeccolag.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 16 mai 10, 22:27

Opprinnelig postet av Costanza

Alt du skrev....

Er 100% enig i alt du skrev Costanza, spesielt den delen med publikum, de skjønner ikke poenget med støttepasninger, tror det eneste de tenker når ballen blir slått i støtte er at det blir ikke mål av det, og vi MÅ HA MÅL!! Var spesielt når utålmodigheten og frustrasjonen begynte å bred seg at publikum var ekstra på hugget, pinlig og irriterende syns jeg.

 

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 mai 10, 22:44

Opprinnelig postet av Espen

Må bare si meg hundre prosent enig med Holters: For en sutregjeng av et publikum vi har - FÅR en gjeng med bønder!!! Det virker som om mange ikke har tatt innover seg det ragnarok klubben har vært gjennom det siste året.

Tror de at nedrykket bare var et hendelig uhell, og at vi nå egentlig er et sølvlag i tippeligaen som bare skal rulle over alt som kryper og går i adecco??

Hva med å innse at vi var fotballens Paradise Hotel, var hårfint fra konkurs, hadde en trener som var på kollisjonskurs med alt og alle, at vi nå har en i hvert fall anstendig trener som kan ha spillernes og byens respekt,  at vi uansett ikke har råd til å hente inn Murinho (selv om han sies å være ledig i markedet) og at Raio for et halvt år siden sverget på at han aldri mer skulle spille for Fredrikstad.  Nå er han vår redningsmann, og stiller opp for laget. Så da får inn i helvete vi "supportere" gjøre det samme. 

 

  • Nei, overgangen fra bunnlag i Tippeligaen til forhåndsfavoritt i nest øverste divisjon ville aldri bli lett
  • Nei, sesongåpningen har ikke vært perfekt. Men hva med å holde litt på troen på at FFK kan bli formlaget utover sesongen?
  • Nei, vi er ikke noe slam-dunk lag offensivt for tiden, men vi har blitt et smultring-lag. Slipper jo faen ikke inn mål!
  • Nei, vi spiller ikke som Barcelona, men vi ligger på 3. plass på tabellen, og foran skjema i forhold til forrige opprykssesong.

 

Stolt av gutta, glad i byen - gir laget det de trenger: Støtte!

Støttes! Både deg og Holters sitt innlegg. Den som trodde at FFK skulle cruise gjennom adeccoen på 1 - 2 - 3, den må ta seg sjøl i nakken og våkne opp nå hvertfall..

Det at publikum buer mot spillerne våre gjør at jeg rett og slett blir flau og irritert! Hørte det var noen som slang dritt når jeg så det på nettet. Nei jeg var ikke på stadion idag, men hadde en del andre ting å gjøre..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 16 mai 10, 22:46

Opprinnelig postet av Costanza

 

Jo, et minustegn deles også ut til en veldig vinglete hoveddommer. Lite konsekvent og overser noen soleklare forseelser i form av stygge taklinger og håndbruk.

Adeccodommere er noe av det værste jeg har sett, man kan kanskje si det er det FFK har fortjent men det er til nå bare elendighet og har enda ikke vært en GOD dommer i år.

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 16 mai 10, 22:53

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av Costanza

Alt du skrev....

Er 100% enig i alt du skrev Costanza, spesielt den delen med publikum, de skjønner ikke poenget med støttepasninger, tror det eneste de tenker når ballen blir slått i støtte er at det blir ikke mål av det, og vi MÅ HA MÅL!! Var spesielt når utålmodigheten og frustrasjonen begynte å bred seg at publikum var ekstra på hugget, pinlig og irriterende syns jeg.

 

Nå er det greit med en støttepasning når det er nødvendig. MEN når det første en spiller gjør når han får ballen, er å se etter hvem han kan slå støttepasning til istedet for alternativer framover, DA er det nok. Heldigvis fikk TFA med seg det etterhvert også. år i tillegg den man SVÆRT ofte slår støttepasning til kun måker ballen opp, da er vel poenget borte?

Shabani har for øvrig ingenting å gjøre på FFK etter min mening. En meget begrenset fotballspiller som gror fast på egen banehalvdel! Var han over midten idag?

Når Askar tok over på backplass ble det fort mange flere baller i bakrom, særlig mot Valencia. Bare synd ballen spratt litt for fort på den våte matta. Det er sånn en back skal være. Han skal se etter muligheter framover og bli med i spillet selv! Se på backene til RBK....


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 16 mai 10, 23:28

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes Odi skuffet i dag, ser mindre og mindre til farten hans.

Hva tror dere at det kommer av, at spiller svaker nå enn i de første kampene spilte?

Neste kamp, starter vel Tegstrøm igjen og da blir det vel lenge til Odi starter igjen, eller?

Enkelt og greit fordi Løv/Ham lå veldig lavt med hele laget. Det var null bakrom for Odi. Men ja, han var svakere enn mot Strømmen. Uansett, unggutter som han varierer som regel veldig i prestasjonene. Han er intet unntak der.

Flott at Tegan gjør et fint innhopp, vi trenger flere folk som melder seg på foran der.

Opprinnelig postet av Patrioten

Raio er stor, tenk om han hadde gjort alvor og forlatt oss i fjor, da hadde vi faktisk ligget på nedrykksplass.

Du er ikke seriøs nå håper jeg??

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 16 mai 10, 23:33

Opprinnelig postet av Tiger

At Aune setter Valencia ut på banen fatter jeg ikke.  Nok en elendig kamp av Valencia og håper det blir lenge til jeg ser han på banen igjen. Han er FFK`s dårligste spille.....mener nå jeg.

Valencia gjorde en strålende jobb mot Trosvik, og viser garantert på treningene at han nærmer seg god form. At han spiller dårlig etter at han kom inn er vel ikke Aune sin feil? Hadde Aune visst at Valencia skulle være møk hadde han vel aldri satt han innpå? 

Et av de store problemene til Valencia er at han er så voldsomt ustabil, det er helt umulig å vite når han skal spille bra. Men at han er FFKs dårligste spiller synes jeg er helt feil. En Valencia i form forsvarer lett en plass i førsteelleveren.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 16 mai 10, 23:44

En Valencia i dårlig form forsvarer vel egentlig også en plass på dagens FFK lag... Han slår MYE bedre dødballer enn Wallace. Når han får litt mer enn 30 min vil han garantert skape mange farlige sjanser. han er vel den eneste vi har som faktisk kan utfordre og slå innlegg på egen hånd...

Som plankekæll sier, så var han utrolig leken og spilte meget bra mot Trosvik!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 16 mai 10, 23:45
Endret: 16 mai 10, 23:46
Endret av: Erikk

Jeg synes det virker som at alle spillerne våre ønsker å vinne kampen, men at mange ikke forstår hvordan. Synes det ser ut som det ligger tjukke lag med nerver utenpå flere og at de ikke tør/vet hva de skal gjøre. Støttepasniger og ubeslussomhet i angrep er noe vi ser mye nå. Mange hadde håpet at det endelig skulle løsne med 16. mai og en motstander som med all respekt å melde må kunne kalles overkommelig, hvor det ble scoret 5 mål og skapt mye slik av har sett i gode stunder tidligere. Vi fikk ikke dette men heldigvis og takk til vår kjære Raio for 3 poeng, god keeper hadde vi også.

Til dere som sier at det jeg sier her ikke blir bedre når publikum oppfører seg som i dag vil jeg bare si at jeg er enig.

Neste kamp i serien blir borte mot Moss og kommer vi derfra med poeng blir jeg sjeleglad.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 mai 10, 01:02

ffksupporter.net: -Tjuvstartet feiringen

Takket være en sen scoring ble oppladingen til 17.mai glimrende. I morgen kan FFK-spillerne gå med hevet hode i 17.mai-toget, mens enkelte publikummere bør sitte hjemme og skamme seg.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 mai 10, 01:07

Forresten litt ros til en dame.

Etter en dårlig Wallace-dødball var det en idiot som utbrøt: "Så jævlig ræva", hvorpå denne damen svarte "her heier vi, vi buer ikke. Da kan du gå et annet sted". Dette høstet masse applaus.

Altfor mange tullinger uten peiling på stadion, dessverre. De høres godt også.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 17 mai 10, 08:21

Å holde på ballen er vel en fin ting? Se på Barca, de spiller ballen seg i mellom (veldig kjedelig til tider) men så plutselig - bang - er det fart og mål. Personlig må jeg revevurdere mine oppfatninger av Ramberg og Aune til det positive. Ramberg spiller små, lure passninger istedetfor å måke langt. Er ikke den mest håpløse på laget lenger. Aune tar seg opp synes jeg. Tør å ta bytter, ofte fornuftige også. Er mer engasjert. Begynner å tro han kanskje kan få det til.

Liker Valencia. Har en god passningsfot og legger fine cornere og innlegg. Uten ham hadde det ikke blitt noe mål i går. Han fikk seg en smell i går som han brukte noen minutter på å få rista av seg. Betyr ikke at innsatsen var dårlig for det. Wallace er en stor skuffelse. Treg og dårlige frispark. Cornerne er enten for lange og harde, eller for løse og lave.

Hadde en diskusjon med fysioterapeuten min om fart. Han sa at Hoftun og Brattbakk hadde trent med sprinterne i Trondheim friidrett for å bli raskere. Uten den treninga sa Hoftun hadde han ikke klart de to siste åra. Hva med å få inn noen sprinteksperter på FFK-treninga? Litt mer fart kunne dem trenge.

Lurer på om en del av gårsdagens publikum hadde vært på fest siden onsdag kveld. En bak oss hadde ihvertfall mye usakelig han skulle ha sagt og han har ikke vært der før.......... Lykkelig over 3 poeng, men tror jeg må begynne å ha med valium på lomma.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 mai 10, 09:26

Opprinnelig postet av Tiger

At Aune setter Valencia ut på banen fatter jeg ikke.  Nok en elendig kamp av Valencia og håper det blir lenge til jeg ser han på banen igjen. Han er FFK`s dårligste spille.....mener nå jeg.

Ja dumt med den målgivende corneren! Skulle heller sett at det blei 0-0 og poengdeling.

Valencia jobber dårlig og virker uinteressert, men foten hans er gull verdt i kamper vi presser på for scoring. Det så vi igjen i går..


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 17 mai 10, 10:42

Opprinnelig postet av Lemmy

Forresten litt ros til en dame.

Etter en dårlig Wallace-dødball var det en idiot som utbrøt: "Så jævlig ræva", hvorpå denne damen svarte "her heier vi, vi buer ikke. Da kan du gå et annet sted". Dette høstet masse applaus.

Altfor mange tullinger uten peiling på stadion, dessverre. De høres godt også.

Dødballene til Wallace var jo forferdelige i går. Helt skandale faktisk.Og er man engasjert, så er det vel ikke mer enn normalt å uttrykke sin skuffelse når corner nr 5,6 og 7 igjen ender i førsteforsvarer eller ut til innkast på motsatt side.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 mai 10, 10:51

En del positivt å se i går, og en del negativt.

Flott å se at laget nå spiller ballen langs bakken og ikke måker uadresserte langballer. Kommer en del rundt på kanten, men da er det veldig synd at det ofte ikke er en kjeft foran mål når innleggene fra dødlinjen kommer. Savner Gardar på topp! God på hodet, og ruslet ikke bortover gresset når kantene stormer mot linja.

Syns også Løv-Ham fikk altfor god tid når de gikk i angrep. Kunne enkelt spille ballen i mellom seg nesten ut press frem til sekstenmeteren. I andre omgang derimot så er ballen knapt på FFKs banehalvdel. Å holde nullen i fem kamper på rad er meget bra!

Som flere har nevnt, så er ikke publikum spillernes beste venn. Det skal ikke så veldig mye til før ukvemsordene hagler fra enkelte. Ikke overraskende er det de samme som snurper igjen kjeften når feltet setter i gang sanger. Da står de som noen saltstøtter som om de nesten protesterer mot å synge. Hva i all verden gjør slike folk på PH-feltet?

Syns faktisk Valencia hadde en positivt innhopp i dag. Kanskje på grunn av dødballene til Pereira. Valencia sin innlegg og cornere holdt i hvert fall en bedre klasse enn brasilianerens. Sistnevnte virker litt motløs og lei egentlig.

Var for øvrig en tur innom Kjellær'n for første gang i går. Kudos til Plankehaugen for dette. Bra sted! Eneste er at når en hel gjeng fotballsupportere kommer tilbake fra kamp, så er det et fåtall som ønsker å se Canada spille ishockey, Federer spiller tennis eller gamle skipsprogram på NRK2 ;) Fikk til slutt se RBK spille i det minste! Ja, forresten. For lite øl! Skulle ha meg Newcastle Brown Ale, men det var jo tomt! Det var også Fredrikstad-ølet - begge på tank. Vi er tørste må vi vite ;)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 mai 10, 10:54

Opprinnelig postet av solano2

Dødballene til Wallace var jo forferdelige i går. Helt skandale faktisk.Og er man engasjert, så er det vel ikke mer enn normalt å uttrykke sin skuffelse når corner nr 5,6 og 7 igjen ender i førsteforsvarer eller ut til innkast på motsatt side.

Jeg blir også frustrert, men klarer fint å holde det inni meg. Jeg vet hvertfall at å bue ikke hjelper spillerne så veldig mye.

Nå skal det også sies at dette var en dødball etter fem minutter...

Det handler også om folkeskikk, etter min mening. Greit å "sukke" i fortvilelse, men å reise seg opp og skrike høyt til en annen spiller syns jeg er relativt sært.

Men jeg er enig i at dødballene til Wallace var dårlige.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 mai 10, 10:59

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Adeccodommere er noe av det værste jeg har sett, man kan kanskje si det er det FFK har fortjent men det er til nå bare elendighet og har enda ikke vært en GOD dommer i år.

Vel, dommeren var ille, og jeg sendte mange sinte ord etter ham i løpet av kampen, men  det er fortsatt et stykke igjen til hva Kristoffer Helgerud presterte i Kristiansand i går:

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article169716.ece

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 17 mai 10, 18:47
i går braste ute et par "hva driver dere med" men det er da en stemme inne en folke mengde og jeg pleier ikke å rope det så ille høyt. det blir bare de som er rundt meg ;) MEN jeg buer ALDRI ut egne spillere, den frustrasjonen går ut over DOMMER og motspillere :D hehe Men syns linje dommerene på venstre side for PH var virkelig svak.


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3