Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad FK - Løv-Ham (Søndag 16. mai 16:00)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 16 mai 10, 18:52

Mye positivt i dag, syntes det var bra spilemessig av de fleste med god innsats.

Når det slås "50" pasninger bakover av en og samme spiller, er det vel grunn nok til at mange reagerer.

Var vel også en eller to til som ikke hadde dagen.

Fortsatt enig med de som sier vi har en trener som ikke holder mål. Om han er adeccos dårligste kan jeg ikke uttale meg om, men at han vil vokse med oppgaven er jeg sterkt tvilende til.

 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 mai 10, 18:54

Synes Wallace gjorde en bra jobb i dag, mye bedre enn tidligere kamper.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 mai 10, 18:58

Askar og Ramberg er ikke venn med ballen om dagen. Askar som jeg hadde venta meg så mye av i år... irriterende...

---------------------------

Heia FFK


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 mai 10, 19:02
Endret: 16 mai 10, 19:03
Endret av: hasse33

Synes faktisk Ramberg gjorde en god jobb i dag, klart ikke helt på nivå med forrige kamp hvor jeg synes han var en av de beste på FFK


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 16 mai 10, 19:03

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Vi leder tabellen dere, har ikke sluppet inn mål siden Lyn kampen, spillet har bedret seg og vi er med i toppen av adecco.. OG vi ligger to poeng foran opprykkssesongen 2003..

Vi leder IKKE tabellen, legger på 2.plass bak Ranheim med dårligere målforskjell, og dette før deres kamp er ferdig spilt. De leder i skrivende stund 2-1.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 mai 10, 19:04

Ramberg glimter til han, men han surrer og jogger alt for mye. Ikke bra er min mening.

---------------------------

Heia FFK


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mai 10, 19:12
Endret: 16 mai 10, 19:13
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av guillermo

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Vi leder tabellen dere, har ikke sluppet inn mål siden Lyn kampen, spillet har bedret seg og vi er med i toppen av adecco.. OG vi ligger to poeng foran opprykkssesongen 2003..

Vi leder IKKE tabellen, legger på 2.plass bak Ranheim med dårligere målforskjell, og dette før deres kamp er ferdig spilt. De leder i skrivende stund 2-1.

Vi havner nok på 3. plass etter denne runden. Glimt går også forbi oss med seier i dag.


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 16 mai 10, 19:13

Opprinnelig postet av hasse33

Synes Wallace gjorde en bra jobb i dag, mye bedre enn tidligere kamper.

Enig, men han kan ikke fortsette å ta dødballer. Vært utrolig skuffende på det punktet sammenlignet med tidligere sesonger. Med Raio på laget er det, per dags dato, FFKs farligste våpen. Da må det slås skikkelige dødballer.

Godt å se at det er to gode keepere i stallen. Borges sin beste kamp til nå, herlig! Dog synes jeg han fungerer bedre som dyp spiss i 4-4-2 enn enslig spiss i 4-3-3. Thomassen og Ramberg sentralt fungerer veldig bra nok en kamp.

Ble Ophaug skadet?

---------------------------

Sats på talentene!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 16 mai 10, 19:24

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av 1947modell

Nå ser vi hvor dyrt  det var med nedrykket. Alle lag har jo 11 mann bak hver jævla dødball. Slik vil det være på hver eneste hjemmekamp.

Jeg blir så frustrert, men en tabell topper vi og det er ; nr 1 på dårligste trener i Adeccoligaen. Når blir det tatt tak på trenersiden. Dere kan si hva dere vil, men jeg står forsatt for at hverken trener eller assistenter fyller krava til FFK.

Klaging på deg æ 1947? Poeng er poeng, vi topper tabellen, spillet har bedret seg en del.. Du må forstå at FFK ikke har økonomi til å hente dyre spillere og/eller Trond Sollied.. Hvis du skal fortsette sånn, kan du jo gå og heie på Sarpsborg 08 :P Jeg fikk ihvertfall bryllupsønsket mitt oppfyltLaughing

Gratulere. Jeg konventerte til katolismen i 63 og Sarp er jo bare noen km unna, ca 1560 km.. Det er rart folk er fornøyd med hva dem ser. Lempe,støtte, lempe, fly rundt.

Tenk om alle kunne være som deg, og kun finne det negative i ALT Tongue out

Ja FFK har en del mer å gå på, men det vant en arbeids seier igjen.

Om TFA er addeco dårligeste trene ve3t jeg ikke, men vi ligger ihverfall ikke sist. vi har ikke fått mål i mot oss på en del kamper nå.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mai 10, 19:25
Endret: 16 mai 10, 19:25
Endret av: Knuty

En annen positiv ting, midt i all elendigheten folk kommer med, det var vel ingen gule kort på FFK-spillere i dag?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 mai 10, 19:26

ffksupporter.nets spillerbørs: FFK - Løv-ham

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 16 mai 10, 19:48

Se på de spillerne vi har da TOM. Vær ærlig nå, du hadde sikkert ventet noe bedre. --negativ ?, ok, men det er flere som er sterkt enige med meg, men viser det litt mer forsiktig.


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 16 mai 10, 19:49

Jeg vil faktisk påstå at Sarpsborg er det laget som ser farligst ut av de lagene som før sesongen var tippet i toppen. Riktignok har FFK og Glimt henholdsvis ett og to poeng mer, men de to lagene har tross alt spilt fem hjemmekamper og tre borte. For Sarp er tilfellet motsatt, og lag som Løv-Ham, Alta og Tromsdalen plukker ofte 70-80 % av poengene sine på hjemmebane. I tillegg har utvilsomt sarpingene vært hardest rammet av skader. Hoås har vært utilgjengelig i halvparten av kampen, Røn i seks. I tillegg har spillere som Jørgensen, Heieren, Ygg og Magnar stått over enkeltkamper. Både mot Follo og i dag mot Tromsdalen var tre-fire i ellever`n ute. Ja, i dag var fatisk åtte av troppens 21 spillere utilgjengelige, og man måtte søke dispensasjon for juniorspiller Jørgen Andersen. Da hadde man to utespillere på benken. På tross av det, og med fire tenåringer fra start, klarte man å slå Tromsdalen 3-1. Et Tromsdalen-lag som i fjor kun tapte to hjemmekamper, og som plukket 33 poeng på eget gress.

 

Sannsynligvis vil vel både utilgjengeligheten i spillerstallen og terminlisten jevne seg ut. Da kan det bli spenndene å være sarping!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 mai 10, 20:55
Endret: 16 mai 10, 20:57
Endret av: Patrioten

Synes Odi skuffet i dag, ser mindre og mindre til farten hans.

Hva tror dere at det kommer av, at spiller svaker nå enn i de første kampene spilte?

Neste kamp, starter vel Tegstrøm igjen og da blir det vel lenge til Odi starter igjen, eller?

Raio er stor, tenk om han hadde gjort alvor og forlatt oss i fjor, da hadde vi faktisk ligget på nedrykksplass.

Vi mar mye å takke han for.

 


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 mai 10, 20:56

Opprinnelig postet av Lunddesign

Er du klar over hva en diskusjon består av? To eller flere motparter som diskuterer begge siders argumenter...

No, it isn't!

---------------------------

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 16 mai 10, 20:56

Opprinnelig postet av Sarpingen

Jeg vil faktisk påstå at Sarpsborg er det laget som ser farligst ut av de lagene som før sesongen var tippet i toppen.

 

Overhodet ikke enig!! Vil faktisk påstå at det farligste laget så langt er Glimt... Sarp imponerer,men ikke på samme nivå som det Glimt har gjort så langt...

Slipper inn lite,og scorer mye Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 mai 10, 21:00

Kan vel ikke si at Glimt imponerer, hjemme er de ok, men det er jo fordi de har fordelen av å spille på kunstgress, mens borte spiller de svakt, noe vi fikk se både mot oss og Moss.

 


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 16 mai 10, 21:03

Opprinnelig postet av Lex

Askar og Ramberg er ikke venn med ballen om dagen. Askar som jeg hadde venta meg så mye av i år... irriterende...

Synnes Ramberg var god i dag og mye bedre med ball. Han hadde godt  overblikk og sente mange gode pasninger.

Er enig med at Askar var veldig svak i dag.

At Aune setter Valencia ut på banen fatter jeg ikke.  Nok en elendig kamp av Valencia og håper det blir lenge til jeg ser han på banen igjen. Han er FFK`s dårligste spille.....mener nå jeg.

Det var mange som var gode idag og Borges og Raio var to av dem.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 mai 10, 21:03

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes Odi skuffet i dag, ser mindre og mindre til farten hans.


Ikke så jævli rart når de andre spillerne ikke klarer å bruke han. Nå har vi spilt 2 kamper på rad uten å bruke han riktig en eneste gang. Det virker som om resten av laget bare slår blindt i bakrommet og forventer at Odi skal gjøre resten.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 mai 10, 21:05

Opprinnelig postet av DrDRE

Opprinnelig postet av Lunddesign

Er du klar over hva en diskusjon består av? To eller flere motparter som diskuterer begge siders argumenter...

No, it isn't!

- Look, I came here for a good argument!
- No, you didn't, you came here for an argument.

Det oppsummerer vel ganske bra dette forumet her også... Wink

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3