Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK supporter i Trondheim!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Giefplox

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 mai 10
Innlegg: 3

Lagt til: 09 mai 10, 13:04

Hei!

Jeg har flyttet til Trondheim, og lurte i den sammenheng på om det var noen FFK supportere i Trondheim? Hadde vært kult å hatt noen likesinnede å sett fotball med, og også eventuelt dratt på kamper sammen med, da det er et godt stykke for å få sett mange av kampene! Bussturen blir ikke det samme alene!

Skriv gjerne her eller send meg en mail dersom du bor i eller rundt Trondheim og er rødhvit langt inn i hjerterota!

 

Mvh

Michael Andreassen.

---------------------------

Rød-hvit til jeg dør!


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 09 mai 10, 15:05

Jeg og samboeren bor her i Trondheim :)

Er noen par andre fra Fredrikstad her oppe, men de er dessverre ikke så i hugga supportere at de gidder å se på adecco fotball dessverre :P

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Giefplox

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 mai 10
Innlegg: 3

Lagt til: 09 mai 10, 18:34

Hei!

Er det noen steder som viser Fredrikstad sine kamper her da? Evt pleier dere dra på kamper?

---------------------------

Rød-hvit til jeg dør!


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 09 mai 10, 22:50

I fjord så kjørte Three Lions, og Lille London kampene hver uke, men nå tviler jeg. Tror det er en liten pub rett over gata fra Three lions som viser det kanskje.

Går mest på soffan å NRK Nett tv nå for tia dessverre.

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 10 mai 10, 13:55

PS: Drar jo på kamp når ffk møter rbk eller Ranheim, men ellers blir det lite farting.

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 12 mai 10, 12:32

Opprinnelig postet av IxiO

I fjord så kjørte Three Lions, og Lille London kampene hver uke, men nå tviler jeg. Tror det er en liten pub rett over gata fra Three lions som viser det kanskje.

Går mest på soffan å NRK Nett tv nå for tia dessverre.

Den lille over gata heter Roadhouse. De viser dessverre bare TV-kampene, de tar seg nok ikke bryet med nett-TV (vet ikke om de har bra nok datalinje til å gjøre det med kvalitet heller). Vet at Glimt-supporterne har Roadhouse som fast samlingssted.

Selv har jeg vært med på å kjøre fra Trondheim til både Molde og Ålesund for å se FFK-kamper, men det blir ikke mye av det nå for tiden. Som IxiO blir det nett-TV i soffan, og et passelig antall turer hjem til Fredrikstad i løpet av året. I år regner jeg med å få med meg 5-6 hjemmekamper.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 12 mai 10, 12:45

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av IxiO

I fjord så kjørte Three Lions, og Lille London kampene hver uke, men nå tviler jeg. Tror det er en liten pub rett over gata fra Three lions som viser det kanskje.

Går mest på soffan å NRK Nett tv nå for tia dessverre.

Den lille over gata heter Roadhouse. De viser dessverre bare TV-kampene, de tar seg nok ikke bryet med nett-TV (vet ikke om de har bra nok datalinje til å gjøre det med kvalitet heller). Vet at Glimt-supporterne har Roadhouse som fast samlingssted.

Selv har jeg vært med på å kjøre fra Trondheim til både Molde og Ålesund for å se FFK-kamper, men det blir ikke mye av det nå for tiden. Som IxiO blir det nett-TV i soffan, og et passelig antall turer hjem til Fredrikstad i løpet av året. I år regner jeg med å få med meg 5-6 hjemmekamper.

 



Blir dessverre max 4 hjemme kamper for meg i år. Men bedriften jeg jobber i er hovedsponsor til Ranheim, så får gratis biletter dit da :P

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Subbie

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 51

Lagt til: 13 mai 10, 14:27

Jeg bor i Trondheim! Så blir Ranheim-FFK på meg til høsten!


Giefplox

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 mai 10
Innlegg: 3

Lagt til: 13 mai 10, 14:29

Det høres bra ut!

 

Men er det noen som skal se kampen idag? Jeg har lyst å se den men blir stusselig å sitte hjemme alene å se på den! Er det kanskje noen utesteder her som viser den?

---------------------------

Rød-hvit til jeg dør!


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 13 mai 10, 14:42

Tror ikke den går noen steder faktisk.

Drar til Fredrikstad om 2 timer, men rekker dessverre ikke kampen >8(

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Graffern

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 jun 08
Innlegg: 4

Lagt til: 14 mai 10, 09:47

Bor også i Trondheim, og var tidligere fast på Lions/Roadhouse hver helg. Nå blir det dessverre mest nett-TV som alle andre.. Traff Gaz(?) fra 3L/Roadhouse for noen uker siden, og han ba oss møte opp til tv-kampene for å skape litt stemning. Han er sjøl FFK-supporter, så vi har hvertall en som jubler med oss fra disken!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 18 mai 10, 10:37

Noen som tenker seg på pub for å se Moss-FFK på søndag?

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 30 sep 10, 10:02

Trekker opp denne, siden det bare er drøyt tre uker til vi skal møte Ranheim. Er det stemning blant eksil-fredrikstanere i Midtens Rike for å ta over en pub i et par timer i forkant av Ranheim-FFK og holde et aldri så lite vorspiel?Jeg regner med at også Plankehaugen sender en liten kontingent oppover?

 

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


lingval

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 69

Lagt til: 03 okt 10, 11:17
Jeg er med på den.. :-)

Graffern

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 jun 08
Innlegg: 4

Lagt til: 19 okt 10, 14:30

Stiller gjerne opp, men man må isåfall tidlig på'n da det er søndagskamp med start kl.15..

Samle en gjeng på Lions da? Dog usikker på åpningstider, noen som har kontroll? 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 19 okt 10, 16:35
Endret: 19 okt 10, 16:36
Endret av: Tøfflus

Hjemmesida sier at de åpner halv tolv på søndager. Jeg har tenkt meg dit i morgen og se Sogndal-FFK og United-Bursaspor, så jeg kan jo alltids spørre Dougie for å være sikker.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 22 okt 10, 14:57

Trekker opp denne. Er det fortsatt stemning for å samle en gjeng i tolv-halv ett-tiden?  Da er det et par timer til å skylle ned en burger med alkohol og varme opp vakre sangstemmer.  Buss nummer 6 går fra Munkegata halv tre og bruker et drøyt kvarter til Ranheim Idrettsplass.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


lingval

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 69

Lagt til: 22 okt 10, 18:26
Jeg kommer :-)

Graffern

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 jun 08
Innlegg: 4

Lagt til: 23 okt 10, 15:37

Dukker opp til 12.30 Smile



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24