Husk meg
Brukernavn
Passord

Nybergsund - FFK Onsdag 5. Mai 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 mai 10, 20:24

Lurer faktisk litt på Aune selv! har ikke nok fotballerfaring til å si om han er bra nok eller ikke, men de får jo instruksene og treningene fra et sted.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 mai 10, 20:26

Opprinnelig postet av Willy René

Greit,

men så flaut å se så mange rædde FFK-spillere som ikke tør å gå i en duell. De trekker seg jo alle sammen!

Finn noe annet å gjøre sier jeg, noe fundamentalt galt er det. Er det Aune ? Hvis han ikke makter å mobilisere mer blant spillerne så spørs det om han er rett mann, eller kanskje enklere, spillerne er ikke bedre?

Jeg bare spør, og jeg fortviles, dette er ikke bra.

Kom fem min inn i 2 omg, men det jeg har sett skremmer meg...  Joda, Willy, de er bedre enn det der, det viste de jo i 08.... Har sagt det helt fra han fikk jobben, Aune er ikke rett mann. Få han ut!!!

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 05 mai 10, 20:28

Nå må det gjøres noe her.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 05 mai 10, 20:28

Enorm sjanse til Nybergsund takket være Ophaug og Martinsen.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 mai 10, 20:29

Vi har flaks som ikke ligger under nå!Kom igjen FFK, vi trenger sårt 3 poeng

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 05 mai 10, 20:29

Blø for drakta ????? Glem det... for en gjeng med overbetalte spillere som knapt gidder å gå


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 mai 10, 20:29

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av Willy René

Greit,

men så flaut å se så mange rædde FFK-spillere som ikke tør å gå i en duell. De trekker seg jo alle sammen!

Finn noe annet å gjøre sier jeg, noe fundamentalt galt er det. Er det Aune ? Hvis han ikke makter å mobilisere mer blant spillerne så spørs det om han er rett mann, eller kanskje enklere, spillerne er ikke bedre?

Jeg bare spør, og jeg fortviles, dette er ikke bra.

Kom fem min inn i 2 omg, men det jeg har sett skremmer meg...  Joda, Willy, de er bedre enn det der, det viste de jo i 08.... Har sagt det helt fra han fikk jobben, Aune er ikke rett mann. Få han ut!!!

Jeg så ikke Sarpekampen, men sønn min sier at 2. omgang var og er årsbeste. 1 god omgang på 6 kamper, da må man stille treneren til veggs snart. Fredrikstad som by og FFK som klubb kan ikke leve med dette her.

Og Ophaug ser jo ut som en OldBoysspiller.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 mai 10, 20:31

Og hvem var igjennom nå i feltet og ble taklet som om man skulle ta sukkertøy fra et barn? Huff, reddharer, null innsats, null guts, selv inne i 16-meteren.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 mai 10, 20:31

Opprinnelig postet av kjell-H

Vi har flaks som ikke ligger under nå!Kom igjen FFK, vi trenger sårt 3 poeng

Vel - til tross for kjempesjansen til Nybergsund vil jeg si at vi også burde ha scoret nå. Mer enn ett også.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 05 mai 10, 20:31

høy bedriftfotballfaktor på hele greia.

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 05 mai 10, 20:32

Opprinnelig postet av Willy René

Og Ophaug ser jo ut som en OldBoysspiller.

Bare Ophaug???

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 mai 10, 20:33

Hvilken corner!

Denne corneren sier vel allt, det er der FFK er nå.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 05 mai 10, 20:34

Jeg er så glad i fotball, og hjertet banker hardt for FFK. Derfor gjør det meg så utrolig vondt å se dette triste sortiet av kunstig fotball (jeg er frista til å si løkkefotball, men selv i de dype Trysilskoger har de plastunderlag). Hvor er innsats, tæl, vilje og glede ved spillet? Jeg spilte fotball til jeg var 12 år og var aldri noen stor spiller, men en ting jeg visste som småudugelig guttunge var at man vinner ikke kamper uten innsats. Gi meg en drakt så skal jeg faen meg gi 10 ganger så mye på den banen enn halve laget utpå der gjør i dag. Lønn trenger jeg heller ikke. Kvalitet får andre lære meg Wink

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 mai 10, 20:35

Er folk veldig negative, eller er det journalisten fra siste.no som ikke er helt på nett? Seks store sjanser til FFK og én til NIL skulle tyde på at vi hadde fortjent en scoring nå og styrer kampen?

25 Fredrikstad skaper en kjempesjanse til umiddelbart etter, da Thomassen mottar ballen etter corneren og banker til fra distanse. Skuddet er på god vei mot krysset, men Sandbuløkken får kastet seg til siden og såvidt slått ballen til side for målet.

24 Simen Rafn mottar ballen litt utenfor 16-meteren, og velger å skyte fra distanse. Skuddet går via Damian Williams, som skaper problemer for Sandbuløkken i Nybergsund-målet, men ballen går like utenfor målet.

27 Enda en kjempesjanse for Fredrikstad. Denne gangen er det Celso Borges som mottar ballen inne i Nybergsund 16-meter og skyter på direkten. Skuddet er på vei mot det høyre hjørnet, men Sandbuløkken får på et eller annet vis kastet seg ned og slått ballen til side for eget mål.

64 Mattias Andersson kommer til en kjempesjanse inne i feltet til Nybergsund, men skuddet fra Fredrikstad-spissen ender på et eller annet merkelig vis opp like til side for målet til Sandbuløkken.

70 Stor sjanse for Fredrikstad. Amin Askar er igjen på farten ute på venstrekanten. Denne gangen velger han å skyte fra litt utenfor 16-meteren. Skuddet har en svært god retning mot krysset, men skrur litt akkurat i siste liten, noe som er nok til at den går like til side for målet til Sandbuløkken.

76 Fredrikstad er igjen veldig nære en scoring, nå ved Mattias Andersson, men også denne gangen får Sandbuløkken på et eller annet mirakuløst vis reddet ballen.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 mai 10, 20:37

Opprinnelig postet av ffk1903

Er folk veldig negative, eller er det journalisten fra siste.no som ikke er helt på nett? Seks store sjanser til FFK og én til NIL skulle tyde på at vi hadde fortjent en scoring nå og styrer kampen?

 

Folk er veldig negative!

Greit - spillet er ikke all verdens (for å si det forsiktig). Men vi har skapt sjanser nok til å ha avgjort dette for lengst.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 mai 10, 20:38

Opprinnelig postet av ffk1903

Er folk veldig negative, eller er det journalisten fra siste.no som ikke er helt på nett? Seks store sjanser til FFK og én til NIL skulle tyde på at vi hadde fortjent en scoring nå og styrer kampen?

25 Fredrikstad skaper en kjempesjanse til umiddelbart etter, da Thomassen mottar ballen etter corneren og banker til fra distanse. Skuddet er på god vei mot krysset, men Sandbuløkken får kastet seg til siden og såvidt slått ballen til side for målet.

24 Simen Rafn mottar ballen litt utenfor 16-meteren, og velger å skyte fra distanse. Skuddet går via Damian Williams, som skaper problemer for Sandbuløkken i Nybergsund-målet, men ballen går like utenfor målet.

27 Enda en kjempesjanse for Fredrikstad. Denne gangen er det Celso Borges som mottar ballen inne i Nybergsund 16-meter og skyter på direkten. Skuddet er på vei mot det høyre hjørnet, men Sandbuløkken får på et eller annet vis kastet seg ned og slått ballen til side for eget mål.

64 Mattias Andersson kommer til en kjempesjanse inne i feltet til Nybergsund, men skuddet fra Fredrikstad-spissen ender på et eller annet merkelig vis opp like til side for målet til Sandbuløkken.

70 Stor sjanse for Fredrikstad. Amin Askar er igjen på farten ute på venstrekanten. Denne gangen velger han å skyte fra litt utenfor 16-meteren. Skuddet har en svært god retning mot krysset, men skrur litt akkurat i siste liten, noe som er nok til at den går like til side for målet til Sandbuløkken.

76 Fredrikstad er igjen veldig nære en scoring, nå ved Mattias Andersson, men også denne gangen får Sandbuløkken på et eller annet mirakuløst vis reddet ballen.

 

Neida, de springer som noen reddharer ute på banen der... Syns det lille jeg har sett er værre en Lyn-kampen...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 mai 10, 20:38

Opprinnelig postet av ffk1903

Er folk veldig negative, eller er det journalisten fra siste.no som ikke er helt på nett? Seks store sjanser til FFK og én til NIL skulle tyde på at vi hadde fortjent en scoring nå og styrer kampen?

25 Fredrikstad skaper en kjempesjanse til umiddelbart etter, da Thomassen mottar ballen etter corneren og banker til fra distanse. Skuddet er på god vei mot krysset, men Sandbuløkken får kastet seg til siden og såvidt slått ballen til side for målet.

24 Simen Rafn mottar ballen litt utenfor 16-meteren, og velger å skyte fra distanse. Skuddet går via Damian Williams, som skaper problemer for Sandbuløkken i Nybergsund-målet, men ballen går like utenfor målet.

27 Enda en kjempesjanse for Fredrikstad. Denne gangen er det Celso Borges som mottar ballen inne i Nybergsund 16-meter og skyter på direkten. Skuddet er på vei mot det høyre hjørnet, men Sandbuløkken får på et eller annet vis kastet seg ned og slått ballen til side for eget mål.

64 Mattias Andersson kommer til en kjempesjanse inne i feltet til Nybergsund, men skuddet fra Fredrikstad-spissen ender på et eller annet merkelig vis opp like til side for målet til Sandbuløkken.

70 Stor sjanse for Fredrikstad. Amin Askar er igjen på farten ute på venstrekanten. Denne gangen velger han å skyte fra litt utenfor 16-meteren. Skuddet har en svært god retning mot krysset, men skrur litt akkurat i siste liten, noe som er nok til at den går like til side for målet til Sandbuløkken.

76 Fredrikstad er igjen veldig nære en scoring, nå ved Mattias Andersson, men også denne gangen får Sandbuløkken på et eller annet mirakuløst vis reddet ballen.

Veldig subjektiv eller????????????

Det her er jo ikke rævvafotball engang, hvis vi leder 6-0 i sjangser så burde vi vel avgjort denne kampen for lengst.

FFK er forferderlig dårlige i denne kampen, jeg bruker iallefall andre briller enn deg.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 mai 10, 20:40

Opprinnelig postet av bjervell

Opprinnelig postet av ffk1903

Er folk veldig negative, eller er det journalisten fra siste.no som ikke er helt på nett? Seks store sjanser til FFK og én til NIL skulle tyde på at vi hadde fortjent en scoring nå og styrer kampen?

 

Folk er veldig negative!

Greit - spillet er ikke all verdens (for å si det forsiktig). Men vi har skapt sjanser nok til å ha avgjort dette for lengst.

Dyktighet eller udyktighet?

Og hvem spiller vi i mot da?????????

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 mai 10, 20:41

Opprinnelig postet av Willy René
Veldig subjektiv eller????????????

Det her er jo ikke rævvafotball engang, hvis vi leder 6-0 i sjangser så burde vi vel avgjort denne kampen for lengst.

FFK er forferderlig dårlige i denne kampen, jeg bruker iallefall andre briller enn deg.

Jeg ser strengt tatt ikke kampen, det var derfor jeg spurte. Det var jo en viss forskjell på referatet fra den objektive (?) journalisten til alt det negative som ble skrevet her inne.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 mai 10, 20:41

Hva er det som skjer her nå...

 

FFK har to venstrebeinte spillere på banen i Jokke og Anersson, men velger å bruke disse sentralt.... Og seff to høyere beinte spillere på venstre.. logikk i dette??

 

               Mener FFK burde hatt

 

Vidar Ophaug Raio Jokke

Alex Ramberg Amin Andersson

                  Borges

                Mulac

 

Men men, ser ut til å bli tap slik dette utvikler seg..



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3