Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK hedret klubblegenden Pål André Czwartek

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mai 10, 20:16
Endret: 02 mai 10, 20:25
Endret av: Holters

Under dagens pauseunderholdning ble Czwartek hedret ved å få en egen losje oppkalt etter seg. Begrunnelsen og hvor mange kamper Czwartek har for FFK kan dere lese under:

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1928

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 02 mai 10, 20:35

"En lojal spiller som har representert FFK både på og utenfor banen på en meget sympatisk måte. En slik holdning gjør at han kan være et forbilde for dagens ungdom."

Akkurat, hvis det å være lojal er å sparke klubben mens den ligger nede, så fortjener Czwartek en egen tribune oppkalt etter seg!

Har all respekt for det den mannen har gjort for FFK, riktignok før han i sin siste sesong for klubben, går til byens lokalavis med selvskrevne brev og røvehistorier ut av en annen verden. Makan til illojal oppførsel skal enn lete lenge etter. 

Nå er vel standarden satt, så nå går det ikke lenge før Ramberg blir hedret også..

 

 

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 02 mai 10, 20:46

Legende!!

Takk for tiden i FFK. Du har vært en flott ambassadør for klubben siden slutten av 90-tallet!! Smile


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 mai 10, 21:22

En ikke-ubetydelig feil i Johannessens hyllest:

Czwartek er den eneste FFK-spiller som har vært med fra 2.divisjon til Eliteserien.

Kan jo nevne en håndfull andre som også var med på hele veien opp. Men det til side; en hyllest helt på sin plass! Synd han ikke tok én sesong til. Vi hadde trengt Czwartek i år!

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mai 10, 21:37
Endret: 02 mai 10, 21:52
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av oasis

Akkurat, hvis det å være lojal er å sparke klubben mens den ligger nede, så fortjener Czwartek en egen tribune oppkalt etter seg!

Har all respekt for det den mannen har gjort for FFK, riktignok før han i sin siste sesong for klubben, går til byens lokalavis med selvskrevne brev og røvehistorier ut av en annen verden. Makan til illojal oppførsel skal enn lete lenge etter. 

Nå ønsket Czwartek å lese opp dette brevet på årsmøtet, men da styret valgte å utsette det X antall ganger, så gikk han til avisen i stedet. Det har jeg full forståelse for. At du kaller dette for røverhistorier får stå for din egen regning. Jeg tipper Czwartek har vesentlig større belegg for sine påstander enn det du har. Han har aldri hevet sin stemme i media tidligere, og det bør være verdt noen sekunders ettertanke fra din side.

Selv om han kanskje ikke var lojal overfor styret som satt den gangen, så var han jaggu lojal overfor klubbens medlemmer og supportere ved å ta bladet fra munn. Ved å forholde seg stille og ikke tore å ytre meninger, så er man med den rådende makten, altså for status quo. Det var ikke Czwartek, og i mine øyne er det langt mer lojalt og modig å tore å ta et standpunkt.

Det finnes langt flere eksempler på de som ikke tør det.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 02 mai 10, 22:45

Det handler ikke om å ytre meninger eller ei, det handler om å være profesjonell, noe jeg trodde  Czwartek var. Makan til illojal oppførsel skal du lete lenge etter. Det vet jeg også flere av klubbens medlemmer, supportere og spillere synes også.

Jeg har ingen forståelse for at han går ut med røverhistorier, tullball, sprøyt eller interne konfliker om du vil, for så å dele det med lokalavisen av alle ting. Det var ikke mye lurt som kom ut, så jeg skjønner hvorfor han ikke har hevet stemmen i media tidligere, dette til noen sekunders ettertanke...

 

 

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 02 mai 10, 23:24

Oasis: Her er du på tynn is. Czwartek er og var en kjernekar.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 03 mai 10, 02:12

HVORFOR SÅ HARD UT MOT EN SPILLER?

RAYMOND? RAMBERG? BARSOM? WHERMAN? GASHI?

De alle har også uttalt seg hardt mot forrige styret og hvordan det var under nordlie.

Husker jeg ikke riktig så har også Rajo også uttalt seg i media pga samme tinga.

Så gå så hardt ut over en mann er ikke bare respektløst, men også historieløst. selv om det er bare noen mndr siden.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 03 mai 10, 07:34

At PAC har holdt kjeft i alle år og aldrig sytet på benking eller annet sier noe om profesjonalitet. At han til slutt velger å si meningen sin er bare sunt og noe som ble lagt merke til.

PAC er FFK-legende.

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 mai 10, 08:50

Opprinnelig postet av oasis

Det handler ikke om å ytre meninger eller ei, det handler om å være profesjonell, noe jeg trodde  Czwartek var. Makan til illojal oppførsel skal du lete lenge etter. Det vet jeg også flere av klubbens medlemmer, supportere og spillere synes også.

Jeg har ingen forståelse for at han går ut med røverhistorier, tullball, sprøyt eller interne konfliker om du vil, for så å dele det med lokalavisen av alle ting. Det var ikke mye lurt som kom ut, så jeg skjønner hvorfor han ikke har hevet stemmen i media tidligere, dette til noen sekunders ettertanke...

 

 

Her er du helt ute å kjøre. Styrene i FFK gjorde det nesten alle var klar over var en generaltabbe da de ansatte Tom Nordlie. Situasjonen ble så ille som man kunne frykte. PAC gikk til styret, uten å få gehør. Når de ikke rersponederer henvende han seg til eierne av klubben. Er det illojalt å være " varsler"?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 03 mai 10, 09:05

Czwartek er og forblir Mr. FFK!

Takk for alt - den losjen er fullt fortjent.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24