Husk meg
Brukernavn
Passord

Odilon Kashama (19) blir A-lagsspiller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 apr 10, 14:13

I dag signerte Odilon Kashama (19) en 1,5 årskontrakt med FFK.

Les mer hos ffksupporter.net og FFKs offisielle hjemmesider.

Vi oppfordrer folk til måtehold i sine forventninger. Det har blitt bygget opp et umenneskelig forventingspress på 19-åringen, men vi må alle huske at dette er en unggutt som fortsatt har en lang vei å gå før han er ferdigutviklet som fotballspiller.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 apr 10, 14:21

har det vært til hjelp at folk har krevd dette `?

Jeg vil bare ønske den unge guttten velkommen og gleder meg til og følge han

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 29 apr 10, 14:44

Opprinnelig postet av keiko99

Har det vært til hjelp at folk har krevd dette?

Helt sikkert ikke.

Både Tom Freddy og Even (jr-trener + assistent på a-laget) kjenner gutten veldig godt. Nå var det på tide å få gutten opp på a-laget, og det var veldig gledelige nyheter.

Jeg gleder meg til å se Odi på stadion, dette blir moro! Laughing


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 apr 10, 14:47

SÅ SINNSYKT artig! Dette her er helt knall!

Da fikk vi én mer spiller i troppen også - det er jo genialt. Gleder meg virkelig til dette her nå! :D

GRATTIS, ODI!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 apr 10, 15:07

tv 2 hjelper til med og skape håp: Ny FFK-spiss ville ha parkert Usain Bolt

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 apr 10, 15:10

Virker jo bare som om de tuller med farten hele artikkelen. No thanks.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


shivaaa

Knøttespiller

Ble medlem: 25 mar 10
Innlegg: 36

Lagt til: 29 apr 10, 15:15
Endret: 29 apr 10, 15:18
Endret av: shivaaa

Herlig da har vi verdens raskeste mann i troppen;)

Får bare håpe at folk ikke mister tillitt til han hvis han bommer på en sjanse og to, noe alle spillere gjør. Han har ett enormt forventningspress på sine skuldre fra mange nå, får håpe han vokser som spiller med litt press på seg:). Og får han en vanskelig start får vi håpe alle bakker han opp slik at han ikke mister selvtillitten.

Har troen på denne lille karen:)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 apr 10, 15:25

Gode nyheter, men som det er nevnt i mange innlegg tidligere må vi ikke ha store forventninger til en kar som tar steget fra junior/2.lags spill ti lAdecco`n. 

Uansett liker jeg linja FFK har lagt seg på med å ta opp juniorspillere fra egen stall.

 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 apr 10, 15:30

Opprinnelig postet av hasse33

Uansett liker jeg linja FFK har lagt seg på med å ta opp juniorspillere fra egen stall.

Og der har vi det store bildet oppi dette her. Perfekt.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


shivaaa

Knøttespiller

Ble medlem: 25 mar 10
Innlegg: 36

Lagt til: 29 apr 10, 15:30

Synes det er greit å ha litt forventninger, men man må også være realistisk og bakke opp en ung spiller som tar steget fra junior til A - lag.

De spillerene som blir best er ofte de som vokser og blir bedre med forventningspresset, men som sagt det er klart alle unge spillere må få lov til å bruke litt tid og venne seg til nivået.

 


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 29 apr 10, 15:42

jeg skal være like tålmodig med han som jeg var med Tarik Wink

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 apr 10, 15:49

Blir nok ikke rettferdig å sammenligne ham med Tarik, som hadde erfaring fra aldersbestemte landslag. Sammenlign heller med Mikael Trulsen, selv om han har andre ferdigheter.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 29 apr 10, 16:01

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Blir nok ikke rettferdig å sammenligne ham med Tarik, som hadde erfaring fra aldersbestemte landslag. Sammenlign heller med Mikael Trulsen, selv om han har andre ferdigheter.

Jeg brukte Tarik som et eksempel, for er vel bare Tarik som har hatt noe suksses av de som har blitt tatt opp av FFk de siste åra Wink

Og at de begge har fart.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 apr 10, 16:16

Det hender en gang i blant at unge "talenter" slår til på norsk toppnivå i ung alder. Som regel er dette spillere som har erfaring fra aldersbestemte landslag.

Det er også et faktum at snittalderen til de mestscorende spissene i tippeligaen er på ca 29 år.

Det handler om tålmodighet. Det er fort gjort å bruke opp unge spillere før de slår ut i full blomst. Det er mange eksempler på spillere som har blitt kassert i klubben i ung alder, men som kunne ha slått til om de hadde fått mer tid. Det er jo også et spørsmål om økonomi. Hvor lenge har man råd til å lønne en spiller som ikke gjør nytte for seg på A-laget?

Odi bør matches forsiktig, og det må spesielle omstendigheter til for at han skal være aktuell for å starte kamper. Han er på ingen måte A-lags materiale pr i dag, men kan bli det ved å få kjenne på nivået på trening og ved noen innhopp i kamper.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 apr 10, 16:24

Kjempe artigSmile Odi kommer til å bli viktig for oss med tiden!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 apr 10, 17:34

Bra at de endelig signerer de unge guttene ! Trenger friske ben i troppen!

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 apr 10, 18:13

Sinnsykt fett. Uansett trenger FFK en spiller som gjør fotballen litt mer severdig..  FFK er et trist skue for tiden, så selv om han  skulle bomme på noen sjanser, så kommer folk til å elske farten og spillestilen hans..

 

Mye morsommere å se en rask jævel skape sjanser , og bomme, enn å se f.eks en viss kar med navn Andreas til fornavn kuke og styre  før han bommer..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 29 apr 10, 20:30

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av hasse33

Uansett liker jeg linja FFK har lagt seg på med å ta opp juniorspillere fra egen stall.

Og der har vi det store bildet oppi dette her. Perfekt.

 

Jepp !!

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 29 apr 10, 20:32

håper å trur dette blir bra. har savnet en lynrask spiss. dette gjør at vi kanskje får litt bedre tid og rom på midtbanen. de andre laga kan ikke stå høyt med forsvaret når vi har en så rask spiller.

veldig bra at de tar opp flere fra juniorstallen. håper de klarer å slå igjennom nå i år som vi er i adeccoligaen. da får de litt selvtillit når de kommer til tippeligaen neste år. siden vi har spilt elendig de første 4 kampene så er jeg overfornøyd med poeng fangsten.  trur guttane begynner å merke at det ikke bare er å cruise igjennom adeccoen, så jeg trur de kommer til å ta seg selv i nakken å spille glimrende fotball fremover. begynner å bli optimist igjen, etter at jeg har vært en smule pessimist igjennom vinteren.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 apr 10, 22:32

Opprinnelig postet av Holters

Vi oppfordrer folk til måtehold i sine forventninger. Det har blitt bygget opp et umenneskelig forventingspress på 19-åringen, men vi må alle huske at dette er en unggutt som fortsatt har en lang vei å gå før han er ferdigutviklet som fotballspiller.

Fantastisk. Fån inn som midtspiss ev som spissmakker med andeson mot BodøGlimt. Kan ikke gjøre det så ille mye værre enn en viss svenske har gjort det i det siste...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24