Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Mjøndalen Søndag 18. April 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 13 3

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 13 apr 10, 10:58

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Hvis Aune allerede nå skal begynne å vingle mellom 4-3-3 og 4-4-2 vil det skape usikkerhet og lite trygghet. Aune må kjøre knallhardt på det han tror på. Ett tap kan ikke rokke på det, da blir det vilt fremover for flere tap vil komme, ihvertfall på kunstgress......

Men er vel samtidig bedre å få tilpasse best mulig nå som vi ikke er i 3. serierunde engang. Skulle han testet ut en ny formasjon da, synes jeg det er greit om han blir klokere av det. Derimot er jeg enig i at det ikke kan forekomme noe vingling - han må gå for en stil å kjøre hardt på den.

---------------------------

2010: The new era begins.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 13 apr 10, 11:17
Endret: 13 apr 10, 11:17
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Hvis Aune allerede nå skal begynne å vingle mellom 4-3-3 og 4-4-2 vil det skape usikkerhet og lite trygghet. Aune må kjøre knallhardt på det han tror på. Ett tap kan ikke rokke på det, da blir det vilt fremover for flere tap vil komme, ihvertfall på kunstgress......

Helt enig. Vi har brukt hele forsesongen på å trene på 4-4-2 og har fått gode resultater. Da kan vi ikke brått legge om til 4-3-3 bare på grunn av et tap.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 13 apr 10, 11:17

En ting er sikkert. Vi tapte ikke for Sarp fordi vi spilte 4-4-2

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 apr 10, 11:54

Staw (gi gutten tid)

 

Becken (Vidar er rett og slett ikke god nok med ball)

Ophaug

Raio

Wallace

 

Valencia

Askar (trenger løpskapasitet sentralt)

Ramberg

Thomassen

 

Borges

Andersson

 

 


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 13 apr 10, 12:09

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Hvis Aune allerede nå skal begynne å vingle mellom 4-3-3 og 4-4-2 vil det skape usikkerhet og lite trygghet. Aune må kjøre knallhardt på det han tror på. Ett tap kan ikke rokke på det, da blir det vilt fremover for flere tap vil komme, ihvertfall på kunstgress......

 

Enig i det her. 442 er valgt, og Staw er valgt. Disse valgene bør Aune stå for ut sesongen, så har vi i alle fall litt kontinuitet. Hvis folk kunne slå seg til ro med at slik blir det denne sesongen, vil Aune og få mer arbeidsro. Keepertabber og sure bortetap kommer det til å bli mere av, så det er bare og forberede seg.

Det jeg imidlertid kunne ønske meg mer av, er unge spillere i startoppstillingen. Det kommer flere sesonger etter denne, og for å unngå store utskiftninger i stallen, bør unge spillere etter hvert bli en del av første laget. Tegan, Ramberg, Andersson, Valencia etc begynner å bli såpass gamle, at jeg tviler på om de har noe mer å gjøre i TL om vi rykker opp. Maks en sesong kanskje. Jeg mener at dette er tidspunktet å tenke langsiktig på. Så får vi heller ta ett ekstra år i Adecco dassen om det er det som trengs.

Kanskje Tegan, Ramberg og Andersson hadde blitt mer tent av å starte på benken til fordel for yngre spillere?

Dersom det ikke funker, ser jeg ingen annen løsning enn stokkeslag for å få de til å løpe mer.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 13 apr 10, 12:31

Staw er valgt? Altså - hvis Staw gjør det ræva vil ikke jeg ha han på banen når vi har hentet inn Maselin nettopp for å skape litt konkurranselyst og ikke gjøre en startplass som en selvfølge. Fungerer han ikke, drit i kontinuitet - da fortjener Maselin sjansen.

Og er absolutt for at den yngre garde begynner å tre inni  rekkene. Tenk om de klarer seg bra - f.eks at Odi ble en målmaskin. Hadde vært gull vært for oss i nå og fremtidsmessig, og ikke bare nå.

---------------------------

2010: The new era begins.


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 13 apr 10, 12:55

Staw er en meget god keeper, og jeg mener han fortjener sjansen hele sesongen, selv om han slipper inn noen køddemål. Tror han trenger den tryggheten. Eneste som hindrer han i å være en toppkeeper sitter inni brødboksen, og det kan ta litt tid å rette på. Har det fortsatt ikke skjedd i løpet av denne sesongen, er det fare på ferde, og ny keeper bør vurderes.

Så får det heller være at alt håret jeg har på hodet havner mellom fingrene i løpet av sesomngen.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 13 apr 10, 13:04

Opprinnelig postet av madserazzi

Staw er en meget god keeper, og jeg mener han fortjener sjansen hele sesongen, selv om han slipper inn noen køddemål. Tror han trenger den tryggheten. Eneste som hindrer han i å være en toppkeeper sitter inni brødboksen, og det kan ta litt tid å rette på. Har det fortsatt ikke skjedd i løpet av denne sesongen, er det fare på ferde, og ny keeper bør vurderes.

Så får det heller være at alt håret jeg har på hodet havner mellom fingrene i løpet av sesomngen.

Er lite for frikort på hvem som helst plass selv, så kan ikke si meg enig i den.

Skjønner derimot tankegangen med trygghet og dette her.

Det er som en larve før den blir til en sommerfugl. Før den "klekker", så kan man hjelpe den. Vil den da være sterk nok til å klare seg selv på egenhånd, eller ville det riktige vært å latt den kjempe selv for å se om den var naturen verdig?

---------------------------

2010: The new era begins.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 13 apr 10, 13:13

Opprinnelig postet av Holters

Nå blir Dino 22 år i år, og er ingen unggutt ala f.eks. Martin Henriksen i Rosenborg, som gjorde en meget god kamp i går i en alder av 17 år...

Martin Henriksen? Per Egil mener du?

Eller feks Markus Henriksen som er hans riktige navn? Tongue out


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 apr 10, 13:17

Hahaha, jeg tror nok ikke jeg regnes som noen unggutt lenger nei.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 apr 10, 13:26

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters

Nå blir Dino 22 år i år, og er ingen unggutt ala f.eks. Martin Henriksen i Rosenborg, som gjorde en meget god kamp i går i en alder av 17 år...

Martin Henriksen? Per Egil mener du?

Eller feks Markus Henriksen som er hans riktige navn? Tongue out

Katastrofal forveksling. Jeg gir meg selv ti piskeslag. Poenget gjelder står for øvrig.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 13 apr 10, 13:38
Endret: 13 apr 10, 13:39
Endret av: lordofwhat

ja regna med at vi skulle tape mot fc københavn 08 (høhø) men nå er det viktig at vi trøkker til så vi ikke taper terreng i forhold til de andre lagene, de neste 3 kampene er liv og død og vi må ha poeng i alle 3 for ikke å ha fått en særdeles treg start på sesongen...

                                                                                       det samme laget

 

 

jeg tipper på en god seier med et par mål mot brunøyene KREMT trøyene (HAHA BARNSLIG)

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 13 apr 10, 13:44

Jeg vil gå så langt som å si at alt annet en seier hjemme mot Mjøndalen er rett og slett for dårlig.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 13 apr 10, 14:03

Er vel ikke mer enn 1 1/2 år siden jeg var på Stadion å så 2. laget, med 8-9 juniorer, slå "brunskjortene" i 2. div.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 apr 10, 14:16

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er vel ikke mer enn 1 1/2 år siden jeg var på Stadion å så 2. laget, med 8-9 juniorer, slå "brunskjortene" i 2. div.

Det er ikke mer enn 1 1/2 år siden FFK tok sølv i Tippeligaen heller... Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 13 apr 10, 14:45

Godt poeng!

Men hvor mye bedre kan Mjøndalen bli på 1 1/2 år, og hvor mye dårligere kan FFK bli. Det får vi vel svar på søndag.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


shivaaa

Knøttespiller

Ble medlem: 25 mar 10
Innlegg: 36

Lagt til: 13 apr 10, 14:54
Endret: 13 apr 10, 14:57
Endret av: shivaaa

Tror på kjemperevasj fra sist kamp. 4-0 til FFK..

Laget:

Staw

Askar - Ophaug- Raio - Wallace

Borges - Ramberg - Thomassen

Andersson - Knuty - Valencia


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 13 apr 10, 14:56

Interessant valg på topp. Har trua på den!

Vil i tillegg ha Welhaven som positiv motivator på sidelinja


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 13 apr 10, 15:04

Opprinnelig postet av ommb

Vil i tillegg ha Welhaven som positiv motivator på sidelinja

Hehehe... Tongue out

---------------------------

2010: The new era begins.


shivaaa

Knøttespiller

Ble medlem: 25 mar 10
Innlegg: 36

Lagt til: 13 apr 10, 15:13

Welhaven må jo spille, trenger litt positivitet i laget..

Laget:

Keiko99

Plankekæll - Holters - Ommb - Patrioten

Welhaven - Bedreviteren - Kanogvetalt

Rafn - Knuty - Jaran Berg

Benken: Shivaaa(må innrømme, er litt dårlig) - Lemmy - Rey - ffk1903 - Gardason

Trener: Tom Nordlie

Dette laget hadde gjort seg, hadde spilt med hjertet langt utenpå drakten.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 13 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3