Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 23 3

Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 06 apr 10, 14:00

bedre å komme seg på ståtribune hvis man vil lage liv vetdu ;)

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 10, 14:21

Det er faktisk sant. Er samtidig digg å sitte med gamlingene også, er litt sjarm? Hehe.

---------------------------

2010: The new era begins.


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 06 apr 10, 14:48

Du får komme bort til vårs på bortekampane da vettu.

Enig at det hadde vært veldig bra å fått samla alle som var ivrig til å lage stemning i den plassen mellom Supras og BRH på stadion. Men det beste er jo om hele feltet lager stemning, men det er desverre ikke sånn pr. dags dato. Det er store deler av feltet som ikke synger med utestemmer, men første skritt er jo å få de til å synge i det hele tatt. Så blir det sikkert litt bedre kvalitet over synginga på folk etterhvert, får vi håpe.

Blir så uendelig mye bedre trøkk når man er mange, enn når noen få står og skriker av full hals.

Første skritt blir å få alle på ph-feltet til å synge, og deretter kan vi konsentrere oss om at man skal synge høyt i tillegg. Da blir det bra!

Var foressen overaskende mange folk på feltet på Mandag.

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 10, 14:51

Må bare lære meg litt sanger først...! Hadde deffinitivt vært artig å prøvd.

---------------------------

2010: The new era begins.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 06 apr 10, 15:06

sangene lærer man når man står der :)  kom å stå , å nynn med :D 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 06 apr 10, 16:27

Opprinnelig postet av danan

Så lenge "kriginga" omhandler hvem som synger høyest så er vel ikke det noe problem. Blir bare bedre trøkk av sånt.

 

Opprinnelig postet av keiko99

Feil det blir mere surr og rot og dette ødlegger stemningen...

.

Hva mener du med det keiko? Vi synger jo de samme sangene? Hvis Brigaden drar i gang en sang prøver ikke Supras å sabotere den, men synger med for full hals, og omvendt. At vi kriger om å synge høyest er jo bare bra, da trykker det mer. Tenk om alle i PH prøvde å synge høyere en sidemannen, det hadde vært noe.

---------------------------

Supras Fredrikstad

-FFK
-Manchester United
-Stjernen


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 apr 10, 17:44

Opprinnelig postet av Ramp

Opprinnelig postet av keiko99

Feil det blir mere surr og rot og dette ødlegger stemningen...

.

Hva mener du med det keiko? Vi synger jo de samme sangene? Hvis Brigaden drar i gang en sang prøver ikke Supras å sabotere den, men synger med for full hals, og omvendt. At vi kriger om å synge høyest er jo bare bra, da trykker det mer. Tenk om alle i PH prøvde å synge høyere en sidemannen, det hadde vært noe.

 

Det hendte flere ganger at Supras og Brigaden sang to forskjellige sanger, Den ene gruppa dro igang mens den andre sang på en annen.. Kan hende det problemet løser seg hvis forsangeren står der en forsanger skal stå...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 10, 17:48

En bør samle alle.. helt på vidda at supras skal dra i gang BRH svare... hva skal vi andre gjøre ???? 

hvorfor kan ikke ting bli som det en gang var føre ultras kom til FFK.... nå skal ikke dere si: Å ja han hater jo ultras.. nei da, men det har blitt så mye rot nå.. la oss ha ultras, men da må alle dra samme vei...

Slik jeg opplevde første kamp har jeg kun en ting og si:  jævlig skuffende

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 06 apr 10, 18:01

Herregud, keiko! Hvis du opplever en god dag med 3-0 seier, 3 poeng og god stemning for "jævlig skuffende", da har jeg en ting å si. Hold deg hjemme!

Men greit, skal diskutere sak, ikke person; Supras synger ikke bare over til brigaden. Når Supras drar i gang, prøver de å få med flest mulig! Og du stile et spørsmål..: "hva skal vi andre gjøre????"  Jo, dere skal synge! Ganske opplagt egentlig.

Men jeg orker ikke å diskutere med deg når du er så ubeskrivelig usakilig.

La hos heller holde oss til trådnavnet og diskutere Plankehaugenfeltet 2010.

Synes det funka ganske bra på mandag. Samkjøret mellom flisehaugen og ph kunne vært litt bedre. Enig med Danan at de ikke bør dra i gang for ofte. 4-5 ganger i løpet av en kamp er bare fint.

Synes også vi mangler en forsanger, så vi får håpe at dette problemet løser seg, så blir det bra.

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 10, 18:34

jeg er stor fornøyd med 3-0..hvor i svarte er det du leser at jeg ikke er fornøyd med det ??????

holde meg hjemme..  det er så veldig bra skrevet av deg... tåler du ikke mine meninger bør du overse hva jeg skriver.. så bør du kanskje vurdere og lese og forstå hva jeg mener men: jævlig skuffende...

Det er ikke at FFK vant 3-0, men at    vi er enda dårligere i 2010 en i 2009.. VI er vi som synger..

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 06 apr 10, 18:36

Opprinnelig postet av keiko99

En bør samle alle.. helt på vidda at supras skal dra i gang BRH svare... hva skal vi andre gjøre ???? 

hvorfor kan ikke ting bli som det en gang var føre ultras kom til FFK.... nå skal ikke dere si: Å ja han hater jo ultras.. nei da, men det har blitt så mye rot nå.. la oss ha ultras, men da må alle dra samme vei...

Slik jeg opplevde første kamp har jeg kun en ting og si:  jævlig skuffende

Skjønner at synginga mot hverandre kanskje kan ha virket mer ekskluderende enn inkluderende, men det er jo meninga at alle skal synge med. Spesielt på "Når Fredrikstad, Når Fredrikstad, Spiller en kamp, Spiller en kamp osv" er det artig å synge mot hverandre på den måten og gjerne høyere enn en andre for hver setning.

 

Er selvfølgelig også enig i at alle bør dra samme vei, at det ble starta forskjellige sanger på likt oppfatta ikke jeg, men var kanskje lettere å høre for dere som står i midten. Det problemet lar seg vel løse med en forsanger. Til slutt må vi huske at dette var første kamp for sesongen og at det bare kan bli bedre ;)

---------------------------

Supras Fredrikstad

-FFK
-Manchester United
-Stjernen


Erik_

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 37

Lagt til: 06 apr 10, 18:43

Syns ikke det var så ille som enkelte skal ha det til. Husk at vi nå spiller i adeccoligaen og det er færre på stadion nå enn tidligere. Trøkket var helt greit med tanka på at det var første kamp, færre på feltet og litt rot med forsanger.

Men likevel er det ikke som det en gang var, er ikke det samme trøkket som noen år siden. Husker dette, men hvor har det blitt av alle som sang den gangen?:

http://www.youtube.com/watch?v=7xV275bcQ5I&feature=related


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 06 apr 10, 21:01

Opprinnelig postet av Erik_

Men likevel er det ikke som det en gang var, er ikke det samme trøkket som noen år siden. Husker dette, men hvor har det blitt av alle som sang den gangen?:

http://www.youtube.com/watch?v=7xV275bcQ5I&feature=related

Vi "juletrea, tanter og snyltere" som sang der har satt oss andre steder på stadion, da vi ikke følte oss inkludert i haugen lenger.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 06 apr 10, 21:24

Opprinnelig postet av HBL
Vi "juletrea, tanter og snyltere" som sang der har satt oss andre steder på stadion, da vi ikke følte oss inkludert i haugen lenger.

Selv om jeg ikke plasserer meg selv i noen av disse kategoriene tror jeg aboslutt du er inne på noe. Har lagt merke til at mange av de som var med å sang før har endt opp med sitteplasser de siste sesongene.

Har også endt opp med sitteplass i år. Rett og slett fordi den gleden det var i plankehaugen i de beste åra (2004-2006?) er helt borte nå. Det er sikkert mange grunner til dette men desverre er nok Ultras' sin inntreden på tribunen en (sterkt?) medvirkene årsak.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 apr 10, 21:30

Helt enig med de to siste. Gleden over å stå sammen med Plankehaugen er ikke-eksisterende. Det var gøy før, men ikke nå lenger.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 06 apr 10, 22:46

jeg vil gjerne vite hva som er blitt så fælt med PH etter at vi fikk ultras grupper inn på feltet....

personlig hadde jeg meldt meg inn i supras på flekken hadde jeg bare funnet ut hvordan og hvor man gjør det.........

 for helt ærlig så tror jeg du skal lete lenge etter mer dedikerte og trofaste supportere en supras og brigaden.

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 06 apr 10, 23:01
Endret: 06 apr 10, 23:01
Endret av: Johan

Det vi trenger på feltet, er en forsanger i samme kategori som Zoran. Sikkert mange som protesterer på det, men med hans bortfall så forsvant trøkket. Det er vel et sangfelt ikke sant ? da må de som ikke synger, tåle å bli strammet opp mener da jeg. Synes forøvrig han som dro igang Ultras gruppa i fjor, har det rette potensialet. så bør man kanskje sperre av et felt midt på plankehaugen, hvor ALLE syngende supportere står samlet. Da kan alle de som sånn delvis henger med stå rundt.

---------------------------

Det er i motbakke det går oppover


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 10, 23:03

Jeg kan ikke få sagt hvor dumt det høres ut når du sier:  for helt ærlig så tror jeg du skal lete lenge etter mer dedikerte og trofaste supportere en supras og brigaden.

Hvordan har PH i det hele tatt klart seg så godt i alle år ?

føre det ble Ultras ?

 

Det var jo bra før i tiden, men jeg sier ikke at dette skylder Ultras om dere tror det, men noe må ha gått galt, for nå går det værfall feil vei

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 06 apr 10, 23:19

ja  hvis jeg forstår deg rett da så mener du at det ikke er ultras som er grunnen til at det er så grusomt ræva som alle skal ha det til men noe annet ???

og hvorfor høres det dumt ut at jeg mener at de er gode supportere ?

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 10, 23:28

som jeg spurte om: hvor var dem da det var steming ?

Vi er på feil vei og det siste vi trenger nå er enda mere rot og tull sånn som det er nå i dag 2010

Opprinnelig postet av Johan
Det vi trenger på feltet, er en forsanger i samme kategori som Zoran. Sikkert mange som protesterer på det, men med hans bortfall så forsvant trøkket. Det er vel et sangfelt ikke sant ? da må de som ikke synger, tåle å bli strammet opp mener da jeg. Synes forøvrig han som dro igang Ultras gruppa i fjor, har det rette potensialet. så bør man kanskje sperre av et felt midt på plankehaugen, hvor ALLE syngende supportere står samlet. Da kan alle de som sånn delvis henger med stå rundt.

Om den nye zoran har en del regler han må innrette seg etter...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 23 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24