Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 23 23

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 nov 10, 21:18
Endret: 12 nov 10, 21:18
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg så kampen på TV, og jeg synes til tider det trøkket riktig bra i dag. Til å være bare drøyt 4000 på stadion var det faktisk veldig godt lydnivå, så dersom NRK hadde samme lydproduksjon som vanlig så var innsatsen i dag direkte upåklagelig.

 

Kunne ikke være på stadion selv, da jeg er i Bergen. Men helt enig, hørtes bra ut på tv i dag. Bra jobba!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 nov 10, 21:50

Tidvis knallbra i dag. Kudos til alle mann!

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 14 nov 10, 01:44

De jeg har snakket med (fra hovedtribuna) mente det var kjempestemning. Synes det var skikkelig moro å være på kamp selv, og jeg føler virkelig budskapet med positivitet slo an. Var en helt annen stemning (nå snakker jeg mer generelt, ikke sangmessig osv) og folk sang med og hadde det gøy. Det er sånn det skal være.


HF05

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 nov 10
Innlegg: 2

Lagt til: 16 nov 10, 12:57

Jeg er ny her på forumet, så jeg vet ikke om dette et tatt opp før. Men jeg synes Supras Fredrikstad og de som synger og hopper + forsangeren bør flyttes nærmere banen/gjerdet og at de som ikke synger og hopper like iverig bør flyttes lengre opp på tribunen. Altså slik:

_________________
|------------------------------|
|-De som ikke hopper-|
|------------------------------|
|------------------------------|
|----De som hopper----|
|------------------------------|
|-----------SF09------------|
|-------Forsanger---------|

Jeg mener det er flere argumenter som taler for en slik plassering.
1. Supras Fredrikstad og de som synger og hopper iverig kommer nærmere bane og høres derfor mye bedre.
2. Forsangeren appelerer til alle på feltet.
3. De som hopper syns bedre enn de som ikke hopper.
4. Jeg mener det vil se mektigere ut.

Det er mitt forslag og min mening.


07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 16 nov 10, 13:32

Er dette fordi du selv ikke hopper og vil stå i fred øverst med best sikt? Eller er det fordi du faktisk mener det du sier om bedre stemning og at det ser mektigere ut..?

Vi har snakka om dette før.. Først og fremst mener jeg at det ikke skal være noe som heter "de som ikke hopper,synger"... Jeg mener ALLE skal bidra. 

Ellers har vi funnet ut at det er best å stå på midten. 

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903


HF05

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 nov 10
Innlegg: 2

Lagt til: 16 nov 10, 14:00

Jeg sitter på hovedtribunen. Og jeg mener at det blir bedre stemning. Jeg er enig i at alle skal bidra. Men man kan ikke kaste ut de som ikke synger og de som bare vil ha billig billett (dessvere). Derfor syntes jeg at de kan stå øverst slik at de ikke syntes så godt og at de som synger og hopper kan stå nærmest banen. Vis man ser på feltet i dag så står det folk som ikke synger og hopper først. Det ser ikke spesielt mektig ut

+ Kanskje de som ikke synger, begynner å synge vis de får en forsanger foran seg.

Men det var bare et forslag!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 16 nov 10, 15:24
Endret: 16 nov 10, 15:24
Endret av: hedvalen

Skjønner tanke gangen din Holmsdale , men vi har lissom funnet plassen vår på midten av feltet ..

Hva det blir til neste år for tiden vise..

Hva gjør en med kallenavnet Holmsdal Fanatics 05 på sittetribunen egentlig ?:P

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 16 nov 10, 17:23

Ja, ikke et dårlig forslag nei : -) Liker det at forsangeren skal være helt nederst!

Vi får se til året. 

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903



Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 23 23

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24