Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 23 22

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 31 okt 10, 20:48

Opprinnelig postet av hedvalen

effekten av veggen er kanskje noe man ikke hører når man står midt oppi det ? men morro at resten av stadion opplever at stemmningen var bra:)

Flyttingen var en kjempesuksess med tanke på lyd 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 31 okt 10, 22:07

Opprinnelig postet av Jonek
Det er flere gode grunner til å stå der vi sto i dag. Veggen gir ly for kald vind, den gir en bedre akustikk, og det er nok. Noen sier at vi ikke kan stå der til året. Hvorfor ikke`?

Grunnen er at det er mange krav som må oppfylles med tanke på sikkerhet, som egne toaletter og kioser til bortesupporterne. Dette er kostnader FFK ikke har råd til å ta på seg nå pluss at det er mye lettere med inn og utlosjering av supporterne fra der vi sto i dag sikkert flere grunner også. Men få opp vegger på FB tribunen så er problemet løst.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 31 okt 10, 22:11

Opprinnelig postet av mysthical

Men få opp vegger på FB tribunen så er problemet løst.

Fikk Plankehaugen 100.000,- i hånda av Stordalen, eller sponset han rett og slett bare utgiftene til bortekampen mot Bryne?

Jeg mener Plankehaugen bør bruke disse pengene på å spikre opp en vegg på tribunedelen nærmest Glomma. Det kan da umulig koste noe mer enn det hvertfall. Dette bør være 1. prioritet. Glem hester, pøbbær og annet fjas hvis lyden er så viktig.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 31 okt 10, 22:13

Opprinnelig postet av mysthical

Det er mye lettere med inn og utlosjering av supporterne fra der vi sto i dag.

Den nye brua vil stå ferdig i mars, og over 90% av lagene som besøker FFK kommer den veien med sine busser. Da er det ikke enklere å ha bortesupporterne der de står i dag.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 okt 10, 22:19
Endret: 31 okt 10, 22:21
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Plankekæll

Den nye brua vil stå ferdig i mars, og over 90% av lagene som besøker FFK kommer den veien med sine busser. Da er det ikke enklere å ha bortesupporterne der de står i dag.

Det kommer helt ann på om det blir laget en utkjørsel fra stadionområdet den veien også. Med tanke på hvordan gangstier og underganger er lagt opp i dag, er jeg ikke så sikker på om det kommer en utkjørsel der. Tror heller ikke vegvesenet er så glad i så mange utkjørsler ut på en slik vei.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 31 okt 10, 22:20

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av mysthical

Det er mye lettere med inn og utlosjering av supporterne fra der vi sto i dag.

Den nye brua vil stå ferdig i mars, og over 90% av lagene som besøker FFK kommer den veien med sine busser. Da er det ikke enklere å ha bortesupporterne der de står i dag.

Vil jo fortsatt være det. Kan du se for deg busser på busser kjøre rundt stadion og inn bak der eller eventuelt ett par tusen bortesupportere gå veien rundt der. Husk vi skal jo opp i TL  så blir ikke bare kamper med 10-20 bortesupportere ;)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 31 okt 10, 23:13

Har vel vært muntlige "løfter" om at vi faktisk skal bytte neste sesong.. Det skal nemlig bli lagd en vei som går fra den nye rundkjøringen og "bak" stadion, altså der PH står nå. Da blir det jo mye enklere og holde bortesupporterene for seg selv i den "lukkede" delen av stadion. God plass til å parkere med busser er det også der.

Eneste som stopper oss er reglene med egne toaletter. Kiosken er jo ikke noe problem. Den er stor nok til og bli delt i to! Hvorfor ikke leie inn noen BAUTAS toaletter, så blir det saker.  

Egne supportere bør ha den beste plassen for lyd, skulle ikke vært et spørsmål engang! Vi skulle hatt den plassen fra 2007 og nå har det gått tre år uten at det har skjedd noe eller fått opp en vegg. Slik er det jo desverre, når de kronidiotene som bestemte det, ikke bryr seg om annet enn penger og penger, men driter i stemningen som er på stadion. Synd

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 01 nov 10, 01:20
Må også nevnes at kiosk faselitetene er 100 ganger bedre på borte tribunen .. skjønner ikke hvorfor borte supporterne skal prioriteres på bekostning av hjemme supporterne ..

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 01 nov 10, 13:11

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Norip

Er bare den jævla "Fredrisktadgutter våre veier" som ødelegger brølet fra publikum når det blir ett mål... håpløst å spille den gamle, og elendige sangen når noen scorer.

Den sangen SKAL spilles. Ferdig med det.

Ellers er jeg enig med deg ang Plankehaugen. Skuffende svake i dag også. Og et skuffende antall folk i haugen som faktisk synger.

Ganske enig med deg Plankekæll. DEN SKAL SPILLES!!!

 


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 01 nov 10, 14:00
Den bør abbsolutt spilles i tradisjonens navn! men jeg synes de kunne vente til jubelbruset hadde lagt seg litt .. ingenting er så deilig som jubelbruset over skåringer på fredrikstad stadion:D

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 01 nov 10, 14:38

Opprinnelig postet av hedvalen
Den bør abbsolutt spilles i tradisjonens navn! men jeg synes de kunne vente til jubelbruset hadde lagt seg litt .. ingenting er så deilig som jubelbruset over skåringer på fredrikstad stadion:D

Den er grei, er enig at de kan vente noen sekunder til. men den SKAL spilles Laughing


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 02 nov 10, 12:04

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Opprinnelig postet av hedvalen

effekten av veggen er kanskje noe man ikke hører når man står midt oppi det ? men morro at resten av stadion opplever at stemmningen var bra:)

Flyttingen var en kjempesuksess med tanke på lyd 

Et eller annet jeg kanskje ville kalle en mer fokusert lyd var i hvert fall merkbart. Men flere ganger hørte man svært lite (det overdøvet desverre ikke han som satt bak meg og kommenterte (kritiserte) hver eneste ballberøring...)

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 nov 10, 19:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av mysthical

Men få opp vegger på FB tribunen så er problemet løst.

Fikk Plankehaugen 100.000,- i hånda av Stordalen, eller sponset han rett og slett bare utgiftene til bortekampen mot Bryne?

Jeg mener Plankehaugen bør bruke disse pengene på å spikre opp en vegg på tribunedelen nærmest Glomma. Det kan da umulig koste noe mer enn det hvertfall. Dette bør være 1. prioritet. Glem hester, pøbbær og annet fjas hvis lyden er så viktig.

Har PH råd til å putte 100000 spenn i en pub som mest sannsynlig flyter med buken i været innen nyttår, har de da råd til en stakkars vegg slik at lyden fra PH bedres...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 02 nov 10, 22:22

Man før møte opp på neste PH møte Wink

Også før vi komme med det forslaget. Hvis det er noen der ut som faktisk får beskjed om når møte er.

SÅ lag en tråd med store bokstaver, om når neste møte er Wink

Kan godt hende jeg er blind, men hadde vært greit å få beskjed, og jeg vill øte opp Surprised

Det blir for første gang


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 02 nov 10, 23:26

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Opprinnelig postet av hedvalen

effekten av veggen er kanskje noe man ikke hører når man står midt oppi det ? men morro at resten av stadion opplever at stemmningen var bra:)

Flyttingen var en kjempesuksess med tanke på lyd 

Et eller annet jeg kanskje ville kalle en mer fokusert lyd var i hvert fall merkbart. Men flere ganger hørte man svært lite (det overdøvet desverre ikke han som satt bak meg og kommenterte (kritiserte) hver eneste ballberøring...)

Er fotograf og er derfor, naturlig nok på begge sider i mange kamper og det var en veldig tydelig forandring av både volumet men også kvaliteten. Lyden forsvant ikke på samme måte som den "pleier" og lyden var renere og det hørtes ut som å stå på samme side som PH bare med noe lavere volum,

Normalt blir mye av lyden hvisket ut noe som ikke var tilfellet denne gangen

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Erik_

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 37

Lagt til: 07 nov 10, 20:22

La oss nå fylle hele j**** feltet når Løv-Ham kommer. La oss vise at iallefall vi supportere holder Tippeliganivå.

Jeg er med.

---------------------------

[IMG]http://img202.imageshack.us/img202/7380/pavelnedved1.gif[/IMG]


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 08 nov 10, 02:58

er seff med på stadion Laughing


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 11 nov 10, 09:02

Plankehaugen skal tilbake på sin vante plass på Fredag, ettersom forrige kamp baare var et prøveprosjekt. Den kampen bekreftet vel det vi allerede visste, gresset er grønnere på andre siden av stadion. Det kan da umulig komme så mye folk fra Bergen at det ikke hadde vært mulig å gjennomføre dette igjen? Hvis vi forblir i adeccoen bør PHstyret pushe på så vi får bortefeltet i de kampene hvor det er svært få / ingen bortesupportere som f.eks. Alta, Ranheim, Løv-Ham, evt. Bryne og B/G.

---------------------------

Supras Fredrikstad

-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 12 nov 10, 20:45

til tider bra på ph idag, deilig å se at hele feltet nesten satt!

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 12 nov 10, 21:02

Jeg så kampen på TV, og jeg synes til tider det trøkket riktig bra i dag. Til å være bare drøyt 4000 på stadion var det faktisk veldig godt lydnivå, så dersom NRK hadde samme lydproduksjon som vanlig så var innsatsen i dag direkte upåklagelig.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes



Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 23 22

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24