Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 23 18

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 okt 10, 11:20

Opprinnelig postet av hedvalen
Syns det var utrolig morro på kamp idag !! var til tider MEGET god stemmning på feltet!! håper dette fortsetter.

Jeg merket ikke noe veldig forskjell fra tidligere kamper i store deler av kampen. På 2-0 visste imidlertidig feltet hva de egentlig kan hvis de vil. Tatt i betraktning at stadion var skuffende halvfull så var stemningen meget bra. Så sloknet det litt igjen, før det tok seg opp osv frem mot kampslutt.

På sangen der det i store deler synges lavt for så å eksplodere. Jeg stod på PH-feltet og hørte knapt det lave selv. Er det noe poeng i at det skal være sååå lavt? Man får samme effekt om man synger det høyere så det høres ut som det er liv på tribunen. Mot Nybergsund traff det bedre syns jeg.

Mange forvirra folk rundt meg da enkelte - og så flere - startet å brøle før de satte i gang "Fredrikstad røkkær opp i år". Ble ikke akkurat kjempeflyt :p


Erik_

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 37

Lagt til: 04 okt 10, 13:47

"- 2. omgang er det beste vi har prestert i år og det samme gjelder publikum. Takk til publikum og Plankehaugen sa Tom Freddy Aune til FFK-TV etter kampen mot Sandnes Ulf som endte med 3-1 seier til de rød-hvite."

http://www.f-b.no/ffk/tre-viktige-poeng-1.5686303


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 okt 10, 15:30

Opprinnelig postet av mysthical
Dette har må vel også kunne sies å være tidenes dårligste saklige svar i en diskusjon Supreme NTM. Joda Keiko gir et elendig svar selv men han holder seg i allefall til tema og prøver å si hva han mener om saken. Mens du tydeligvis ikke har noe tilsvar på saken og lirer av deg tidenes togavsporing..... Prøv heller å diskutere han ihjel med saklige svar og kom med hva som var så sykt bra. Selv har jeg null formening om hvordan det var i går siden jeg ikke kunne være på kampen.

Skaff deg nye briller og les Keikos innlegg på nytt. Han sier at det var det dummeste innlegget han hadde lest, at det er umulig å synge seg hes uten "moro sanger" og at han ikke gidder å diskutere. Det har da null med temaet å gjøre. Du kan gjerne leke Don Quijote med Keiko, det gidder ikke jeg.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 04 okt 10, 15:37

Jeg synes at det var en god start på "løvebrølet". Se millwall away...

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 okt 10, 15:49
Opprinnelig postet av keiko99

til tider var det trist... vi klarte ikke en gang og synge: rykker opp i år uten og tulle til hele sangen...

jeg for håpe at på den aller siste hjemme kamp at vi klarer og rette opp i en del små feil...

i dag skal vi synge oss hese kom det fra en forsanger... ja vel, men da forventet jeg at dette skulle skje. jeg ble litt små skuffet over at vi til tider var helt stille.

Helt uenig. Sangen kan bli helt konge hvis man får stadion med. Skal prøve så godt jeg kan fra langsiden. Alt er stjålet fra Millwall, men ingen bruker den i Norge. Å oppleve den støyen, for så å gå over i sang er helt konge. Jeg har vært litt rundt og sett fotball og opplevd fotballkultur, og mener at akkurat denne vendingen av sang/skriking er det råeste jeg har opplevd. Håper trenden fortsetter. Forøvrig gjorde Plankehaugen en utmerket figur i går. Bedre enn på lenge. Her har dere en link fra bortefeltet til Millwall hvor slik sang foregår: http://www.youtube.com/watch?v=r28SE0mUGjM&feature=related

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 okt 10, 15:50
Der var du litt raskere enn meg, Jon.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 04 okt 10, 16:25

[quote=Goran Karlsen]

Opprinnelig postet av keiko99

til tider var det trist... vi klarte ikke en gang og synge: rykker opp i år uten og tulle til hele sangen...

jeg for håpe at på den aller siste hjemme kamp at vi klarer og rette opp i en del små feil...

i dag skal vi synge oss hese kom det fra en forsanger... ja vel, men da forventet jeg at dette skulle skje. jeg ble litt små skuffet over at vi til tider var helt stille.

Helt uenig. Sangen kan bli helt konge hvis man får stadion med. Skal prøve så godt jeg kan fra langsiden. Alt er stjålet fra Millwall, men ingen bruker den i Norge. Å oppleve den støyen, for så å gå over i sang er helt konge. Jeg har vært litt rundt og sett fotball og opplevd fotballkultur, og mener at akkurat denne vendingen av sang/skriking er det råeste jeg har opplevd. Håper trenden fortsetter. Forøvrig gjorde Plankehaugen en utmerket figur i går. Bedre enn på lenge. Her har dere en link fra bortefeltet til Millwall hvor slik sang foregår: http://www.youtube.com/watch?v=r28SE0mUGjM&feature=related[/quote]

 

Veldig bra, Gøran!

Løvebrøl med sang er suverent! Vi må bare utvikle det på tribunen. !!! :-D

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 04 okt 10, 16:25
Endret: 04 okt 10, 16:26
Endret av: hedvalen

Skjønner egentlig egentlig ikke hvorfor noen klager .. syns det var kjempe artig på tribunen på søndag:)

 seff kan ting bli bedre . men syns vi hadde masse possetive ting som vi kan ta med oss videre :)

 

1:folk sto mere sammen

2:Millwall ropet er jo bare helt rått :D håper vi kan utvikkle det videre :)

3:Syns også det var bedre "harmoni" (om jeg får kalle det det) på feltet..:)

 

gleder meg allerede til kampen mot tromsdalen :) da bør ivertfall alle krefter slå seg sammen for en liten folkefest :D

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 okt 10, 16:40
Endret: 04 okt 10, 16:42
Endret av: Goran Karlsen

http://www.youtube.com/watch?v=lbR2G8mmHy0&list=QL&feature=BF

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 04 okt 10, 18:54

Jeg er hes og det er mest min skyld. Det er morro og gå på jobben og få meldinger om at du sang mye i går skjønner vi ... På søndag var det gøy igjen og være sammlet og synge for full hals , sender en takk til supras og resten av PH feltet ....

---------------------------

R G


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 04 okt 10, 19:10

Opprinnelig postet av ffk1903
På sangen der det i store deler synges lavt for så å eksplodere. Jeg stod på PH-feltet og hørte knapt det lave selv. Er det noe poeng i at det skal være sååå lavt? Man får samme effekt om man synger det høyere så det høres ut som det er liv på tribunen. Mot Nybergsund traff det bedre syns jeg.


Kunne nok skrudd opp volumet litt i går ja. Poenget er at man skal synge med helt vanlig pratestemme et par vers før man på forsangers signal hever volumet og skriker/roper av alle krefter. Jeg synes det fungerer utmerket! Bortsett fra at det ble litt i det laveste laget et par ganger i går da ;)

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Supras Fredrikstad, loud and proud since 11.09.09.


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 04 okt 10, 22:56

Syns det var knall igår jeg! Morsomt at vi får "jaget" opp folk som står nede slik at vi blir samlet. Man synger mye lettere når sidemannen synger. Slik er det bare, og slik bør vi gjøre også neste (og forhåpentligvis siste) hjemmekamp i 1.Divisjon!

 

Til Keiko: Man kan da for faen ikke synge "Ryggen Rak" i 90 minutter, det skjønner du og...

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 04 okt 10, 23:02

Opprinnelig postet av Norip

 og slik bør vi gjøre også neste (og forhåpentligvis siste) hjemmekamp i 1.Divisjon!

 

 

 

Liker den ja!

Bare å kjøre på som faen i siste hjemmekamp med masse kasteruller og konfetti(må bli kastet på likt sånn som på søndag!) legge ut flagg og synge som helvete, og forhåpentligvis pyro(ikke tinnsoldat)..

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 05 okt 10, 01:58

Opprinnelig postet av olav3232

Opprinnelig postet av Norip

 og slik bør vi gjøre også neste (og forhåpentligvis siste) hjemmekamp i 1.Divisjon!

 

 

 

Liker den ja!

Bare å kjøre på som faen i siste hjemmekamp med masse kasteruller og konfetti(må bli kastet på likt sånn som på søndag!) legge ut flagg og synge som helvete, og forhåpentligvis pyro(ikke tinnsoldat)..

Håper ikke på pyro i blandt publikum.

Det er noe forbanna uting. Jeg har astma, og har ikke lyst til å bli dårlig på grunn av bengalske lys.

 


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 05 okt 10, 02:03

Men hva blir det med å bytte side på stadion?

Tenker PH over på motsatt side av ælva.

Det sies at det er mye bedre å stå der å synge.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 okt 10, 02:36

Kan noen legge ut teksten til "for torsken" sangen og den andre nye som kom om søndag. Tror de kan bli bra, fikk bare ikke tak i teksten... Ang Mittwall (eller hvordan det nå staves)-ropet syns jeg det var det mest patetiske påfunnet jeg noen gang har opplevd på PH. Ødelegger fulstendig sangdynamikken... Og en ting til, hva var greia med å sette oss ?


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 okt 10, 02:37

Opprinnelig postet av Plankehue

Men hva blir det med å bytte side på stadion?

Tenker PH over på motsatt side av ælva.

Det sies at det er mye bedre å stå der å synge.

Kommer vistnok når den nye broa blir ferdig


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 05 okt 10, 05:31
Det blir nok ikke noe bluss på tribunen olav3232. selv om jeg egentlig mener at det er 100 % trygt å blusse på nedre delen av tribunen , hvis står samlet bak som sist kamp..

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 05 okt 10, 08:06
Opprinnelig postet av kratos

Kan noen legge ut teksten til "for torsken" sangen og den andre nye som kom om søndag. Tror de kan bli bra, fikk bare ikke tak i teksten... Ang Mittwall (eller hvordan det nå staves)-ropet syns jeg det var det mest patetiske påfunnet jeg noen gang har opplevd på PH. Ødelegger fulstendig sangdynamikken... Og en ting til, hva var greia med å sette oss ?

Vær litt positiv ? Her på feltet er det bare å synge på, ikke bruke energien på bagateller. Jeg ble også furten på Supras som ikke ville synge "Jeg elsker rødhvit", når jeg ville synge den. Jeg ønsket meg en annen sang også, den fikk jeg heller ikke synge. Jeg lurer på om jeg kommer til å melde meg ut av PH, kaste skjerfet og sitte hjemme på neste hjemmekamp. Jeg tror ikke noen her kan forstå hva jeg føler!!!! :-(

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 05 okt 10, 09:35

Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av kratos

Kan noen legge ut teksten til "for torsken" sangen og den andre nye som kom om søndag. Tror de kan bli bra, fikk bare ikke tak i teksten... Ang Mittwall (eller hvordan det nå staves)-ropet syns jeg det var det mest patetiske påfunnet jeg noen gang har opplevd på PH. Ødelegger fulstendig sangdynamikken... Og en ting til, hva var greia med å sette oss ?

Vær litt positiv ? Her på feltet er det bare å synge på, ikke bruke energien på bagateller. Jeg ble også furten på Supras som ikke ville synge "Jeg elsker rødhvit", når jeg ville synge den. Jeg ønsket meg en annen sang også, den fikk jeg heller ikke synge. Jeg lurer på om jeg kommer til å melde meg ut av PH, kaste skjerfet og sitte hjemme på neste hjemmekamp. Jeg tror ikke noen her kan forstå hva jeg føler!!!! :-(

Hehe, bra Jonek. Føles som om det er mange med stort ego. Kom med litt konstruktiv kritikk hvertfall.



Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 23 18

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24