Husk meg
Brukernavn
Passord

TV 2 med PL

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 16 feb 10, 15:22

Dette var gode nyheter. Sier opp Canal Digital og sparer penger. Gleder meg. Solheim blir vel med over til TV 2 ?


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 16 feb 10, 15:31
Endret: 16 feb 10, 15:34
Endret av: guillermo

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 feb 10, 15:56

Fy faen, og jeg som hater tv2... håper ikke de kommer til å ødelegge PL sendingene slik at de minner mer og mer om TL sendingene til Davy watne og ko... faen..


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 16 feb 10, 16:08

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Fy faen, og jeg som hater tv2... håper ikke de kommer til å ødelegge PL sendingene slik at de minner mer og mer om TL sendingene til Davy watne og ko... faen..

Uffda!! Det er godt det er delte meninger. Jeg er klar over at jeg hører til mindretallet, men liker TV 2 og Davy.Wink


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 16 feb 10, 17:35

Liker slett ikke at TV2 tar over PL. TV2 er jo alle skandalers mor. Ingen tvil om Canal digital er mye mer seriøse og har bedre kommentarer enn TV2. Tenk deg Harald Bredeli kommenterer f.eks Liverpool - Man U, grøsser ved tanken.

Og at man sparar penger ved at TV2 tar over tror jeg vi kan se bort fra. Er nok TV2-sport som kampene går på, og da bør v iregne med ca samme pris som Canal digital vil jeg tro.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 16 feb 10, 18:10

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Tenk deg Harald Bredeli kommenterer f.eks Liverpool - Man U, grøsser ved tanken.

Det gir ingen god følelse, men tanken på å høre brølapen Øivind Alsaker er enda verre!

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Og at man sparar penger ved at TV2 tar over tror jeg vi kan se bort fra. Er nok TV2-sport som kampene går på, og da bør v iregne med ca samme pris som Canal digital vil jeg tro.

Jepp, jeg er villig til å sette mye penger på at det havner på TV2 sport!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 feb 10, 18:34

Hvis alle kampene går gratis på TV2 og Morten Langli kommenterer alle kampene, er studiovert samt ekspert i studio er jeg fornøyd. Hvis ikke, kommer det til å suge big time.

Kommentatorene på Canal+ er dårlige de også, men jeg syns TV2 er verre. Tror også det kommer til å bli et tabloid "kjendisfokus", hvor det i forbindelse med kamper blir "hjemme hos"-reportasjer fra dårlige spillere og intervjuer med koner etc.

Det kjipeste er uansett at Premier League og La Liga ikke er på samme kanal. I år har jo vært en drøm, med disse to ligaene, samt litt Serie A og noe nederlandsk og svensk.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 feb 10, 21:03

Hvorfor betale for å se fotballkamper , alt ligger ute på nettet ?

 


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 16 feb 10, 21:44

Generelt er det mangelvare på gode fotballkommentatorer i Norge, og så er det individuelt hvilke man liker. Selv er jeg tilhenger av Arne Scheie, men er også fornøyd med Thor Eggen.

Når det gjelder TV2 er jeg enig med Lemmy; Morten Langli er det minste onde hos TV2.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 17 feb 10, 13:50

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hvorfor betale for å se fotballkamper , alt ligger ute på nettet ?

 

Det er jo ikke akkurat HD-kvalitet på de sendingene....


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 17 feb 10, 14:17

Synes faktisk at Dag S har vært meget dyktig i sin måte å lede CD sedinger fra PL


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 feb 10, 14:44

Opprinnelig postet av Jello B

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hvorfor betale for å se fotballkamper , alt ligger ute på nettet ?

 

Det er jo ikke akkurat HD-kvalitet på de sendingene....

Spørs akkurat hvor du henter di fra. Jeg har en drøss av steder å ta av.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 feb 10, 15:56

Opprinnelig postet av hasse33
Synes faktisk at Dag S har vært meget dyktig i sin måte å lede CD sedinger fra PL

Enig. Husker han fra tiden i TV Østfold, da var han helt på jordet, så kommentering er ikke hans greie. Men som studiosjef gjør han en god jobb. Ikke den vanlige flaue engelsken på han heller (for de av oss som har sett stamme-Davidsen og wannabe-briten Fjørtoft hos Viasat Fotball).

Gode gjester med gamle ringrever også. Eneste er supporterfolket som de gjerne kunne ha droppet, men de vil vel ha litt forandring og ikke bare de samme tre sikkert.

Sendingene preges av kvalitetssnakk, rikelig med høydepunkter og seriøsitet. TV2 kommer til å mase i evigheter om dommertabber og skandaler. I pausen blir det ingen høydepunkter, men reklame i det fløytesignalet går ved pause, så ti sekunder innom studio med "Blackburn leder 6-0 over United, vi er straks tilbake med andreomgang" og så mer reklame.

Det har vært en befrielse å se Canal + de siste årene. HD-kanalen, nesten reklamefritt og kvalitet. TV2 er jeg redd kommer til å kjøre sin vante tabloide vinkling på det hele og suge mest mulig reklamekroner ut av det hele for å dekke opp kostnadene.

Kommer vel sikkert en ny pakke med TV-kanaler vil jeg tro. Tror ikke de sender PL-kampene på samme kanal på Tippeligaen. Da får de jo ikke sugd ut penger fra de som både ønsker Tippeligaen og Premier League. Akkurat det er greit nok for min del, skal jo uansett ikke følge med på Tippeligaen til året.

Blir spennende å se hvor mye de tar betalt for dette. Synd at jeg trolig mister filmkanalene på Canal + nå. De koster meg skarve 20 kroner i måneden når jeg har sportskanalene i tillegg. Får vel neppe de kanalene alene for 20 kroner...


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 17 feb 10, 17:35

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Jello B

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hvorfor betale for å se fotballkamper , alt ligger ute på nettet ?

 

Det er jo ikke akkurat HD-kvalitet på de sendingene....

Spørs akkurat hvor du henter di fra. Jeg har en drøss av steder å ta av.

Kan du avsløre et par? Kjenner bare til atdhe.net.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 17 feb 10, 22:22

Opprinnelig postet av Jello B

Kan du avsløre et par? Kjenner bare til atdhe.net.

myp2p.eu

---------------------------

BRH


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 feb 10, 02:05

Har dere bare disse å ta av ? Finnes mange flere enn disse. Hvorfor skal jeg i det hele tatt legge ut mine ? Finn heller ut sjøl dere. Jeg har jobbet nok med å få tak i disse sjøl.


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 19 feb 10, 08:19

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Har dere bare disse å ta av ? Finnes mange flere enn disse. Hvorfor skal jeg i det hele tatt legge ut mine ? Finn heller ut sjøl dere. Jeg har jobbet nok med å få tak i disse sjøl.

 

Kul fyr.


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 19 feb 10, 08:51

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Har dere bare disse å ta av ? Finnes mange flere enn disse. Hvorfor skal jeg i det hele tatt legge ut mine ? Finn heller ut sjøl dere. Jeg har jobbet nok med å få tak i disse sjøl.

Type du Rune..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 feb 10, 09:36

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Har dere bare disse å ta av ? Finnes mange flere enn disse. Hvorfor skal jeg i det hele tatt legge ut mine ? Finn heller ut sjøl dere. Jeg har jobbet nok med å få tak i disse sjøl.

Snodig type du Haugen. Pappaen min er garantert sterkere enn mora di! Foot in mouth



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24