Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd LSK-FFK. 20. Februar kl: 12.00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 16 feb 10, 13:50

Opprinnelig postet av Lunddesign

Vi har allerede en slik spiss i Sly. Gutten regner med å være klar til denne kampen så da får han mest sannsynlig også spille. Han kan holde på ballen og vente på laget. Han er like god rettvendt som feilvendt. Ut av ingenting kan ballen plutselig ligge i krysset. Han kan dra av to-tre kæll helt alene. Eneste minuset er hurtigheten, men Iversen har klart seg bra uten hurtighet han og Sly har et enda større potensial enn Iversen noen gang har hatt.

Greit at Sly har gjort det brukbart på juniorlaget, men det får være måte på til dumme utsagn her. Som 20 åring så var Ivers proff i England, hadde spilt og delvis herjet i Champions Leauge. Så å sammenligne han med en førsteårs-senior som må prøvespille for å få kontrakt med en norsk adecco-klubb er vel ganske drøyt.

Ikke trur jeg at Slydahl er god nok for adeccoligaen heller, så å vente at han skal komme inn å heve laget nå synes jer er urettferdig mot han.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 feb 10, 15:42
Endret: 16 feb 10, 15:49
Endret av: hasse33

Om Sly er noen Iversen eller ikke spiller ingen rolle. Det som er viktig med den økonomien klubben har nå er å dyrke frem flest mulige unge spillere som får prøve seg på Adecco nivået. 

Se på Stokkelien, Marcus Pettersen (mulig han heter Pedersen??) m.fl. Det er gutter som har fått tllitt av trener og virkelig blødd for drakta. Talentene gror også godt her i distriktet !! 

Jeg har stor tro på Becken, Sly, Rafn, Oddilon, Dino, Singh og de andre unge spillere jeg ikke kommer på i farta

Jeg er meget positiv til den ungdomslinja som FFK legger seg på nå, det var da ikke mange som fikk prøve seg  ifjor?

 

Mulig litt off topic?? Cool


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 16 feb 10, 16:42

Opprinnelig postet av Pilt

Greit at Sly har gjort det brukbart på juniorlaget, men det får være måte på til dumme utsagn her. Som 20 åring så var Ivers proff i England, hadde spilt og delvis herjet i Champions Leauge. Så å sammenligne han med en førsteårs-senior som må prøvespille for å få kontrakt med en norsk adecco-klubb er vel ganske drøyt.

Ikke trur jeg at Slydahl er god nok for adeccoligaen heller, så å vente at han skal komme inn å heve laget nå synes jer er urettferdig mot han.

Dumme utsagn? Jeg har aldri påstått at Sly er bedre enn Iversen alder mot alder satt opp mot hver andre, har jeg? Nei. Det er snakk potensiale og å tørre. Om Fredrikstad ikke tør å satse på denne gutten så vet ikke jeg. Talenter som Rafn dukker opp hvert, tja, hvert 5 år. Fra Staw til Rafn er det ingen ordentlig store talenter. Likevel så turte de å satse på Tarik og vi vet alle hvordan ting gikk for ham.

Jeg forventer ikke at Slydal skal komme inn å heve laget. Jeg forventer at han skal blø for drakta og gjøre sitt beste. Og om dette er en urettferdighet mot han synes du skal ringe ham og spørre personlig. Gutten elsker utfordringer.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 feb 10, 10:43

hvor går kampen? tenkte å ta turen, iom at jeg bor i Oslo..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 feb 10, 10:50

Opprinnelig postet av Husgutt

hvor går kampen? tenkte å ta turen, iom at jeg bor i Oslo..

I LSK- hallen

http://www.lsk.no/?aid=9097639

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 feb 10, 05:29

Kan du ikke dra i LSK-hallen på lørdag kan du se oppgjøret direkte på LSK-TV.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 feb 10, 17:40

Lørdag klokken 1200 møtes LSK og FFK.

FFK reiser med følgende tropp

Lasse Staw, Bjørn Erik Kristiansen, Jan Tore Opphaug, Raio Piiroja, Agim Shabani,  Wallace Fernando Pereir, Ole Strømsborg, Hans Erik Ramberg, Simen Rafn, Celso Borges, Amin Askar, Andreas Tegstrøm. Alex Valencia, Dino Mulac, Odillon Kashama og Zlatko Krkic.

Dette kommer til å bli bra matching mot et meget godt lag og bra læring for våre ungre spillere. Vi kommer til å jobbe  med prestasjonene og bygge på det vi har snakket om den siste tiden i spillergruppa. Jeg forventer en tøff match sier Tom Freddy Aune til fredrikstadfk.no

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 feb 10, 20:35

Opprinnelig postet av Patrioten

Lørdag klokken 1200 møtes LSK og FFK.

FFK reiser med følgende tropp

Lasse Staw, Bjørn Erik Kristiansen, Jan Tore Opphaug, Raio Piiroja, Agim Shabani,  Wallace Fernando Pereir, Ole Strømsborg, Hans Erik Ramberg, Simen Rafn, Celso Borges, Amin Askar, Andreas Tegstrøm. Alex Valencia, Dino Mulac, Odillon Kashama og Zlatko Krkic.

Dette kommer til å bli bra matching mot et meget godt lag og bra læring for våre ungre spillere. Vi kommer til å jobbe  med prestasjonene og bygge på det vi har snakket om den siste tiden i spillergruppa. Jeg forventer en tøff match sier Tom Freddy Aune til fredrikstadfk.no

 

Andersson skadet?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


loyd

Knøttespiller
Ble medlem: 10 okt 06
Innlegg: 61

Lagt til: 20 feb 10, 12:31

Deilig 0-2 Laughing


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 feb 10, 12:53

Nydelig å lede 2-0 over den mest skitne klubben i norsk toppfotball! Meget sterk første 11er, men skrekkelig tynn tropp når man registrerer at benken innehar 4 junior spillere, samt unge Becken som nylig signerte proffkontrakt. Vi har en første 11 er av TL klasse, men en tropp av nedre Adecco standar hvis mye skader (litt som lpool).  

Thomassen, Andersson, Bråthen, Martinsen, Elvestad og Lala mangler per dags dato.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 20 feb 10, 13:17

Oj set ut til tegan er i form i dagCool

 

jeg er kansje litt vel kritisk til han Embarassed


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 feb 10, 13:20

1-2, Stian Ringstad etter corner.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 20 feb 10, 13:27
Endret: 20 feb 10, 13:27
Endret av: Plankehue

2-2 Anthony Ujah


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 feb 10, 13:28

Visstnok en kontroversiell scoring. Fra Nettavisen:

"Kontroversielt mål i LSK-hallen. Antony Ujah og LSK ignorer at en FFK-spiller ligger nede, og går fram og scorer. FFK-spillerne, som hadde stoppet opp fulstendig, er i harnisk og lar dommeren, som vel som Ujah få gjennomgå."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 feb 10, 13:31

Generelt synes jeg det er helt greit å fortsette spillet hvis dommer ikke har blåst, selv om det ligger spiller nede med skade. Men ser av oppdateringen på f-b.no at det er veldig dramatisk, og virker dessverre igjen som Piiroja sliter med å kontrollere seg.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 20 feb 10, 13:34

Fra FB:

13:26   Joakim: Mens en FFK-spiller ligger ned med skade, så fortsetter LSK å spille og setter til slutt ballen i mål.
13:26   Joakim: Henning Berg står på sidelinjen og vil at Ujuah som scorer skal stoppe å spille, men han fortsetter likevel
13:26   Joakim: Stor dramatikk her.
13:26 Joakim: Agim Shabani og Raio Piiroja flyr på Ujuah
13:28 Joakim: Skal snart oppsummere alt her, må bare få med meg hva som skjer
13:29 Joakim: Det koker igjen. Spillet er i gang. Piiroja er i klammeri med en LSK-spiller 
 
13:29 Joakim: DET KOKER I LSK-HALLEN
13:30 Joakim: Det er helt villt.  
13:30 Joakim: Tom Freddy er rasende på sidelinjen.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 20 feb 10, 13:34

Står også at Henning Berg ville at Antony Ujah skulle stoppe spillet,men at han ignorerte dette...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 feb 10, 13:35
Endret: 20 feb 10, 13:35
Endret av: Lemmy

Nettavisen:

"Svært amper stemning i LSK-hallen i øyeblikket. På et tidspunkt var faktisk enkelte publikummere på vei ut på banen."

Flaut å se LSKs "liveoppdatering" forresten.. Står bla. at Berg ønsket at spillerne skulle fortsette.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 feb 10, 13:40

Hvis dette som noen på vgd.no skriver stemmer, så forstår jeg FFKs frustrasjon:

Var enda verre med han LSK-spilleren som la pasningen til Ujah. Fikk all verdens tid ute på kanten, ser at spilleren til Fredrikstad ligger nede. Går noen rolige meter med ballen og ser ut til at han skal spille ballen ut. Fredrikstad slipper dermed opp for alt som heter press og konsentrasjon på ballen.

Men plutselig bare setter han litt fart og slår gjennombruddspasningen til LSK-spissen. Fikk ikke helt med meg hvem det var i farta.

Uansett helt håpløst av LSK!

 


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 20 feb 10, 13:42
Endret: 20 feb 10, 13:44
Endret av: GurrBass

Deilig... Valencia Cool  3-2 til FFK

 

Edit1: Står forresten dette på f-b : "Piiroja jubler over målet og blir utvist. Får sitt andre gule kort."

 

Edit2: "Etter utvisningen jubler Piiroja mer mot Kanarifansen. Estlenderen terger på seg illsine LSK-fans som nærmest løper for å ta Piiroja"

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3