Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK 2 - sesongen 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

ffkern

Knøttespiller

Ble medlem: 17 mar 10
Innlegg: 68

Lagt til: 23 aug 10, 23:05

FFK2 har vært ute i nok en kamp i dag. Denne gangen kom Mysen på besøk, med en del ungutter og hadde ikke stor tro på seier. Laabak sendte FFK i ledelsen med et flott skudd, men Mysen kom noe ufortjent tilbake (på det tidspuntet). Odi førte FFK opp i ledelse igjen etter flott sammarbeid med Valencia og Borges. Mysen reduserte med Brandsrud (Min gymlærer...) før de fikk straffe fem minutter før slutt. Den satt polakken Miekus sikkert i mål.

Det er greit nok at vi taper, for Mysen fortjente hvert eneste poeng. Det er innsatsen vi kan arrestere flere av FFK-spillerne på. Borges hadde en arbeidsradius mindre en et badekar, og slo pasninger i hytt og pine men orka ikke løfte beina for å ta et løp etter at ballen ble slått.

Wallace var HELT ute å kjørte. Serisøt noe av det værste jeg har sett av en spiller på lenge. Markus Elvenes kunne gang på gang få fritt spillerom på kanten, og fikk skyte hundre og ørten ganger på mål. Flaks at Jon er en god keeper og holdt FFK inne. Det ble til og med så ille at Mysens keeper kaste ballen fra egen femmeter og over hodet til Wallace, slik at Elvenes kunne spasere igjennom. Helt horibelt.

Odi og Dino la heller ikke ned en god nok innsats, men Odi hadde et par gode løp til tider og kan tilgis. Dino har hatt mange gode kamper for FFK2 i år, men i dag var det helt bråstopp. Hadde riktig nok et skudd i tverrleggeren.

Singh er litt tafatt til tider, noe som er litt rart. For på sitt beste er han en av FFK2 aller beste spillere. Valencia hadde en grei kamp og la en del innlegg, og vil derfor ikke henge han for noe negativt denne gangen, men har fortsatt litt å gå på. Lala startet godt, men ble helt borte.

Eneste som får godkjent i dag er Eirik Laabak og til del Jaocob Revheim. Resten av gutta represnterer ikke merkenavnet til Fredrikstad Fotballklubb. "Står en for alle, og alle for en".

Håper Aune er såpass oppegående at han faktisk sier til en del av de etablerte, at dette rett og slett ikke er godt nok. Han og flere av A-spillerne var vitnet til skrekkens kamp i kveld.

Vil til slutt gratulere Mysen med en fult fortjent seier, og håper jeg overlever enda et år i Mysen..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 10, 23:06

Faut og tape. ingen innsats heller

FFK2-mysen 2-3

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 07 sep 10, 08:06
Kampen i går ble en enkel seier til FFK2. Til tross for at Trøgstad/Båstad scoret 2 mål(til 0-1 og 2-2) var det kun ett lag på banen. Midtbanen med Elvestad og Krkic sentralt tok fullstendig luven av motstanderne. meget bra innsats fra alle, bortsett fra Masalin.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 07 sep 10, 10:33

Ellvestad spilte ja? Da har han vel kommet seg skikkelig over kyssesyken? Gledelig, i så fall.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 07 sep 10, 11:06
Shabani spilte også hele kampen som midtstopper

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 sep 10, 18:01
Endret: 13 sep 10, 19:55
Endret av: Knuty

Ny kamp for FFK2 i dag, denne gangen borte mot Rakkestad. Kampstart er 19:00.

Startellever: Masalin, Strømsborg, Singh, Becken, Åsheim, Lala, Krickic, Elvestad,  Diallo, Odi og Mulac.

Ellers er Vetlesen,  Mathisen, Elvenes, Standerholen, Nilsen og Aure med i kamptroppen.

1-0 ved Dino, målgivende Odi.

2-0 ved Singh, målgivende Lala.

3-0 ved Robin Diallo


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 13 sep 10, 21:20

Mener dere virkelig at Becken spilte en bra kamp idag? Det må jeg si meg fullstendig uenig i. Han og Singh hadde i mine øyne store problemer med Rakkestad's spiss, og tapte vel stort sett det meste av dueller. Der vi satt, så snakket vi hvertfall om at vi skjønte godt at de ikke fikk spille i adeccoen. Spissene hadde vel også en heller svak kamp idag.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 sep 10, 21:23

Opprinnelig postet av Pilt

Mener dere virkelig at Becken spilte en bra kamp idag? Det må jeg si meg fullstendig uenig i.

Jeg har lagt inn det eneste innlegget om dagens kamp, og ikke sagt noe om Beckens prestasjon. Hvem sitt innlegg sikter du til?


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 13 sep 10, 21:27

Sorry, gikk litt fort Smile Var så klart ikke deg jeg siktet til, burde ha skrevet det litt mer forklarende ser jeg nå. Jeg leste referatet på hjemmesiden til FFK(gikk litt i surr hvor jeg leste, tenkte at det var her på ffksupporter), og der fremhevet de Becken. Så det jeg egentlig skulle skrive, var om dere som var der(om noen) var enig i det..


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 sep 10, 21:30

Opprinnelig postet av Pilt

Sorry, gikk litt fort Smile Var så klart ikke deg jeg siktet til, burde ha skrevet det litt mer forklarende ser jeg nå. Jeg leste referatet på hjemmesiden til FFK(gikk litt i surr hvor jeg leste, tenkte at det var her på ffksupporter), og der fremhevet de Becken. Så det jeg egentlig skulle skrive, var om dere som var der(om noen) var enig i det..

Da er jeg med Smile Selv vet jeg ikke, jeg har bare fulgt kampen på nett-dekningen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 13 sep 10, 21:35

Opprinnelig postet av Pilt

Mener dere virkelig at Becken spilte en bra kamp idag? Det må jeg si meg fullstendig uenig i. Han og Singh hadde i mine øyne store problemer med Rakkestad's spiss, og tapte vel stort sett det meste av dueller. Der vi satt, så snakket vi hvertfall om at vi skjønte godt at de ikke fikk spille i adeccoen. Spissene hadde vel også en heller svak kamp idag.

Så fint.

Fant du overhodet noe positivt med kampen da? Hvis du gjorde det må du gjerne dele med oss som ikke har sett kampen.

Alt kan vel ikke være ræva når vi vinner 3-0? 


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 13 sep 10, 22:02

Nå skrev jeg et langt innlegg som plutselig ble borte, så da gidder jeg ikke skrive på nyttSmile .

Masalin var god, Elvestad og Kricic hadde kontroll på midten, og Lala viste gode ferdigheter(med ball, uten var det ikke så mye å skryte av)

Men stopperne og spissene idag var svake mener jeg. Mener at unge spillere som sitter på benken i adeccoligaen bør klare å vise seg fram mot et lag fra nedre halvdel av 3 divisjon.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 sep 10, 22:10

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Pilt

Mener dere virkelig at Becken spilte en bra kamp idag? Det må jeg si meg fullstendig uenig i. Han og Singh hadde i mine øyne store problemer med Rakkestad's spiss, og tapte vel stort sett det meste av dueller. Der vi satt, så snakket vi hvertfall om at vi skjønte godt at de ikke fikk spille i adeccoen. Spissene hadde vel også en heller svak kamp idag.

Så fint.

Det er vel ikke fint at Becken presterer dårlig?

Sjøl så jeg ikke kampen, så syns det er fint med synspunkter. Både positive og negative.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 13 sep 10, 22:16

Jeg svarte vel (på en dårlig måte) litt ironisk og oppgitt.

Jeg blir bare litt oppgitt når det eneste man klarer å skrive fra en kamp vi vinner 3-0 er det negative. Jeg er mye mer interessert i å vite hva som ble gjort bra, hva som var positivt. Det er dette man må fokusere mest på synes jeg da.

Godt mulig Becken spilte svakt, det vet jeg ingenting om. Men hvem spilte bra da? Noen av våre håpefulle 16- og 17-åringer? 

Kom igjen da. Noe positivt var det vel å ta med seg fra en 3-0 seier?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 sep 10, 22:19

Opprinnelig postet av Plankekæll

Kom igjen da. Noe positivt var det vel å ta med seg fra en 3-0 seier?

Pilt har nå kommet med det han mener var bra også ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 13 sep 10, 22:24

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Kom igjen da. Noe positivt var det vel å ta med seg fra en 3-0 seier?

Pilt har nå kommet med det han mener var bra også ;)

Sorry. Av en eller annen grunn klarte jeg å overse det innlegget. Embarassed

Takk for svar Pilt. 


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 13 sep 10, 22:24

En 3-0 seier er jo positivt i seg selv ..

Men utenom Masalin, så synes jeg ikke det var noen som fremhevet seg spesielt. Holder jo et bra 3-divisjonsnivå så klart, men var ikke noe ekstra. FFK hadde det aller meste av banespillet, men var ingen enkeltspillere som spilte seg inn på a-laget for å si det sånn. Lala var vel den som viste frem ferdighetene mest, men ble ikke alltid så mye ut av det.

Av spillerne på juniorlaget, så var det Diallo som viste mest idag. Hadde noen gode involveringer og viste prov på fart og teknikk, ellers var det vel på det jevne på Strømsborg og Åsheim


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 20 sep 10, 21:02

2-2 mot østsiden i et herlig regnvær i kveld.

http://www.fredrikstadfk.no/

 

 


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 20 sep 10, 21:04

Opprinnelig postet av Anne

2-2 mot østsiden i et herlig regnvær i kveld.

http://www.fredrikstadfk.no/

 

 

 

Referat her

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 27 sep 10, 21:15
FFK 2 har slått S08 2 2-1 :D Også har slått de ut av 3 div og ned til 4 div :D HAHAHAHA


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24