Husk meg
Brukernavn
Passord

Supras = casuals??

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Larzola

Bedriftsspiller

Ble medlem: 19 okt 09
Innlegg: 13

Lagt til: 06 feb 10, 19:44

Er vel ingen tvil om at både MrFriday og Benny er Brigade Rødhvit gutter som kun er ute etter å lag mest mulig kvalm og ødelegge for Supras.

Supras Fredrikstad er en ultras gruppe. Det vil si at ingen av oss er ute etter å lage bråk. Vi fokuserer 100% på tribuneliv og alt det innebærer..

Når dette visittkortet er tillegg et TGB visittkort, skjønner jeg ikke hvorfor dere tar det så seriøst..

 

---------------------------

Supras Fredrikstad`09


Benny

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 feb 10
Innlegg: 21

Lagt til: 06 feb 10, 20:21

jeg er overhodet intet medlem av Brigade Rød Hvit. Jeg er voksen dame. Min lillebror derimot har vært med i BRH tidligere men har så vidt jeg vet gitt seg der nå. Jeg er i utgangspunktet negativ til slike grupperinger fordi det alltid er rundt disse grupperingene det foregår blussing osv...

Håper dere overasker meg positivt Supras!Smile Men kom ikke her å si at jeg er medlem i Brigaden hehe


Benny

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 feb 10
Innlegg: 21

Lagt til: 06 feb 10, 20:43
Endret: 06 feb 10, 20:51
Endret av: Benny

Larzola, nå fikk jeg nettopp vite at dette visitkortet som dere nekter befatning med har blitt sendt rundt på MSN messenger av DEG! Kommentar?

nå er ikke jeg akkurat noen fan av Brigaden, men å prøve å legge skylde på Brigaden og/eller andre når du selv, som er medlem i Supras sender dette voldskortet rundt er jo helt bak mål. Hvordan forsvarer du være medlem i supras og hevde at Supras ikke har noe med vold/bråk/blussing/pyro/osv. når DU sender dette rundt som et slags skrytebilde?


Benny

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 feb 10
Innlegg: 21

Lagt til: 06 feb 10, 21:30

nå får jeg bekreftet fra to hold at det er brukeren Larzola som har LAGET disse kortene. Dette blir for dumt.

Håper virkelig dette bare har vær en spøk fra deres side Supras, og at vi slipper mer voldeligheter. Jeg må legge til at hittil har dere bare bidratt positivt og gjort en fin figur på kampene, jeg bare håper at dere holder dere unna alt som heter casuals


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 06 feb 10, 22:01

Kan du la det ligge Benny? som du ser er det ingen som bryr seg om det, det var en spøk fra en i Supras og ikke ment som noe annet, virker som at alle får det inn i hodet bortsett fra deg?

Bluss og annet pyroteknisk materiale har vell ikke noe med casuals å gjøre sist jeg sjekket

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 06 feb 10, 22:35

hahaha jeg kjenner selv en av gutta i supras fredrikstad og det er ikke akkurat bola apekatter vi snakker om her......

en av grunnene til at de brøt med brh er fordi de ikke ønsker å være en del av casual kulturen og den destruktive kraften det står for. 100% tribuneliv er det de står for uten vold og skadelige elementer.

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Larzola

Bedriftsspiller

Ble medlem: 19 okt 09
Innlegg: 13

Lagt til: 06 feb 10, 23:20
Endret: 06 feb 10, 23:27
Endret av: Larzola

Haha...Benny spar deg..Røper deg mer og mer. Vi skjønner at du kun er ute etter å ødelegge ryktet til Supras..

Å komme med usaklige påstander bør du holde deg for god til..Det er uansett helt uvesentlig..

---------------------------

Supras Fredrikstad`09


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 06 feb 10, 23:30

syntest vi bare skal la denne tråden dø ut i stillhet uten flere kommentarer egentlig .....

supras er ultras gruppen til ffk og takk til dem for innsatsen på feltet i året som var og håper alle lærer litt av viljen til å vise sin støtte som best man kan!!

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 06 feb 10, 23:34

Opprinnelig postet av Benny

nå får jeg bekreftet fra to hold at det er brukeren Larzola som har LAGET disse kortene. Dette blir for dumt.

Håper virkelig dette bare har vær en spøk fra deres side Supras, og at vi slipper mer voldeligheter. Jeg må legge til at hittil har dere bare bidratt positivt og gjort en fin figur på kampene, jeg bare håper at dere holder dere unna alt som heter casuals

voldeligheter? dummeste jeg har hørt.. Dem er bare ute etter å lage mer tribuneliv..

Stå på videre Brigaden og supras ;)

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

12 uker =D


Benny

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 feb 10
Innlegg: 21

Lagt til: 07 feb 10, 00:39

Opprinnelig postet av Larzola

Å komme med usaklige påstander bør du holde deg for god til..Det er uansett helt uvesentlig..

vil du at jeg skal legge ut samtalehistorikken fra dine msn samtaler? jeg får nemlig disse oversendt til meg i løpet av søndag eller mandag. Uvesentlig sier du? jeg syns faen ikke det er uvesentlig at en gruppe som sier de tar avtrsand fra vold lager seg "casual-kort" og sender disse rundt. selv om det bare er tull. 


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 07 feb 10, 01:11

da må jeg spørre hvor latterlig det er at en gammel dame skal få msn samtaler oversent? haha

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Benny

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 feb 10
Innlegg: 21

Lagt til: 07 feb 10, 02:27

det er sånn dere skal bortforklare dette? ved og kalle meg en gammel dame? 


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 07 feb 10, 03:39
Endret: 07 feb 10, 22:50
Endret av: Biscuitman88

Opprinnelig postet av Larzola

Er vel ingen tvil om at både MrFriday og Benny er Brigade Rødhvit gutter som kun er ute etter å lag mest mulig kvalm og ødelegge for Supras.

Supras Fredrikstad er en ultras gruppe. Det vil si at ingen av oss er ute etter å lage bråk. Vi fokuserer 100% på tribuneliv og alt det innebærer..

Når dette visittkortet er tillegg et TGB visittkort, skjønner jeg ikke hvorfor dere tar det så seriøst..

 

 

Jeg ville aldri i verden tatt opp dette, MEN... Da dere presterer å legge skylda på Brigaden..

Jeg vil presisere at BRH overhodet ikke har noen verdens ting med dette å gjøre - vi tar selvsagt avstand fra vold :)

 

Derimot; når visse opersoner i Supras er feige nok til å ikke bare stå for det de selv har gjort - men også å skylde på BRH - velger jeg å si følgende..

Jeg vet ved 188% sikkerhet at bildet av dette visittkortet ble sendt bl.a til en person i BRH fra  ingen ringere enn vedkommende som her på forumet heter Larzola!! I løpet av morgendagen har vi muligens også bildebevis fra MSN samtalen!

Til Supras-fi**ene; som sagt, hadde dere ikke falt for fristelsen til å skylde på BRH hadde jeg/vi aldri brydd oss om dette! Nå vil jeg istedet invitere Larzola og hans medsammensvorne til å konfrontere meg personlig neste gang de finner det for godt å slenge dritten sin over på BRH .

Så Danan, Larzola og dere andre... Katten er ute av sekken! Vi vet alle at personer i  Supras lagde dette bildet - spøk eller ikke!! Dere må gjerne forsøke å føre PH og andre blåøyde personer bak lyset, men skyld faen ikke på BRH for noe dere selv har gjort!!

Dere vet godt hvem jeg er, så jeg utfordrer dere i så fall til å komme bort til meg personlig og repetere disse urettmessige beskyldningene istedet for å sitte bak en pc og skrive det!

 

 

 

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 feb 10, 23:15

Vi stenger denne tråden, da det ikke er nødvendig med to mer eller mindre identiske og parallelle diskusjon i denne og tråden "Spørsmål til Supras".

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24