Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan man gjøre annet enn å elske denne mannen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 30 jan 10, 10:26

http://www.f-b.no/sport/ikke-en-spiller-skal-selges-1.2241097

Jeg har troa!!

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jan 10, 10:57

Elske er vel å ta litt hardt i men... Jeg har sagt det siden første gang navnet hans ble nevnt: Jeg er sikker på han er den absolutt beste for FFK å få inn i klubben nå


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 jan 10, 11:07

Han er helt KONGE


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jan 10, 11:21

Fint om ingen flere selges, men er litt urolig over at ingen nye heller kommer inn: 

– Ikke én spiller skal selges, sier han og kalkulerer heller ikke med at det vil bli noen kjøp før snøen har gått.
– Forhåpentligvis kan vi styrke stallen under det neste overgangsvinduet, sier han.

Det betyr en veldig tynn stall frem til sommervinduet, og er vi like uheldige med skadesitusjonen som på samme tid i fjor, skal vi slite tungt med å stille fulltallig til alle kamper. Dette må jo i hvert fall bety at flere juniorspillere blir tatt opp. 


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jan 10, 11:31

Ingen kjøp, men leser man det med litt opimistiske øyne så er det jo ikke utelukket at det kommer nye fjes inn alikevel da, er vel mange kontraktsløse spillere om dagen ;-)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 30 jan 10, 11:33

Synes også det hørtes litt rart ut at ikke det kanskje var mulig å få inn ett par billige spillere. Men sumasumarum, hvis dem klarer å beholde samtlige spillere skal både spillere og klubb ha ros. Tror vel kanskje alikevel ikke siste ord er sagt både når det gjelder ut eller inn før 31 Mars... Men at klubben skal nærmest gi bort gode spillere er jeg ihvertfall sikker på ikke skjer...


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jan 10, 11:41

Man skal ikke se seg tilbake og lure på hvorfor ting ble som de ble, men det som er sikkert er at stemning og engasjemang for klubben er på et helt annet nivå nå med det nye styret på plass.

De har gjort en formidabel jobb med å rydde opp i "gammel morro".

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jan 10, 12:32

Da er det viktig at FSI og mannen i gata stiller opp, slik at det blir leid inn, eller kjøpt spillere pronto.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 jan 10, 12:41

Opprinnelig postet av Patrioten

Da er det viktig at FSI og mannen i gata stiller opp, slik at det blir leid inn, eller kjøpt spillere pronto.

Ja hadde vært det beste.Men er godt mulig fsi og mannen i gata allerede har spyttet inn endel penger nå for å redde FFK økonomisk?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 jan 10, 12:42

Derfor er det viktig at så mange som mulig deltar på kronerullingen, vi trenger en god spiss og aller helst Everton


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 jan 10, 12:44

Opprinnelig postet av Erikk

Derfor er det viktig at så mange som mulig deltar på kronerullingen, vi trenger en god spiss og aller helst Everton

Kan man være helt sikkre på at de penga går til en ny spiller da?For da blir jeg gjerne med å legge igjen endel penger.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 30 jan 10, 13:10

Opprinnelig postet av Erikk

Derfor er det viktig at så mange som mulig deltar på kronerullingen, vi trenger en god spiss og aller helst Everton

Det er for seint, han kommer til å skrive under for en annen klubb snart:(


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 jan 10, 13:12

Opprinnelig postet av Tiger

Opprinnelig postet av Erikk

Derfor er det viktig at så mange som mulig deltar på kronerullingen, vi trenger en god spiss og aller helst Everton

Det er for seint, han kommer til å skrive under for en annen klubb snart:(

Hvor har du det ifra?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jan 10, 14:59

her har du det kjell-H

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 jan 10, 15:05

Betyr det at FFK går inn i en lang sesong med én ren spiss? Da ser jeg kun 4-3-3 som et reelt alternativ...Rafn er vel først og fremst ving? Foreløpig 11er:

Staw/Braathen

Askar/Martinsen  Piiroja  Ophaug/Shabani  Wallace

Ramberg  Borges/Elvestad  Thomassen

Rafn/Valencia   Tegstrøm  Andersson/Lala

Vi trenger en spiss til, utvilsomt. Gardar, Everton og Trulsen er borte. Elvestad er langtidsskadd, ute kanskje over sommern, shabani gikk skadet så og si hele sesongen ifjor og ingen kan bekrefte om han er frisk igjen. Rafn og Lala er helt ferske på dette nivået. En solid første 11er, men skrekkelig tynt utover det. Noen med god oversikt over potensielle juniorspillere som er gode nok til å spille i Adeccon per dags dato? 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 jan 10, 15:19

Elvestad er jo langtidsskadd og Lala må jo lånes ut..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 jan 10, 17:02

Opprinnelig postet av keiko99

her har du det kjell-H

Takker keiko.

FFK jobber sikkert med saken enda så vi får bare vente og se hva som skjer.Uansett så stoler jeg på det nye styret og at det de evt gjør ang spillere er til beste for ffk

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


suggas

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09
Innlegg: 79

Lagt til: 30 jan 10, 18:43

Jeg tror ikke at Everton skriver under på en kontrakt med ett brasiliansk lag på tredje nivå. Der blir han en av mange. Her blir han en av de få, lettere å bli sett, og kanskje en kontrakt i utlandet med tiden. Familien hans har jo sagt at de vil gjerne bli her. Kosten har ryddet godt opp. Det blir sånn når man har folk som vet hva de driver med. Kanskje han kan bli ansatt som daglig leder? hvertfall for en periode på ett år. Nå er det bare å se fremover. Håper man har lært av dette.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24