Husk meg
Brukernavn
Passord

Pressekonferanse torsdag klokken 09.00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jan 10, 08:46
Endret: 28 jan 10, 08:48
Endret av: keiko99

Holder ikke det da kjell-H Wink  tipper at tv 2 sender live, men at du må betale og f-b.no sender

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jan 10, 08:55

Opprinnelig postet av 1947modell

Totalt 5 mill ???? FY F.........N.  Fikk sms fra InnocentSealed og han sa at det økonomiske var ordnet og det er jo bra.

Mye penger. Kjekt med gode (rike) venner..Laughing


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 28 jan 10, 09:04

Link

PRESSEMELDING:

Hovedtrener Tom Nordlie og assistenttrener Arne Kristian Hanssen har i dag fratrådt sine stillinger i Fredrikstad Fotballklubb. Dette for å avlaste klubbens økonomi.

FFK presiserer at trenerteamet har gjort et godt og solid arbeid i klubben og at fratredelsen ikke er begrunnet i annet enn klubbens økonomiske forhold.

FFK beklager at brevet fra tidligere direktør Runar Henriksen har kommet ut i pressen. FFK stiller seg ikke bak de påstander og beskydlinger mot trenerteamet som femkommer i brevet.

 

Fredrikstad 28.1.2010

Svein Johannessen
Styreleder FFK

 Tom Nordlie

Arne Kristian Hanssen

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 jan 10, 09:18

Fantastiske svar fra Nordlie :)
Han er en fin figur da, det skal han ha!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 28 jan 10, 09:21

Demokraten får smekk på lanken ...

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 28 jan 10, 09:21

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av 1947modell

Totalt 5 mill ???? FY F.........N.  Fikk sms fra InnocentSealed og han sa at det økonomiske var ordnet og det er jo bra.

Mye penger. Kjekt med gode (rike) venner..Laughing

Merkelig. Det skulle jo koste 2,4 mill. Wink

 

Uansett... til tross for at jeg mener pengebruken er helt feil prioritering i disse konkursdager (uavhengig av om det er kommet inn eksterne midler, signalet til bedriftene som går med på akkord er jo helt hinsides), så er det positivt at Nordlie nå endelig er ute av klubben. Jeg stiller meg veldig tvilende til at Aune er rett mann for hovedansvaret, men det går jo rykter om KTE inn i det sportslige apparatet, og da stiller ting seg litt annerledes.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 28 jan 10, 09:23

Nordlie: " Med de lekkasjene det er i klubben, skulle vi tro det var styremøter på brygga"!

Jævla syklubbgreier!

Ja, flau på FFKs vegne!

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 28 jan 10, 09:24

Svein Johannessen: - Vi har lagt ut falsk åte for å få tak i de som lekker til media.

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 jan 10, 09:30

Var detta jeg fryktet men ikke trodde komme til å skje.Men det positive er at de nevnte ikke noe om aune.Og jeg håper virkelig ffk får kastet ut de jæ** muldvarpene.Føler med Nordlie

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 28 jan 10, 09:31

Opprinnelig postet av oasis

Nordlie: " Med de lekkasjene det er i klubben, skulle vi tro det var styremøter på brygga"!

Jævla syklubbgreier!

Ja, flau på FFKs vegne!

Burde vært skuddpremie på disse muldvarpene. Deilig å komme på jobb og vite at folk har snoket rundt på PC'n din for å finne noe dritt. Patetiske kjerringer...

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jan 10, 09:33

Slår av pc, låser døra, går hjem fra jobb. Neste dag står pc på. Behandlingen av Nordlie har vært stygg. Muldvarpene har vunnet...

Og spar meg for pisset om at han kan takke seg sjøl for han er så slem i kjeften...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jan 10, 09:34

Nå håper jeg spillere er så tøffe at dem går ned i lønn som dem har sagt.. nå fikk dem vilja...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 28 jan 10, 09:36

Tragisk, at det går ann! Muldvarpene sørger for at vi har en klubb som blir oppfattet som useriøs. Tror vi skal slite lenge med ryktet i norsk fotball fremover..

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 28 jan 10, 09:38

Etter at Svein J. ble styreleder har lekkasjene stoppet. Kan muldvarpen ha sittet i det forrige styret?

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 28 jan 10, 09:46

Jeg tror kanskje vi snakker flere muldvarper..

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 jan 10, 09:48

http://fotballbloggen.vgb.no/

 

Verdt og lese, selv om jeg ikke har for mye til overs for Espen så er det noe i det han sier.

Lykke til videre Tom Nordlie, skal værken takke deg eller slakte deg. Men i FFK var desverre ikke din plass. no hard feelings.

Nedrykket er ikke din skyld allene, kanskje mindre en de flestes. Men sannheten er den att du og FFK rett og slett ikke er lagd for hverandre.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 jan 10, 09:53

Fornøyd med ryddig pressekonferanse og gode uttalelser og fravær av drittslenging mot klubben (fra begge parter).

Og nå blir det nok sesongkort alikevel tenker jeg.... Nå er det bare en vei - oppoverWink


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 28 jan 10, 09:57

Opprinnelig postet av Svein

Etter at Svein J. ble styreleder har lekkasjene stoppet. Kan muldvarpen ha sittet i det forrige styret?

 

Er vel ikke bare styret antageligvis. Nevnte ikke Svein ett eller annet om at kontrakten med en leverandør av  blomster var terminert? Mulig jeg bare hørte feil

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 28 jan 10, 10:05

http://fotballbloggen.vgb.no/ var definitivt verdt å lese. Følgende sitat oppsummerer vel ting på en grei måte:

"Det er ofte himmel eller helvete med Tom Nordlie, men akkurat i tilfellet Fredrikstad skal det sies at det var temmelig varmt  før han kom."

---------------------------

www.fredrikstadblogg.no


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 28 jan 10, 10:05

Opprinnelig postet av oasis

Jeg tror kanskje vi snakker flere muldvarper..

 

Tror det er en ukultur og det er ikke bare i styrene det sitter muldvarper - det handler om personer som tror de vet og som bruker kunskapen i sitt eget spill. Tror nok vi bør lete flere steder - kanskje til og med i supportergruppa



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24