Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg er med !!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mar 10, 05:46

Noen som har status på salget?

Virker ikke som den store interessen fra forumbrukerne, verken ang pins, eller kronerullingen, dere ville jo støtte FFK, men dere har kanskje fått kalde føtter?

Ønsker vi oss ikke nye spillere?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 mar 10, 10:08

Jeg tror folk her gir det de har råd til. Cool


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mar 10, 11:03

hjelper ikke og mase om dette...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 mar 10, 22:34

Opprinnelig postet av Patrioten

Noen som har status på salget?

Virker ikke som den store interessen fra forumbrukerne, verken ang pins, eller kronerullingen, dere ville jo støtte FFK, men dere har kanskje fått kalde føtter?

Ønsker vi oss ikke nye spillere?


Åsså er det kanskje ikke alle som har et like stort behov for å skrike ut om de har gitt eller ikke?!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 02 mar 10, 01:33

har støttetbegge deler Money mouth


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 mar 10, 06:46

Opprinnelig postet av endre

Opprinnelig postet av Patrioten

Noen som har status på salget?

Virker ikke som den store interessen fra forumbrukerne, verken ang pins, eller kronerullingen, dere ville jo støtte FFK, men dere har kanskje fått kalde føtter?

Ønsker vi oss ikke nye spillere?


Åsså er det kanskje ikke alle som har et like stort behov for å skrike ut om de har gitt eller ikke?!

Skrike ut?

Synes de fleste skrekt her inne begynnelsen at de skulle støtte FFK, men når det kommer til handling, da stillner tydeligvis skrikene?

Jeg skriker ikke for å skryte at jeg støtter FFK, men for å få med flere, ali at det liksom kan bli en smitteefkt.

Tydelig at ikke alle vi bli smittet.

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 mar 10, 08:18

Det han mener er at det kanskje er mange her inne som har støtta prosjektet, men at de ikke har behov for å si at de har gitt eller hvor mye de har gitt.

Og det var ikke de fleste her inne som "skrek ut" om at de skulle gi mye penger, det var bare noen få..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 mar 10, 20:03

Hvis FFK gikk ut og sa navnet på en spiller, ville interessen fra dere vært større?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 mar 10, 20:11

da hadde FFK dummet seg ut.. Da hadde andre klubber kommet

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 03 mar 10, 20:40

Opprinnelig postet av Patrioten

Hvis FFK gikk ut og sa navnet på en spiller, ville interessen fra dere vært større?

Det var da noe jævlig til mas på deg?? Trur du det er 15000 innom her å skriver? Trur du alle som kjøper pins skriver det her for å gjøre deg glad? JA, JEG har faktisk kjøpt en pin, men NEI, jeg har ikke noe stort behov for å skrive det her. Siden du forhåpentligvis blir meget glad for å høre det, så opplyser jeg deg om at jeg har kjøpt....  

Du trur ikke at alt dette maset bare bidrar på en negativ måte??Undecided Det trur jeg.
Hvor mange her inne sa at de skulle gi penger til kronerullingen? 10? 20? Det er kommet inn over 50 000? Hadde det da vært bare brukere her som satt inn penger vil det si over 2500 kr per pers! Nå er selvfølgelig ikke dette tilfellet, men å sitte å klage på folk du ikke ANER om har bidratt på en eler annen måte, det slår bare negativt ut, tro meg!

 

Selvfølgelig skal ikke FFK ut med noen navn, men de aller fleste håper vel Everton er en vi kan bruke penger på. Jeg er kanskje den som håper aller mest på Everton, men samtidig må vi tenke på at vi har en tynn stall. Skal vi bruke pengene på en  god spiller, eller 3 middelmådige? Men noe navn, det bør FFK selvfølgelig ikke ut med!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 mar 10, 22:39

 

Opprinnelig postet av Patrioten

 

 

 

Synes de fleste skrekt her inne begynnelsen at de skulle støtte FFK, men når det kommer til handling, da stillner tydeligvis skrikene?

Jeg skriker ikke for å skryte at jeg støtter FFK, men for å få med flere, ali at det liksom kan bli en smitteefkt.

Tydelig at ikke alle vi bli smittet.

 

Har du ringt hjem til alle og hørt om hvem som er med eller ikke eller? Spurt hvor mye dem har brukt på sponsing både på den ene og den andre måten osv osv..? Eller forventer du at alle som har brukt 100 kr på pin eller mer skal mase like jævlig som deg.

En annen ting kan kanskje være at det er mange studenter, arbeidsledige osv som kanskje har mer enn nok med å få det til å gå rundt eller bruker sparepengene på i det hele tatt få råd til å gå på stadion eller kjøpe seg ett sesongkort.

Skulle gjerne ønske at alle som bor i Fredrikstad hev inn alt fra 100 til 5000 kr inn i en kronerulling jeg, men jeg har faktisk full forståelse også for dem som heller vil bruke penger til overs på jordskjelvofre, fadderbarn eller hva det måtte være istedet for lønn til adeccospillere som tjener mer enn Statsministeren...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mar 10, 16:27

FFK har solgt mellom 1500-1700 pins,


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 09 mar 10, 16:32

ikke mer???


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 09 mar 10, 20:43

det er vel en god start.  Med de 200000,- to bedrifter ga + dette og vår aksjon, så er det snart nok til å leie en spiller et år.

i dagens marked får vi sikkerten grei spiller for 500000 ut året, det er jo bare 9 måneder til sesongen er slutt


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 09 mar 10, 22:52

Opprinnelig postet av Patrioten

FFK har solgt mellom 1500-1700 pins,

mellom 1504 og 1704 nå Cool


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 mar 10, 13:22

Skal ha 2. Bor utenbys og FFK skal ha 76 kr i porto for å slippe to pins ned i en konvolutt. sette på frimerke og skrive adressa mi på. Drøyt spør du meg...


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 10 mar 10, 13:36

Opprinnelig postet av Ymer

Skal ha 2. Bor utenbys og FFK skal ha 76 kr i porto for å slippe to pins ned i en konvolutt. sette på frimerke og skrive adressa mi på. Drøyt spør du meg...

Få noen du kjenner i byen til å kjøpe dem for deg og sende dem. Kjenner du ingen kan jeg gjøre det for deg. Blir billigere enn 76 kr. Wink

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 10 mar 10, 14:23
Endret: 10 mar 10, 14:24
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Ymer

Skal ha 2. Bor utenbys og FFK skal ha 76 kr i porto for å slippe to pins ned i en konvolutt. sette på frimerke og skrive adressa mi på. Drøyt spør du meg...

Handler vel også noe om postens takster  også ??Cool


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 mar 10, 15:17

Opprinnelig postet av hasse33

Handler vel også noe om postens takster  også ??Cool

Ja, 13 kroner av de 76...


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 10 mar 10, 15:50

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av hasse33

Handler vel også noe om postens takster  også ??Cool

Ja, 13 kroner av de 76...

Hvis ikke de sendes med postoppkrav da. Det koster 69 + porto.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24