Husk meg
Brukernavn
Passord

Ja el Nei til Aune som hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 feb 10, 13:04

Opprinnelig postet av bazel

Jeg mener vi bør ha Aune som hovedtrener!
Etter ett år i Adecco som trener, tror jeg også at han vil kunne ta steget opp til Tippeligaen sammens med resten av laget, og gjøre en god jobb der.

 

Med andre ord, jeg ser frem imot Aune som hovedtrener for FFK i flere år, som da også vil gjøre at det mer stabilt og forhåpentligvis roligere i klubben.

Lykke til Tom Freddy!

Hvis Aune tar FFK opp igjen bør han bli satset på. Dette er en gylden mulighet for et uskrevet blad som Aune er som hovedtrener.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 feb 10, 15:58

Hva tror dere er grunnen til at TF drøyer med å si ja, så lenge FFK ønsker å ha han?


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 04 feb 10, 16:00

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Hvis Aune tar FFK opp igjen bør han bli satset på. Dette er en gylden mulighet for et uskrevet blad som Aune er som hovedtrener.

 

Dette jeg mener med min tidligere post Supreme, med  en god del positivitet :-)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 feb 10, 17:23

Opprinnelig postet av bazel

Dette jeg mener med min tidligere post Supreme, med  en god del positivitet :-)

Hehe, skjønte det. Ville bare si meg sånn ca enig og legge til et par setninger. Wink

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 feb 10, 18:42

Hvorfor er det ikke avklart at Aune er trener enda?Noen som vet hvorfor?Håper de får avklart detta for nå skal vi bare ha positive ting framover.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 13 feb 10, 14:13

Makan til ubrukelig topptrener skal man lete lenge etter.

Tenk å stå og si at FFKs kamp i går var bra! Samme oppgulpet som gikk igjen i fjor mens laget gikk på tap etter tap.

Var det i går selv, og lurer på om jeg og Aune så samme kamp... Maken til planløst spill skal man lete lenge etter. Har mannen i det hele tatt noen filosofi eller spillestil? Med Tom N visste spillerene i hvert fall hva de skulle gjøre på banen. Husk at 0,7 poeng i snitt under Aune i fjor  ikke er tilfeldig.

Med dette spillet blir det ikke øvre halvdel engang i Adecco.

 


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 13 feb 10, 14:22

Opprinnelig postet av Vedahl

Makan til ubrukelig topptrener skal man lete lenge etter.

Tenk å stå og si at FFKs kamp i går var bra! Samme oppgulpet som gikk igjen i fjor mens laget gikk på tap etter tap.

Var det i går selv, og lurer på om jeg og Aune så samme kamp... Maken til planløst spill skal man lete lenge etter. Har mannen i det hele tatt noen filosofi eller spillestil? Med Tom N visste spillerene i hvert fall hva de skulle gjøre på banen. Husk at 0,7 poeng i snitt under Aune i fjor  ikke er tilfeldig.

Med dette spillet blir det ikke øvre halvdel engang i Adecco.

 

Og hva har du tenkt til å oppnå med dette innlegget? Med Nordlie som trener turte jo ikke spillerne å spille fotball en gang, de ble jo slakta hver gang de gjorde en feil. Hadde alle hatt holdningen din så ville også klubben bli dratt med ned i avgrunnen.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 13 feb 10, 14:32

Ja makan. Spark Aune, vi har TAPT ÉN forsåvidt ubetydelig treningskamp. Nå har han brukt opp sjansene sine.

 

Latterlig holdning. Folk her beviser jo bare at FFK tåler motgang enormt dårlig for tiden. Hvordan det blir i sesongen ved et par middelmådige kamper når folk roper på hoder på fat etter ett tap i en tidlig treningskamp? Ingen kan bygge en toppklubb i en så innsnevra omgivelse. Det er tragisk at man ikke tenker lenger enn til øyevippene. FFK er i startfasen av å bygge nytt, om FFK skal lykkes må det hvertfall finnes såpass med takhøyde at et tap i en treningskamp ikke er ensbetydende med klubbkrise og hoderulling.

---------------------------

BRH


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 feb 10, 15:47

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Latterlig holdning. Folk her beviser jo bare at FFK tåler motgang enormt dårlig for tiden. Hvordan det blir i sesongen ved et par middelmådige kamper når folk roper på hoder på fat etter ett tap i en tidlig treningskamp? Ingen kan bygge en toppklubb i en så innsnevra omgivelse. Det er tragisk at man ikke tenker lenger enn til øyevippene. FFK er i startfasen av å bygge nytt, om FFK skal lykkes må det hvertfall finnes såpass med takhøyde at et tap i en treningskamp ikke er ensbetydende med klubbkrise og hoderulling.

Helt enig! Viktig å støtte opp under laget og trener, selv om 2 omgang i går var fryktelig! 1 omgang var vi klart best, og burde leda!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 13 feb 10, 17:49

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Latterlig holdning.... osv

Støtter Supreme her. Vedahl og andre likesinnede vil bare komme til skape mer uro rund klubben om de blir hørt. Heldigvis blir de ikke hørt. Ta tida til hjelp og gi Aune en sjanse! Ræva holdninger og surmaga oppstøt er vi ferdige med!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 13 feb 10, 18:19

Det går da ikke ann å begynne med "spark Aune" idioti etter 1 tap på tre treningskamper. Det er to mnd til seriestart og vi har gode spillere som Martinsen, Ramberg, Elvestad, Lala, osv ute i en periode. Jeg har god tro på en bra sesong.

Jeg blir j&%ig sur på all negativitet som enkelte klarer å vrenge ut av seg. 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 feb 10, 19:44

Ja er bare treningskamp og ting kan snu før seriestart.Men Aune bør bruke 4-3-3 med den stallen vi har nå.Og det håper jeg han ser oxo.Han begynte med 4-3-3 mot særp og det fungerte bra

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 13 feb 10, 20:01

Opprinnelig postet av kjell-H

Ja er bare treningskamp og ting kan snu før seriestart.Men Aune bør bruke 4-3-3 med den stallen vi har nå.Og det håper jeg han ser oxo.Han begynte med 4-3-3 mot særp og det fungerte bra

Godt mulig du har rett her, men jeg mener han gjør rett i å prøve ut 4-4-2 også. 

Det FFK savner aller mest for å spille 4-3-3 er en god defensiv ryddegutt på midtbanen og en god spiss. Vi har nå kun en spiss tilgjengelig (Slydal skadet ennå?), og vår eneste spiss har sålangt vært svak. På meg virker han lite motivert, men jeg håper jeg tar feil.

Noen som vet noe ang et evt "comeback" av Czwartek? Dette hadde vært gøy synes jeg.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 feb 10, 20:25

Opprinnelig postet av Vedahl

Makan til ubrukelig topptrener skal man lete lenge etter.

 

Makan til piss som det du skriver skal man lete lenge etter...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 feb 10, 20:39

Opprinnelig postet av Plankekæll

Noen som vet noe ang et evt "comeback" av Czwartek? Dette hadde vært gøy synes jeg.

Trudde vi skulle satse ungt jeg nå. Er det ikke bedre å satse på Shabani og Becken på den plassen? Også har vi jo Askar som kan spille der. Ophaug også, hvis Vidar får spille stopper.

Jeg håper ikke at Pål kommer tilbake!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 feb 10, 20:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av kjell-H

Ja er bare treningskamp og ting kan snu før seriestart.Men Aune bør bruke 4-3-3 med den stallen vi har nå.Og det håper jeg han ser oxo.Han begynte med 4-3-3 mot særp og det fungerte bra

 

Det FFK savner aller mest for å spille 4-3-3 er en god defensiv ryddegutt på midtbanen og en god spiss. Vi har nå kun en spiss tilgjengelig (Slydal skadet ennå?), og vår eneste spiss har sålangt vært svak. På meg virker han lite motivert, men jeg håper jeg tar feil.

 

Jeg forstår problemet med spiss og def midtbanespiller.Men det problemet gjelder oxo i evt 4-4-2 oxo.Jeg tror Aune kan gjøre stor suksess med 4-3-3 med fredrikstad.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 13 feb 10, 21:23

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Noen som vet noe ang et evt "comeback" av Czwartek? Dette hadde vært gøy synes jeg.

Trudde vi skulle satse ungt jeg nå. Er det ikke bedre å satse på Shabani og Becken på den plassen? Også har vi jo Askar som kan spille der. Ophaug også, hvis Vidar får spille stopper.

Jeg håper ikke at Pål kommer tilbake!

Joda, sportslig er det nok greit hvis han ikke kommer tilbake. Men jeg synes han fortjener en bedre avslutning på karrieren i FFK enn den råtne han fikk. Jeg er fortsatt bitter på hvordan han avsluttet(?) FFK-karrieren. Han fortjener en ekstra sesong synes jeg, men da bør vi nok kvitte oss med feks Piiroja. Det blir rett og slett for mange spillere i forsvarsleddet.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 feb 10, 21:24

Formasjon er selvfølgelig noe som må diskuteres, og jeg håper trenerteamet prøver ut begge deler.

Jeg er også enig i at FFK gjerne skulle hatt en defensiv midtbanespiller. Celso Borges ligger fint og strør pasninger, men får ikke fylt opp i boksen så ofte. Dessuten er han etter min mening litt for treig i beina til å passe i rollen når vi ikke har ball.

Jeg syns faktisk det kunne være interessant å sett Jan Tore Ophaug i den rollen. Aner ikke om det er mulig i det hele tatt, men det kan være greit å prøve. Mister litt offensiv kreativitet, men han er bedre med ballen enn de fleste skal ha det til. Virker godt orientert også.

Når vi spiller med såpass defensive backer som Shabani og Becken (som egentlig er midtstoppere, begge to) må vi hvertfall ha mer offensiv kraft på banen. Wallace spilte jo 1.omgang, men var ikke i form i det hele tatt. Var jo småskadet også..


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 feb 10, 21:27
Endret: 13 feb 10, 21:28
Endret av: Lemmy

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg er fortsatt bitter på hvordan han avsluttet(?) FFK-karrieren.

Du tenker på at han scoret sitt første og enesteFFK- mål i 5-0seieren over Lyn? Cool


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 feb 10, 21:33

 

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

 Han fortjener en ekstra sesong synes jeg, men da bør vi nok kvitte oss med feks Piiroja. Det blir rett og slett for mange spillere i forsvarsleddet.

Hææ! Det var ment som at, hvis vi kvitter oss med Piroja vel? Ikke at vi bør kvitte oss med Piroja for å få plass til Chwartek?



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3