Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Freddy Aune som trener

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 12 9

henrik123

Knøttespiller
Ble medlem: 26 nov 10
Innlegg: 32

Lagt til: 29 nov 10, 21:16

Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg har rykter om Jonas Stern skal overta for TF og rykte kommer fra seriøs kilde.
Vær så snill å si at dette ikke er noe tull !

---------------------------

Takk for meg !


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 nov 10, 21:26

 

Jeg har fått det fra en tidligere leder i fotballklubb, som har en kontakt med FFK.

Han hadde hørt om det for to, tre uker siden.

Ellers var det annen person som jeg snakket med, en leder av det også, som var sikker på at TF dager var talte.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 nov 10, 21:39

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Jeg har fått det fra en tidligere leder i fotballklubb, som har en kontakt med FFK.

Han hadde hørt om det for to, tre uker siden.

Ellers var det annen person som jeg snakket med, en leder av det også, som var sikker på at TF dager var talte.

Kosten har gått ut i media og bekreftet at Aune fortsetter som trener så er ikke noe poeng å spekulere mer om ny trener!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


henrik123

Knøttespiller
Ble medlem: 26 nov 10
Innlegg: 32

Lagt til: 29 nov 10, 21:50

FFK har jo vært heldige med ukjente svenske trenere før.. Selvom ikke han er veldig ukjent, men på trenerfronten er han nok det :)

---------------------------

Takk for meg !


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 29 nov 10, 21:55

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har fått det fra en tidligere leder i fotballklubb, som har en kontakt med FFK.

Han hadde hørt om det for to, tre uker siden.

Ellers var det annen person som jeg snakket med, en leder av det også, som var sikker på at TF dager var talte.

Kosten har gått ut i media og bekreftet at Aune fortsetter som trener så er ikke noe poeng å spekulere mer om ny trener!

Kosten kan jo ikke gå ut og si at FFK skal erstatte Aune rett etter opprykket heller...

Vi får bare fortsette å spekulere. Jeg sier ikke nei takk til verken Aune eller Thern. Gode valg begge to.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 nov 10, 23:13

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har fått det fra en tidligere leder i fotballklubb, som har en kontakt med FFK.

Han hadde hørt om det for to, tre uker siden.

Ellers var det annen person som jeg snakket med, en leder av det også, som var sikker på at TF dager var talte.

Kosten har gått ut i media og bekreftet at Aune fortsetter som trener så er ikke noe poeng å spekulere mer om ny trener!

Kosten kan jo ikke gå ut og si at FFK skal erstatte Aune rett etter opprykket heller...

Vi får bare fortsette å spekulere. Jeg sier ikke nei takk til verken Aune eller Thern. Gode valg begge to.

Forstår den.Men kan han da gå ut å si det han sier hvis det ikke er tilfelle?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 29 nov 10, 23:26

Hvor mange ganger har vi ikke sett at eiere eller direktører går ut og sier at treneren har full tillitt osv osv, for så å gi han sparken noen dager senere?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 nov 10, 23:28

Opprinnelig postet av solano2

Hvor mange ganger har vi ikke sett at eiere eller direktører går ut og sier at treneren har full tillitt osv osv, for så å gi han sparken noen dager senere?

Jo jeg vet det.Men det er ikke lik kosten å si ting som ikke er sannhet.Er derfor jeg lurer for den mannen er veldig ærlig person.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 nov 10, 23:41
Endret: 29 nov 10, 23:45
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Jo jeg vet det.Men det er ikke lik kosten å si ting som ikke er sannhet.Er derfor jeg lurer for den mannen er veldig ærlig person.

Jeg aner ikke hva som diskuteres internt i klubben. For alt jeg vet kan et trenerbytte være fullstendig uaktuelt.

Når det er sagt, Kosten kan jo ikke bevisst gå ut med en uttalelse om at det er usikkert om Aune skal fortsette heller? Da legger han opp til masse rykter, usikkerhet og spekulasjoner. Det er han smart nok til å unngå.

Men, vi er jo i Fredrikstad, ryktene kommer jo uansett hva han sier.. Cool


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 nov 10, 23:45

Til en moderator - Kan ikke dere slå sammen de to trener-trådene (Trenger FFK en ny trener?, og Tom Freddy Aune som Trener) som brukes parallelt her. Diskusjonen i de to er i stor grad lik.

Eventuelt stenge den ene.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 nov 10, 23:46

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Jo jeg vet det.Men det er ikke lik kosten å si ting som ikke er sannhet.Er derfor jeg lurer for den mannen er veldig ærlig person.

Jeg aner ikke hva som diskuteres internt i klubben. For alt jeg vet kan et trenerbytte være fullstendig uaktuelt.

Når det er sagt, Kosten kan jo ikke bevisst gå ut med en uttalelse om at det er usikkert om Aune skal fortsette heller? Da legger han opp til masse rykter, usikkerhet og spekulasjoner. Det er han smart nok til å unngå.

Men, vi er jo i Fredrikstad, ryktene kommer jo uansett hva han sier.. Cool

Hehe.Uansett hva som skjer så håper jeg det er avklart før oppkjøring til ny sesong.Viktig med ro denne vinteren.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 nov 10, 23:53

Opprinnelig postet av kjell-H

Hehe.Uansett hva som skjer så håper jeg det er avklart før oppkjøring til ny sesong.Viktig med ro denne vinteren.

Det er jeg helt enig i. Få eventuelle trenerbytter og forsterkninger unna før La Manga og sånt. Vil ikke ha panikksigneringer av avdanka "profiler" denne gangen..


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 30 nov 10, 01:13

Jeg stoler på klubben og er overbevist om at Aune blir i sin stilling. Han er et trenertalent. Martin Andresen hadde mer penger på sitt lag når det gikk elendig. Aune kan også ha en positiv oppsving. Han lærer.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 nov 10, 06:24
Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av solano2

Hvor mange ganger har vi ikke sett at eiere eller direktører går ut og sier at treneren har full tillitt osv osv, for så å gi han sparken noen dager senere?

Jo jeg vet det.Men det er ikke lik kosten å si ting som ikke er sannhet.Er derfor jeg lurer for den mannen er veldig ærlig person.

Husker du ikke at han sa at det ikke ville bli solgt spillere, men vi solgte jo to spillere

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 30 nov 10, 10:48
Endret: 30 nov 10, 11:31
Endret av: Ziggy Stardust

Det svirrer litt rykter der også om at han er på vei bort, dog et par uker gamle? http://www2.idrottonline.se/templates/Guestbook.aspx?id=19200

 Fra i dag:

 http://svt.se/2.82111/1.2250936/thern_hotar_sluta?lid=senasteNytt_1850864&lpos=rubrik_2250936

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 nov 10, 11:26

Tydeligvis noe feil i linken din, men HER står det ihvertfall :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


henrik123

Knøttespiller
Ble medlem: 26 nov 10
Innlegg: 32

Lagt til: 30 nov 10, 13:38

Står på klubbens hjemmeside at FFK er aktuell for Jonas Thern 


---------------------------

Takk for meg !


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 30 nov 10, 13:57

Opprinnelig postet av henrik123

Står på klubbens hjemmeside at FFK er aktuell for Jonas Thern 


link?

---------------------------

Svaberget for alltid!


henrik123

Knøttespiller
Ble medlem: 26 nov 10
Innlegg: 32

Lagt til: 30 nov 10, 14:03

Opprinnelig postet av Jens G Best

Opprinnelig postet av henrik123

Står på klubbens hjemmeside at FFK er aktuell for Jonas Thern 


 

link?

Får ikke til å kopiere på denne pc'en, skal prøve senere Wink

---------------------------

Takk for meg !


henrik123

Knøttespiller
Ble medlem: 26 nov 10
Innlegg: 32

Lagt til: 30 nov 10, 14:43

Blir litt skeptisk nå jeg ser at han kun har trent et nivå 3 lag i Sverige ...

---------------------------

Takk for meg !



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 12 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24