Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Freddy Aune som trener

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 12 2

bennygullfot

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 06 mai 10, 09:14

Ja vi har en stall som skal greie opprykk om vi unngår skader! Ja vi har ikke spilt godt de første kampene! Likevel, har vi hatt litt tur, og vi er med der oppe! Ja jeg var imot at Tom Freddy skulle bli trener!

men,  mener virkelig folk at vi skal ta en enorm økonomisk risiko ved å sparke Aune og ansette en ny trener? Skjerp dere folkens, mener at det er spillerne som skal ta en stor del av den tvilsomme æren av resultat og spill de første kampene! Innsats og tæl mangler, nå må bare tom freddy vise at han tør å benke "stjernene"! Det er ikke sikkert vi rykker opp, men vi kan ikke sparke trenere i hytt og pine, vi må bygge opp noe! Jeg mener vi bør gi Tom Freddy god tid til å bygge opp et lag som lå nede med knekte bein og armer! Stå sammen nå, og drit i det forbanna hylekoret. 

Fredrikstad publikumet er seriøst det latterligste publikumet i hele Norge, nesten værre enn Brann Stadion!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Samhold og kjærlighet, det kommer en langt med!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 mai 10, 09:30

Opprinnelig postet av bennygullfot

Ja vi har en stall som skal greie opprykk om vi unngår skader! Ja vi har ikke spilt godt de første kampene! Likevel, har vi hatt litt tur, og vi er med der oppe! Ja jeg var imot at Tom Freddy skulle bli trener!

men,  mener virkelig folk at vi skal ta en enorm økonomisk risiko ved å sparke Aune og ansette en ny trener? Skjerp dere folkens, mener at det er spillerne som skal ta en stor del av den tvilsomme æren av resultat og spill de første kampene! Innsats og tæl mangler, nå må bare tom freddy vise at han tør å benke "stjernene"! Det er ikke sikkert vi rykker opp, men vi kan ikke sparke trenere i hytt og pine, vi må bygge opp noe! Jeg mener vi bør gi Tom Freddy god tid til å bygge opp et lag som lå nede med knekte bein og armer! Stå sammen nå, og drit i det forbanna hylekoret. 

Fredrikstad publikumet er seriøst det latterligste publikumet i hele Norge, nesten værre enn Brann Stadion!

Forstår deg, og derfor jeg prøver å være mer tenkende enn dømmende mot TF.

Derimot forstår jeg også at hvis dette fortsetter, så innebærer dette også en økonomisk risiko.

Uten bra fotball, så kommer ikke folk på stadion. Uten bra fotball, så blir vi der vi er nå som et midt-tabell lag, og da har til slutt ikke Tom Freddy noen flere spillere å bygge laget sitt på, for Wallace, Thomassen, Borges ++++ ikke er interessert i et langvarig Adecco-opphold.

Hadde vært en lykkelig verden om vi gir TF en klapp på skuldren hele tiden, men mener også at han må dra mer ut av spillerne. Er desverre ikke så lett som at vi må beholde han fordi vi ikke kan sparke i hytt og pine, eller at han må få mer tid.. Er veldig mye som spiller inn her.

 

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 06 mai 10, 14:23

Jeg er og kommer altid til å være FAN av eggen og den dagen han evt kommer tilbake til fredrikstad så kommer jeg til å bli happyLaughing Men nå er Aune trener og det må vi alle forholde oss til.Men seriøst hva har skjedd?Han fikk jo bra driv med gutta i treningskampa i vinter og når serien er igang så er det et helt annet lag som spiller.Hva skjer oppi hodet til spillerne?De må finne tilbake til vinter formen og det fort!!Er ikke Aune jeg er skuffet over, det er spillerne som ikke gjør jobben sin.De lover hele tiden at de skal skjerpe seg men skjerper de seg??NEI! De kan så MYE bedre en det di har vist til nå.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 06 mai 10, 14:37

- Dette Fredrikstad-laget fremstår ikke som et lag som vil kjempe om opprykk i slutten av sesongen. Trener Aune sier gang på gang før og etter kamp at de skal slutte å slå langt, og heller holde ballen på bakken, men nok en gang så vi et lag som ikke har en klar plan.

Dette sier Fotballmagasinets Tore Evertsen.

Og dette er jeg helt enig i. Jeg mener at en god trener burde greie å få dette på plass med de spillerne vi har.

---------------------------

Heia FFK


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 06 mai 10, 14:41
Endret: 06 mai 10, 14:41
Endret av: foyn

Opprinnelig postet av Lex

- Dette Fredrikstad-laget fremstår ikke som et lag som vil kjempe om opprykk i slutten av sesongen. Trener Aune sier gang på gang før og etter kamp at de skal slutte å slå langt, og heller holde ballen på bakken, men nok en gang så vi et lag som ikke har en klar plan.

Dette sier Fotballmagasinets Tore Evertsen.

Og dette er jeg helt enig i. Jeg mener at en god trener burde greie å få dette på plass med de spillerne vi har.

 

Greit nok at ffk spiller planløst nå og ikke ser ut til å ha ting helt på greip, men denne bladfyken kan da ikke taes som sannhetsvitne

FFK ligger på kvalplass med det møkkaspillet de har hatt; har vel i snitt vunnet sjansestatistikken og ingen av de lagene som kommer bakfra er uslepne diamanter.. Sikkert morsomt for journalisten å få noen treff, men analysen er en vits


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 06 mai 10, 14:46

Jeg skal våge å påstå at FFK laget fremstår som dårlig trente spillere akuratt nå.

Aldri bra tegn å være så kvikke og raske i beina og med overskudd i beina før sesongstart..


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 06 mai 10, 14:46

Opprinnelig postet av foyn

 

Greit nok at ffk spiller planløst nå og ikke ser ut til å ha ting helt på greip, men denne bladfyken kan da ikke taes som sannhetsvitne

FFK ligger på kvalplass med det møkkaspillet de har hatt; har vel i snitt vunnet sjansestatistikken og ingen av de lagene som kommer bakfra er uslepne diamanter.. Sikkert morsomt for journalisten å få noen treff, men analysen er en vits

Så du er uenig i dette?

 - Dette Fredrikstad-laget fremstår ikke som et lag som vil kjempe om opprykk i slutten av sesongen. Trener Aune sier gang på gang før og etter kamp at de skal slutte å slå langt, og heller holde ballen på bakken, men nok en gang så vi et lag som ikke har en klar plan

---------------------------

Heia FFK


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 06 mai 10, 14:53
Endret: 06 mai 10, 14:53
Endret av: foyn

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av foyn

 

Greit nok at ffk spiller planløst nå og ikke ser ut til å ha ting helt på greip, men denne bladfyken kan da ikke taes som sannhetsvitne

FFK ligger på kvalplass med det møkkaspillet de har hatt; har vel i snitt vunnet sjansestatistikken og ingen av de lagene som kommer bakfra er uslepne diamanter.. Sikkert morsomt for journalisten å få noen treff, men analysen er en vits

Så du er uenig i dette?

 - Dette Fredrikstad-laget fremstår ikke som et lag som vil kjempe om opprykk i slutten av sesongen. Trener Aune sier gang på gang før og etter kamp at de skal slutte å slå langt, og heller holde ballen på bakken, men nok en gang så vi et lag som ikke har en klar plan

Egentlig ja: Jeg så ranheim i går, som har vunnet 4 av 5 og fortsatt har annenplassen på tabellen..

Utfra sjanser og banespill, så burde de hadde 6-7 i sekken mot sarpsborg.. adecco-ligaen er mye kvist og motved.

Ja, FFK er dårlige nå, men antagelig nok kvalitet i laget til å kjempe om opprykk også med de spillet de presterer nå..

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 13 jun 10, 22:57

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 24 aug 10, 08:49

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av foyn

 

Greit nok at ffk spiller planløst nå og ikke ser ut til å ha ting helt på greip, men denne bladfyken kan da ikke taes som sannhetsvitne

FFK ligger på kvalplass med det møkkaspillet de har hatt; har vel i snitt vunnet sjansestatistikken og ingen av de lagene som kommer bakfra er uslepne diamanter.. Sikkert morsomt for journalisten å få noen treff, men analysen er en vits

Så du er uenig i dette?

 - Dette Fredrikstad-laget fremstår ikke som et lag som vil kjempe om opprykk i slutten av sesongen. Trener Aune sier gang på gang før og etter kamp at de skal slutte å slå langt, og heller holde ballen på bakken, men nok en gang så vi et lag som ikke har en klar plan

 

Jeg er fortsatt uenig i idiotanalysen til bladfyken, og får nok rett..


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 29 aug 10, 19:28
Nå mener jeg Aune har fått leke seg som trener lenge nok. FFK trenger ingen ny spiss de,men de må ha en trener som kan få inn ett spillesystem. Det har over lengre tid, også spesielt idag, vært helt fraværende offensive spillesystemer. Laget er mer enn godt nok til og slå alle i Adecco, men når man går ut på banen og ikke vet hva man skal, ja da taper man for en klubb HJEMME, som mest sannsynlig spiller breddefotball i 2.div neste år. La Aune slippe, få inn en som kan få trykka på de rette knappene nå, før opprykstoget har gått. Drit sur.......

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 aug 10, 19:31

Idag er jeg faktisk ENIG!!!!!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 aug 10, 19:39

Aune er mannen som kan ødelegge dette FFK laget.

La han for all del fortsette med sitt prosjekt


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 29 aug 10, 19:41

Ro ned og tell til 10 etter dårlige kamper, anbefales

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 29 aug 10, 19:45

Hvorfor taper vi mot Follo?

Manglende motivasjon ----> Trener og spilleres ansvar

Gal taktikk  ----> Treners ansvar

Lite samspillt  -----> Trenerens ansvar

Mulig spillerene ikke gjør som Aune sier, planlegger men dvs at de ikke tror på det han planlegger, ikke har skjønt det, eller ikke har trent nok på det. Mener ikke at Aune må gå for vi har ikke råd til det, men noe må gjøres. Vi er inneffektive og lekker som en sil.

---------------------------

Fredd


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 aug 10, 19:46

telle til ti? vi har ikke råd til slike poengtap.. Har igjen Sogndal, Glimt borte f.eks... Kan ikke belage oss på straffer, røde kort osv hver kamp heller..

Slik jeg ser det.. Piiroja - Ophaug spiller ballen til hverandre, Ophaug måker den opp.. Når vi ligger under kjører vi opp Piiroja, og spiller bare lange baller... Merker jeg blir litt oppgitt..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 29 aug 10, 19:50

"Askar må benkes" - blir byttet ut tidlig i kampen

"Andersson bør ikke starte" - starter ikke, men får starte mot Mjøndalen der han scorer tre mål

"Bruk Dino Mulac" - kommer innpå og storspiller

"Bruk lokale spillere" - Ramberg og Thomassen var fenomenale i dag.

"Bruk Tegan" - Bruker han.

 

Jeg kan liste opp flere kommentarer fra forumet her og kommentarfeltet på F-B.no. Dere blir aldri fornøyd uansett. Og bare for å advare noen av de mest intelligente her, en del av kommentarene mine ovenfor ironiske. Ekstremt mange supportere lider av hukommelsestap og historieløshet, men ingen lag kan påstå at den tilstanden er verre enn den som eksisterer rundt FFK. Blir flau.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 aug 10, 19:52

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Slik jeg ser det.. Piiroja - Ophaug spiller ballen til hverandre, Ophaug måker den opp.. Når vi ligger under kjører vi opp Piiroja, og spiller bare lange baller... Merker jeg blir litt oppgitt..

Må ikke glemme Vidars "presise" oppspill.. Vedde på at det er mange her på forumet med bedre pasninger enn han..


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 29 aug 10, 20:01

Opprinnelig postet av thejester

 

Jeg kan liste opp flere kommentarer fra forumet her og kommentarfeltet på F-B.no. Dere blir aldri fornøyd uansett.

Jeg blir fornøyd jeg hvis jeg ser at spillerene prøver med sitt beste. At Aune faktisk har en plan over spillet. Enten er det spillerene som ikke følger det Aune sier, eller så har ikke Aune noen konkret plan. Begge scenarioer er like ille, men mye av det er trenerens ansvar.

Hvor blir det av unggutta som mange håpet skulle bli satset på dette året. De blir vel ikke bedre av å få 5 min på slutten av kampen. Se til andre klubber. Der har de trenere som lar de unge få sjansen. Jeg nekter å tro at FFK er dårligst av alle i de to øverste divisjonene når det kommer til å utvikle spillere.

---------------------------

Fredd


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 aug 10, 20:05

Til dere som vil ha vekk Aune, hva er egentlig alternativet? Vi har da ikke råd til enda et trenerbytte..

Aune går selvsagt ikke fra kontrakten sin gratis..



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 12 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24