Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Freddy Aune som trener

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 12 10

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 30 nov 10, 15:17

Eggen senior benekter til Dagbladet å ha hørt noe fra Fredrikstad:

"Han vil ikke si noe særlig om at han er koblet til en trenerjobb i nabobyen.

- Hvor det kommer fra? Jeg har i hvert fall ikke hørt noe fra Fredrikstad, sier Eggen."

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 nov 10, 16:39
Opprinnelig postet av henrik123

Blir litt skeptisk nå jeg ser at han kun har trent et nivå 3 lag i Sverige ...

Har du funnet linken?

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 30 nov 10, 16:46

haha skal vi bytte ut aune med en trener som bare har trent 2 divisjon og vel nå for første gang trener et lag i superettan da ???

 

det er iallfall å skyte seg selv i foten og bakerst i ganen sammtidig !!

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 nov 10, 16:48

Har vært på hjemme siden til klubben og leta over hele nette.Det er bare bullshit at svensken skal ta over ffk.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 30 nov 10, 16:51
Endret: 30 nov 10, 16:53
Endret av: lordofwhat

er vel bare henrik123 som er ute å troller litt på en kjedelig ukedag ...

 

han har vært i overgangstråden også ser jeg så han sitter nok å kjeder seg haha !!

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 30 nov 10, 17:34
Vi har rykket opp!!! Eller sagt på en annen måte: "Aune har ført laget til opprykk". Eller sagt på en 3. måte: "Vi har rykket opp etter en fantastisk kvallik hvor Tippeligalaget Hønefoss ble slått 8-1 sammenlagt". Jeg sliter med å forstå at vi etter dette skal sparke den treneren som har ført oss opp, og erstatte han med en trener som ikke har trent lag høyere enn 2. div.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 nov 10, 18:30
Jonas Thern er faktisk en veldig merritert spiller. Han var en fremdragende spiller,for en del internasjonale klubber,og at han er en comming man i trener yrket,er jeg helt sikker på. Det jeg IKKE er sikker på er om det er riktig å skifte ut Aune med han............Hvis Aune selv vil trekke seg tilbake,da stiller det seg anderledes..inntil da,går jeg for dagens modell.

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 634

Lagt til: 01 des 10, 12:50
Opprinnelig postet av Kai Roger
Jonas Thern er faktisk en veldig merritert spiller. Han var en fremdragende spiller,for en del internasjonale klubber,og at han er en comming man i trener yrket,er jeg helt sikker på. Det jeg IKKE er sikker på er om det er riktig å skifte ut Aune med han............Hvis Aune selv vil trekke seg tilbake,da stiller det seg anderledes..inntil da,går jeg for dagens modell.
Henning Berg,Stig Inge Bjørnebye,Gunnar Halle etc... er andre merriterte spillere. Jeg for min del ville ikke hatt noen av dem som trener i FFK. Det er en stor forskjell på å trene og å spille. Skal forresten bli spennende å se hvordan det går med Solskjær-eksperimentet.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 des 10, 13:29

Nå har vel solskjær bevist at han fungerer som trener!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 01 des 10, 13:33

Enig i at Bjørnebye og Halle ikke står på noen ønskeliste, men Henning Berg hadde jeg gjerne tatt imot. En dyktig trener som er flink til å satse på og bruke unge spillere. Han kunne sikkert fått Simen Rafn enda bedre, få ut det uutløste potensialet i Elvestad og kanskje også Agim. Det blir bare spekulasjoner, og ganske tåpelige sådan da Berg jobber i Lillestrøm og ingen rykter går i den retning heller.... Men jeg liker tanken på Berg i FFK Smile

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 01 des 10, 15:02

Opprinnelig postet av endre

Nå har vel solskjær bevist at han fungerer som trener!

Det har han vel strengt tatt ikke.

Han har hatt ansvaret for å utvikle morgendagens Utd-spillere. Resultat osv er ikke veldig viktig for rekruttene til Utd. Nå skal han ha hovedansvaret for Molde FK. Det er noe helt annet enn å ha "ansvaret" for Utds reserver. 

Men for all del - jeg tror han er et stort trenertalent med mange gode tanker og idéer med Molde FK som klubb. Men la nå mannen få sjansen først. Kanskje det går åt skogen. Det vet man aldri. Fallhøyden har hvertfall aldri vært høyere.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 des 10, 16:38
Nå har jeg fra sikre hold at det jobbes med ny trener. Det er vist Frode Kverneng som jobber med trenersaken.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 des 10, 16:39

Opprinnelig postet av Scout

Enig i at Bjørnebye og Halle ikke står på noen ønskeliste, men Henning Berg hadde jeg gjerne tatt imot. En dyktig trener som er flink til å satse på og bruke unge spillere. Han kunne sikkert fått Simen Rafn enda bedre, få ut det uutløste potensialet i Elvestad og kanskje også Agim. Det blir bare spekulasjoner, og ganske tåpelige sådan da Berg jobber i Lillestrøm og ingen rykter går i den retning heller.... Men jeg liker tanken på Berg i FFK Smile

I følge Holters skal det jo være en i Martin Andresen klassen.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 01 des 10, 17:01
Opprinnelig postet av Patrioten
Nå har jeg fra sikre hold at det jobbes med ny trener. Det er vist Frode Kverneng som jobber med trenersaken.
Det vel, forhåpentligvis, ikke styrelederen i Sport AS som har noe med dette å gjøre før klubben og det sportslige kommer med en innstilling.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


henrik123

Knøttespiller
Ble medlem: 26 nov 10
Innlegg: 32

Lagt til: 01 des 10, 17:22

Opprinnelig postet av Patrioten
Nå har jeg fra sikre hold at det jobbes med ny trener. Det er vist Frode Kverneng som jobber med trenersaken.
Hva er kildene, da ?

---------------------------

Takk for meg !


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 des 10, 17:29
Synes du jeg skal skrive Per Egil Ahlsen? Hvis det hadde vært tilfelle? Det er fra en gammel FFKspiller.

henrik123

Knøttespiller
Ble medlem: 26 nov 10
Innlegg: 32

Lagt til: 01 des 10, 17:29

Opprinnelig postet av Patrioten
Synes du jeg skal skrive Per Egil Ahlsen? Hvis det hadde vært tilfelle? Det er fra en gammel FFKspiller.
Blir litt usikker på om du snakker sant ...

---------------------------

Takk for meg !


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 01 des 10, 17:32

Opprinnelig postet av henrik123

Opprinnelig postet av Patrioten
Synes du jeg skal skrive Per Egil Ahlsen? Hvis det hadde vært tilfelle? Det er fra en gammel FFKspiller.
Blir litt usikker på om du snakker sant ...

Husk det da; man avslører ikke kildene sine uansett.

 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 01 des 10, 17:33

Opprinnelig postet av henrik123

Opprinnelig postet av Patrioten
Synes du jeg skal skrive Per Egil Ahlsen? Hvis det hadde vært tilfelle? Det er fra en gammel FFKspiller.
Blir litt usikker på om du snakker sant ...

Bruk hue litt a. Folk har aldri slengt ut kilder og kommer heller aldri til å gjøre det. Så man må bare lære seg hvem man kan stole på og ikke. Blant annet sier holters noe så stemmer det nesten alltid :)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


henrik123

Knøttespiller
Ble medlem: 26 nov 10
Innlegg: 32

Lagt til: 01 des 10, 17:34

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av henrik123

Opprinnelig postet av Patrioten
Synes du jeg skal skrive Per Egil Ahlsen? Hvis det hadde vært tilfelle? Det er fra en gammel FFKspiller.
Blir litt usikker på om du snakker sant ...

Bruk hue litt a. Folk har aldri slengt ut kilder og kommer heller aldri til å gjøre det. Så man må bare lære seg hvem man kan stole på og ikke. Blant annet sier holters noe så stemmer det nesten alltid :)

Blir beroliget nå.. Men hvem tar over for Aune ?..

---------------------------

Takk for meg !



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 12 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3