Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Nordlie fortjener støtte.

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 13 13

guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 22 jan 10, 11:23

 

Opprinnelig postet av kjell-H

Er vell bare henriksen som ville ha han vekk?

Kjære deg?

Har du fulgt med i det hele tatt eller? ;)

Så du mener at spillergruppa ikke vil ha han vekk? De har sagt seg villige til å gå ned 10% i lønn for å fjerne mannen..

Og hva med brevet fra PAC, det er jo nettopp derfor han ikke er å regne som FFK spiller lengre!

Jeg både tror og håper Nordlie er vekk i løpet av januar månedWink

---------------------------

Jaran Berg - Sjefen over alle sjefer!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 22 jan 10, 11:42

[Jeg både tror og håper Nordlie er vekk i løpet av januar månedWink

[/quote]

Og hvis han ikke er det da? Skal maset fortsette her inne om at han må vekk eller skal vi støtte opp om klubben og laget og de avgjørelsene som det nye styret har tatt?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 22 jan 10, 11:45

Om han ikke er det, så er det en avgjørelse styret i FFK har tatt. Og da må laget og klubben støttes!

---------------------------

Jaran Berg - Sjefen over alle sjefer!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 jan 10, 11:54

Opprinnelig postet av Morgaine

Og hvis han ikke er det da? Skal maset fortsette her inne om at han må vekk eller skal vi støtte opp om klubben og laget og de avgjørelsene som det nye styret har tatt?

Da respekterer ihverfall jeg den avgjørelsen som blir tatt. Da får vi se framover.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 22 jan 10, 12:10

Opprinnelig postet av Ymer

Da respekterer ihverfall jeg den avgjørelsen som blir tatt. Da får vi se framover.

Enig - håper vi kan finne en annen løsning - om ikke er det viktig at vi også er med på å skape ro

 

 


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 jan 10, 13:21

Om han ikke får fyken nå, så kommer jeg til å sitte klar med fingra på tastaturet til han fjernes pga. dårlig stemning i spillergruppa, og da skal jeg klinke til med et "hva var det jeg sa" i caps lock og 100 utropstegn.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 22 jan 10, 13:27

Hvis han er trener når serien starter vil jeg tippe at vi spiler så dårlig at han får sparken på sensommernen pga resulatatene/tabellplasseirngen. Da er veien til "en Ham-Kam" kort.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 jan 10, 13:31

Opprinnelig postet av Sulla

Om han ikke får fyken nå, så kommer jeg til å sitte klar med fingra på tastaturet til han fjernes pga. dårlig stemning i spillergruppa, og da skal jeg klinke til med et "hva var det jeg sa" i caps lock og 100 utropstegn.

Og du mener da at alle som ikke har tro på Aune bør gjøre det samme?


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 jan 10, 14:40

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Sulla

Om han ikke får fyken nå, så kommer jeg til å sitte klar med fingra på tastaturet til han fjernes pga. dårlig stemning i spillergruppa, og da skal jeg klinke til med et "hva var det jeg sa" i caps lock og 100 utropstegn.

Og du mener da at alle som ikke har tro på Aune bør gjøre det samme?

Nei, det trenger de ikke å gjøre. Jeg foretrekker å beholde "hva var det jeg sa" for TN. Jeg glemte forresten å si at jeg også skal spamme forumet med linker til Celebration av Kool & the gang når den lykkelige begivenheten skjer

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 jan 10, 15:16

Opprinnelig postet av DeKjök

FFK har ingen skikkelig grunn til å sparke Nordlie nå, det eneste måtte være at de ikke har råd til å betale han, men å sparke han vil koste nær like mye og da har vi ihvertfall ikke råd til en ny trener om noen i det hele tatt vil til FFK etter 2009. 

Nettopp; pga økonomien kan FFK be Nordlie om å måtte gå. Hvis dette er grep som må gjøres for å redde klubben økonomisk, så kan jeg heller ikke se at FFK må betale TN noen etterlønn (selv om han har dette kontraktfestet). Hvis klubben ikke har noen penger, så har de heller ingen mulighet å betale ham.Og hvis alternativet er konkurs og tap av arbeidsplasser for mange, tror jeg nok en evt rettstvist vektlegger dette kontra arbeidsplassen til to menn ; Nordlie og Hansen. Og hvis man legger ansiennitetsprinsippet til grunn (sist ansatte - først ut) så har vel klubben heller ingen valg. Og som ny hovedtrener får klubben bruke interne ressurser (eks Aune eller Jocke) inntil økonomien forsvarer en ny-ansettelse.


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 22 jan 10, 17:03

Hvorfor er det ingen som har tatt med den kommersielle verdien av å ha Nordlie i klubben? Adoccoklubber får ikke akkurat overdreven oppmerksomhet i riksmedia. Uten en eneste høyprofilert spiller i klubben er det jammen verdt å tenke på hva det vil si for klubben å ha en slik trener. Lik det eller ikke, lik hva han sier og gjør eller ikke, men så lenge trynet til Nordlie dukker opp ukentlig i TV og aviser er det oppmerksomhet til FFK i samma slengen. Uansett om temaet har med FFK eller til og med fotball å gjøre, er navnet FFK med på lasset.

I det sikkert ikke veldig interessante reklamemarkedet i Adeccoligaen. må jo dette utvilsomt være en faktor som teller i positiv retning for potensielle sponsorer.

I disse dager teller hver krone og trynefaktoren til Nordlie må vel generere en del kroner.

Dette skal ikke uttrykke min mening om hvorvidt Nordlie skal støttes eller tuppes, men savner dette aspektet i økonomiske synserier omkring Nordlies framtid i klubben

 

---------------------------

dommær a' dommær!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 22 jan 10, 17:22

Uten en eneste høyprofilert spiller i klubben??

vi har da virkelig ganske profilerte spillere i klubben

 

staw:en av de beste unge keeperne i hele norge

wallace: kanskje den beste frisparkfoten i norge

raio: alle vil ha raio

borges : en spiller som hvis han vil kan spille hvorsomhelst

everton: en uslepen diamant som med trening kan bli bedre en tarik var (hvis vi kjøper han da )

---------------------------

jaddajadda


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 22 jan 10, 17:32

Jeg tror ikke at den kommersielle verdien av Nordlie veier opp for resten av utgiftene han medfølger

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 jan 10, 17:34

Men mediaomtale skaper ikke akkurat de spillerne. Det gjør Nordlie. Vil uansett ikke kalle de høyprofilerte spillere heller. At en spiller er god er ikke det samme som at han er høyprofilert.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 22 jan 10, 17:36

Men du vil neppe se raio, borges eller staw på forsiden av VG annen hver uke.

Eller hjemme-hos reportasje i SE og Hør hos Martin Elvestad.

Jeg snakker seff ikke innafor fotballsfæren eller hvor dyktig man er som spiller (eller trener).

kjendisfaktor enkelt og greit .og hva den betyr for medieoppmerksomhet og sponsorpenger.

---------------------------

dommær a' dommær!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 22 jan 10, 17:43

DENNE UKEN I SE OG HØR : VI MØTER ANNE ANKA I DEN STORSLÅTTE VILLEN I LA OG UKENS PROFIL ER MARTIN ELVESTAD SOM TOK OSS I MOT PÅ GUTTEROMMET OG SERVERTE KAKAO OG SALTPASTILLER Cool

---------------------------

jaddajadda


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 jan 10, 22:53

Opprinnelig postet av Grasrota

Så lenge trynet til Nordlie dukker opp ukentlig i TV og aviser er det oppmerksomhet til FFK i samma slengen. 

Jeg tror de fleste som holder med FFK kunne tenke seg litt mindre spalteplass i mediene fremover. Vi har vel vært nok i media nå, både på vondt og vondt.


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 24 jan 10, 23:36

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Grasrota

Så lenge trynet til Nordlie dukker opp ukentlig i TV og aviser er det oppmerksomhet til FFK i samma slengen. 

Jeg tror de fleste som holder med FFK kunne tenke seg litt mindre spalteplass i mediene fremover. Vi har vel vært nok i media nå, både på vondt og vondt.

Hmm... Poenget glipper ser jeg.

Nei, det er ikke FFK i spaltene jeg snakker om. Det er Tom Nordlie.

Og hvorvidt VI har vært for mye i media i det  siste får stå for din regning. Selv lever jeg en mediesky tilværelse.

---------------------------

dommær a' dommær!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 25 jan 10, 08:42

Tror media alltid finner plass til Nordlie, og det synes jeg er en grei ting, spesielt hvis trenden nå blir snudd og FFK finner tilbake til seg selv, slik det for meg virker som om det er det som skjer på treningene om dagen.

Utenom dette er jeg enig i tidligere innlegg, og om Nordlie blir valgt til å bli, så får vi støtte opp om klubben uansett.

---------------------------

2010: The new era begins.



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 13 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24