Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 des 09, 13:24

Regner med at Tom Nordlies tid er over etter neste styresamling da med andre ord.

Har ett lite forslag. OM TN trekker seg som hovedttrener nå så klarer han å redde det lille han har igjen av troverdighet og kan kanskje med tiden, og om han klarer å endre sin stil og væremåte ovenfor omgivelsene, klare å få seg en jobb som fotballtrener igjen. Dette hadde vært det beste for både klubb og fo trener. Krysser fingrene for at Nordlie tar til fornften. Om dette går videre og Nordlie klamrer seg til jobben. Ja da vil det ende med spillerflukt og spillere som nekter å komme til klubben og han taper mye mer på det. Kanskje Nordlie kan få seg en jobb i ett annet lag i adecco eller 2 divisjon for å jobbe seg opp igjen. Penger burde ikke være noe problem for han. Men her i FFK får han ikke lagt noe tak ihvertfall, men månelyst det klarten å få det til å bli.

 

For egen regning

Lykke til videre i Karrieren Tom Nordlie


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 19 des 09, 16:32

Styret i FFK som klubb kan ikke fraskrive seg ansvar, Solheim med flere var enige om det med Nordlie.

feilen  er avtalens innhold, det skulle vært mulig å endre den.

Det blir helt patetisk av styret å pørve å gjemme seg bort og late som om ffk SPORT står bak alt, det stemmer ikke.

Gjeldnes med flere har bevist mangel på dømmekraft lenge, når en rotekopp av dimmensjoner i egen liga, sitter på toppen i klubben går det slik. Har personlig hatt en plenumdiskusjon med Gjeldnes før sesong start der han beviste sin totale udugelighet og mangel på sunn fornuft i fob  urealsistk budsjett , spillersalg, verdi vurdering av spillere. møtet endte med at ledelsen i klubben følte seg " trampet på", dette er nedfelt i et referat fra dette møtet..

Møtet var ikke i klubbens regi, men en presentasjon fra FFK på hva de driver med og den nye sesongen.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 des 09, 16:49

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Joda jeg vil mer enn gjerne se både Rafn og gjerne holters i ett fremtidig styre, og vil helst bytte ut absolutt alle i begge styrene for å få renska ut all driten som råder der. Poenget med bjørnetjeneste er at du oppfatter folk som dumme eller ikke forstår noen ting hvis dem ikke kun ser på Nordlie og Henriksen som suppehuer. Da blir det litt som paco og Morgan i sin tid.... Det handler om måten, ikke at jeg er uenig i sak. Det må i tilfelle være at jeg er mer kritisk til spillerene og deres forhold til bøddelvirksomhet...

Ja ja, vi blir ikke helt enige...  Og i mitt svar til b-tribunesliter, som dette startet med, kan jeg ihvertfall ikke se noe annet enn korrigring av det han sa om at ingen her på nettet vil stille opp å gjøre en jobb for klubben. Det er jo helt feil uansett hvordan du ser det... Det er mange her inne som kunne tenke seg å gjøre en jobb for klubben. Det er ikke alle som skriver det i forumet. PM f.eks. er brukt...
Jeg mener slett ikke at noen her inne er dumme, At jeg syns noen av meningene til "noen" her inne er dumme er noe helt annet.. Men bevares, ulike meninger er jo artig det Cool. Det er jo bl.a. derfor Nordlie er trener i FFK, og det er jo kjempeartig...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 des 09, 19:52

hvis tom går av som trener.... er det håp at pål kommer tilbake ?

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 19 des 09, 19:56

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Joda jeg vil mer enn gjerne se både Rafn og gjerne holters i ett fremtidig styre, og vil helst bytte ut absolutt alle i begge styrene for å få renska ut all driten som råder der. Poenget med bjørnetjeneste er at du oppfatter folk som dumme eller ikke forstår noen ting hvis dem ikke kun ser på Nordlie og Henriksen som suppehuer. Da blir det litt som paco og Morgan i sin tid.... Det handler om måten, ikke at jeg er uenig i sak. Det må i tilfelle være at jeg er mer kritisk til spillerene og deres forhold til bøddelvirksomhet...


Jeg mener slett ikke at noen her inne er dumme, At jeg syns noen av meningene til "noen" her inne er dumme er noe helt annet.. Men bevares, ulike meninger er jo artig det Cool. Det er jo bl.a. derfor Nordlie er trener i FFK, og det er jo kjempeartig...

Takk for den. Nå satte svelget jeg brusen feil og lo på en og samme gang. Måtte slenge meg rundt for å unngå sprute ned hele tastaturet. Laughing


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 19 des 09, 21:16

Opprinnelig postet av keiko99

hvis tom går av som trener.... er det håp at pål kommer tilbake ?

 

Kan desverre ikke svare på spørsmålet ditt, men deler ditt håp om at vi kan se han på banen også neste år, dersom Nordlie forsvinner. Ramberg og PAC vil holde et meget godt Adecco nivå, og jeg er sikker på at om de fortsatt spiller neste år, vil det generere fler tilskuere enn om de ikke gjør det.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 des 09, 23:34

Opprinnelig postet av keiko99

hvis tom går av som trener.... er det håp at pål kommer tilbake ?

Ja. Det tror jeg så absolutt. Vi får bare håpe at ingen andre trekker på seg drakt nummer 2 neste sesong.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 des 09, 15:08

Glenn Rostad klar for Kvik


Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 23 des 09, 15:17

Går rykter om at Tom nordlie er på vei ut og at Owe Røsler tar over som hovedtrener i FFK, noen som vet noe?


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 23 des 09, 15:30

Opprinnelig postet av Kris

Går rykter om at Tom nordlie er på vei ut og at Owe Røsler tar over som hovedtrener i FFK, noen som vet noe?

Hehe.. Er vel bare det som mangler for å gjøre tragi-komedien komplett..


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 23 des 09, 15:30

Dette må vel være en forsinket aprilspøk?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 des 09, 15:35

Opprinnelig postet av Kris

Går rykter om at Tom nordlie er på vei ut og at Owe Røsler tar over som hovedtrener i FFK, noen som vet noe?

haha!

At Tom Nordlie er på vei ut sier seg selv, men om noen virkelig tenker å erstatte ham med Rösler, så får vi bekreftet en gang for alle at FFK lever i bakvendt-land. Det kan da umulig skje? Men det trodde jeg om ansettelsen av Tom Nordlie også...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 des 09, 15:43

Genial idé. DÉT vil virkelig løse problemene våre!

Blir som å bytte ut lime med edikk for å få en rundere smak på sausen. Foot in mouth

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 des 09, 15:59

Opprinnelig postet av Kris
Går rykter om at Tom nordlie er på vei ut og at Owe Røsler tar over som hovedtrener i FFK, noen som vet noe?

Åååh, det hadde vært noe! Da må vi også ha Karen Espelund inn som sportsdirektør, Bjarte Baasland inn som økonomidirektør, Sølve Grotmol inn som mediesjef og Berit Riise inn som ansikt utad, pronto!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 des 09, 16:13

Opprinnelig postet av Kris

Går rykter om at Tom nordlie er på vei ut og at Owe Røsler tar over som hovedtrener i FFK, noen som vet noe?

Det med Røsler var nytt ja...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 23 des 09, 23:47

Nei, da kan vi liksågodt beholde Nordlie.... Bytte ut pest med kolera er ingen god løsning i mitt hode.

Dette MÅ være fyllerør.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 des 09, 09:06

Ta det med ro folkens. Kommer ingen Røsler til FFK Laughing. God jul alle sammen!!


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 24 des 09, 17:32

FFK-styreleder trekker seg

God Jul alle sammen!


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 24 des 09, 21:05

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Blir som å bytte ut lime med edikk for å få en rundere smak på sausen. Foot in mouth

Kongemetafor Cool

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 12 jan 10, 17:52

RUNAR HENRIKSEN SKAL UT...!!!!!!!!     Yell

Nå er jeg så lei den mannen !! 

Han fikk bort TKK med sitt skitne spill og nå prøver han å få TN bort med samme metoder. Hele tiden skyver han andre foran seg og vrir seg unna selv.

Mannen innehar null kompetanse fotballfaglig sett og de økonomiske ferdighetene ser ut til å være fraværende de også !

Samtidig må vi ikke glemme alle de " velplasserte og moraliserende " kommentarene denne mannen har stått for i løpet av året.

Mannen har heller ikke forstått begrep som ydmykhet og jordnær.

NEI....EN SLIK DIREKTØR VIL JEG IKKE HA I FFK.

---------------------------

You`ll never walk alone...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24