Husk meg
Brukernavn
Passord

FOR EN GJENG MED JENTER!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 24 jan 04, 21:13
Ja dere ja! Jenter... ;-)

Neida, helt seriøst, jeg gleder meg over å ha dere i Eliteserien. Fredrikstad er en deilig sommerby (gode minner derifra) og FFK har jo et engasjert publikum.
Turen til Fredrikstad i sommer er noe jeg gleder meg til! Se frem til invasjon av Kanarifans som tørster etter øl i sola og påfølgende seier på fotballbanen, hehe!
Tror de fleste synes FFK er et friskt pust, så jeg ønsker dere lykke til i 2004 og velkommen til Åråsen i premieren.

Dere gleder dere til å møte bedre kvalitet på banen og ikke minst tribunen eller?

Vi ses, hilsen Veiron som har vært syngende supporter siden 1990
(har forrsten en kompis som holder med Fugla OG FFK! Han har hytte på Hvaler...)

www.kanari-fansen.no

veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 24 jan 04, 22:42
Hei igjen FFK folk.
Hva er forresten forventingene deres for sesongen?

Hvordan blir dere på tribunen i år?

Skål, nå er det snart ut på byen gitt. I Oslo.. slummen... ;-)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 25 jan 04, 04:09
vi snakker vel ikke nedsettende om jenter her vel veiron?? ffk har vel forøvrig ikke noe spesielt større andel av jenter på tribunen enn det andre lag har..

forventningene til de fleste supporterne tror jeg er å unngå nedrykk, mens håpet er å kjempe midt på tabellen (men det laget vi har pr. i dag)

på tribunen blir vi ennå bedre i år, spesielt på hjemmebane.. på bortebane var vi jo konger i hele fjor da alle som var interessert i å synge fikk stå samla (og da blir mange andre som i utgangspunktet ikke er noen sangfugler også med).. den store forbedringen i år er synginga på hjemmebane.. i år vil det bygges en ny sittetribune (som står ferdig til seriestart). der er det avsatt 300 ståplasser som plankehaugen kommer til å fylle opp.. ved siden av disse har de ivrigste sangfuglene fra hovedtribuna samlet seg på et eget felt (200 stk), og de vil også være med på alle sangene.. mao blir det 500 som synger konstant denne sesongen, men mange andre pleier å slenge seg på, blant annet har vi vel norges eneste syngende hovedtribune...

kommer nok fort en 3000-4000 fra fredrikstad til åråsen.. jeg gleder meg som en unge!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 25 jan 04, 10:18
Endret: 25 jan 04, 10:19
Dersom vi blir 500 faste syngende neste år på hjemmebane så skal jeg gå til Ullevål!! (ved spesielle anledninger vil det nok skje at mange synger en sang)
Blir bare dumt å spenne forventningene så høyt. Hadde vært moro med 200 faste syngende på hjemmebane, og kanskje noen flere borte, men utviklinga må taes over tid. I løpet av 2-5 år, og med ny stadio så vil vi nok kunne presantere opp imot 4-600 faste syngende, men pr idag er det utopi, eller virkelighetsfjernt å tro på noe sånt.
PS: Vi har ingen syngende hovedtribune i Fredrikstad, at dem deltar på en del rop er nok sant, men veien er lang frem til at hovedtribunen er syngende!

---------------------------

Macka fra start!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 jan 04, 14:45
å så positive vi er i forhold til fredrikstad publikummet, skammeli:mad:g!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 25 jan 04, 15:50
ja, vi må passe på at vi ikke bygger opp noen forventninger. da kan vi bli skuffet, og det kan vi ikke ha.:eek:

---------------------------

på vinger over europa


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 25 jan 04, 16:05
Jeg mente definitivt ikke å være negativ, ble jeg oppfattet sånn så formulerte jeg meg dårlig, men man må jo være realist, fredrikstadpatriot.

Synes allikevel det blir feil av enkelte Fredrikstad supportere å gå rundt på andre supporterforaer og her inne og skryte av at vi har 1000-2000 syngende på bortekamper og ca 3-500 hjemme. Utrykket; "hovmod står for fall" kommer da fort til sin rett!

Når dette er sagt, det er absolutt ikke meg imot å gå til Ullevål som følge av veddemålet mitt, jeg óg skal jobbe hardt for at det skal skje, men jeg tror ikke vi blir 500 syngende allerede denne sesongen!!
:ffk:

---------------------------

Macka fra start!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 jan 04, 18:13
skal vel egentlig si meg enig, ble bare litt provosert, synes det er alt for mye klaging på sittetribuna, de skapte faktisk nesten like bra liv som plankehaugen i fjor:ffk:

Jeg går forresten ikke til ullevål sammen med deg....;)

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 26 jan 04, 02:46
Endret: 26 jan 04, 02:53
Opprinnelig postet av djpete
Dersom vi blir 500 faste syngende neste år på hjemmebane så skal jeg gå til Ullevål!!...


Litt fakta...

Det vil ta deg ca. 16 timer og 35 minutter, litt avhengig av hvor i Fredrikstad du starter.

Dette gjelder vanlig, uavbrutt ganghastighet.

Dessverre må du nok regne med noe lengre tid. Dette grunnet ulovligheten ved å gå langs E6 som fotgjenger.
Noen ekstra timer bør derfor påberegnes...

Vær ved mot...:D

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 26 jan 04, 08:22
Nok av optimister her inne iallefall!

Hvordan i all verden går det ann å organisere 500 syngene fredrikstad-folk?

Noen som husker turen til lystlunden ifjor?

---------------------------

Stadion på FMV!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 27 jan 04, 23:05
Er ikke bara for dere å komme tell en ny supporterkultur!! Bruk et par år å lære! Vær litt ydmyke og villig tell å høre på andres erfaringer! Jobb tett med NSA! Dere har mange hyggelige tribunekamper i møte!!
Apropo jenter! Kjærringa mi er med i plankehaugen, så det er ikke noe galt med FFK jentene "veiron"

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 28 jan 04, 18:21
Vi har mange hyggelige kamper forran oss, det skal jeg love deg. Og vi skal være oss selv. Har du lånt no kurs fra Klanen eller no sånt? Har på følelsen av at mange går i klanens spor. Dårlige kopier.
Nei du..- vi er selvfølgelig ydmyke, og vårt engasjement kommer fra hjertet!!
Er ikke påklistra eller tilljåla.
Vi har vår egenart( erverdig) den skal vi utvikle videre og forhåpentligvis ta til uante høyder.








---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 29 jan 04, 00:25
Helt ærlig; de sangene dere har er tro kopier av LSK, RBK og Klanen!!
Dere har vært veldig lite kreative på sangbiten!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 29 jan 04, 06:29
Og de lagene stjeler omtrent alt fra England.Enga har blant annet en tendens til aa ta opp Millwall sanger.
Jeg kommer hjem med noen Sri Lankiske crickert sanger,som det kommer till aa bli schwung over.:cool:

---------------------------

Gøran Karlsen


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 jan 04, 08:26
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Jeg kommer hjem med noen Sri Lankiske crickert sanger


*humre* detta ser jeg vitterligen frem til å høre på stadion, hehe...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Frøken kråke

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 22

Lagt til: 30 jan 04, 11:34
Opprinnelig postet av veiron
Fredrikstad er en deilig sommerby (gode minner derifra) og FFK har jo et engasjert publikum.


Fin sommerby? Og hvordan er det å bade i glommeslammet når det blir for varmt?
Og det med engasjert publikum, 8000 i gjennomsnitt, men alikavell er det mer lyd fra kirkegården bak(spes når Hjælm setter i gang med blussinga, he he, var artig det, mye hosting da...:D)
Men skal du på ferie er Moss en vakker, idyllisk by med kanalen og Albykringla, og publikummet hyler til de er sår i halsen!!!

---------------------------

Og Moss rykker opp i 2005, sammen med LO ved sin side!

MFK og Kråkevingen står på høyeste plan!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 30 jan 04, 17:41
Bare mossinger er glad i Moss! Bare mossinger liker MFK og bare patriotiske mossinger mener at det i det hele tatt finnes et publikum i byen deres.
Takk til deg!!

---------------------------

Macka fra start!


veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 feb 04, 00:45
Frøken Kråke... jeg har vært i Moss ja, og jeg er IKKE imponert over publikum der. Og jeg er heller ikke veldig imponert over lukta i den byen.
Fredrikstad er en mye finere by, sorry.

Til dere nykommere som skal til Åråsen i serieåpningen, gå inn på linken jeg legger ved og sjekk hva som venter dere! (Filmer fra Åråsen og Kanarifansen)
http://www.kanari-fansen.no/index.php?option=com_remository&Itemid=36

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 feb 04, 01:11
Plankehauugen har nok et laaangt stykke igjen før nivået til Kanarifansen kan snuses på ja. Ble spesielt imponert over dette klippet

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 02 feb 04, 07:54
Lurt å ha en engasjert supporterperson stående på en kasse. Skaper mere engasjement skulle en tro...

---------------------------

Stadion på FMV!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24