Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoås til Vålerenga?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 nov 09, 18:00

http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.6869839

Tror dere han hadde klart seg i Tippeligaen?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 17 nov 09, 18:14

Nei, det tror ikke jeg. Han er ikke bedre nå en det han var i FFK. Dessverre.

---------------------------

Heia FFK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 nov 09, 18:21

God spiller, men scorer for lite mål. I likhet med vår egen Everton fremstår Hoås som en spisstype som mangler "killer-genet" foran mål. For meg virker det rett og slett som det ikke bor en storscorer i ham på dette nivået, men for all del; han kan gjøre en nyttig jobb i Tippeligaen hvis han brukes rett, bare man ikke forventer at han figurerer øverst på toppscorerlisten. Der er Martin Wiig giftigere.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 17 nov 09, 18:29

Drillo avviser ikke at han vil teste mannen på LANDSLAGET fremover.

Jaja, Hoås-pasningen blir skummel. Er det mulig???


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 nov 09, 09:35

Håper det med landslaget er en spøk, men skulle drillo det da blir jeg ikke bare sint,men da trykker jeg ikke drillo til mitt bryst Laughing spørs om drillo driter i det, men men Laughing

 

om Hoås er god nok for tippeligaen ?  ja som flopp Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 18 nov 09, 10:15
Endret: 18 nov 09, 10:19
Endret av: kanogvetalt

Dette overasker meg ikke. Han begynner, gjelder også Wiig, å nærme seg den alderen da spisser slår ut i full blomst. Tror flere tippeligaklubber kan ha glede av begge disse spissene.

Om de har blitt bedre siden de var i FFK? Selvfølgelig.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 18 nov 09, 10:26

Her er jeg veldig enig med kanogvetalt.

Det er ingen tvil om at Hoås og også Wiig er bedre nå enn da de var i FFK. Dette er kanskje noe å tenke på også med feks Slydal og Trulsen. Selv om de ikke holder nivået akkurat nå, så kan det godt hende de er gode spisser i Tippeligaen om 4-5 år. Skal vi ta oss tida til å vente på det? Ja, det synes jeg. Det er dyrt å hente inn etablerte spillere.

Men tilbake til Hoås. Han er god nok for Tippeligaen, men for landslaget? Nei, spar meg.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 18 nov 09, 10:37

Opprinnelig postet av keiko99

Håper det med landslaget er en spøk, men skulle drillo det da blir jeg ikke bare sint,men da trykker jeg ikke drillo til mitt bryst Laughing spørs om drillo driter i det, men men Laughing

om Hoås er god nok for tippeligaen ?  ja som flopp Laughing

Helt enig med deg Keiko.

Og til Kanogvetingenting. Nei... De har kamptrening som gjør at de har touch og feeling, men har absolutt ingen ting å gjøre i tippeligan. Faller totalt igjennom som Tegstrøm..

---------------------------

Heia FFK


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 18 nov 09, 10:38

eller kanskje til viking, nå som de får ny trener vil han sikkert ha inn nytt blod

---------------------------

hmm....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 nov 09, 14:35

Opprinnelig postet av Rune

eller kanskje til viking, nå som de får ny trener vil han sikkert ha inn nytt blod

tror ikke Hareide henter hoås til viking Wink

hoås er en god adecco spiller iikke noe mer en det...

håper FFK slutter og hente spillere som dette og tegan

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 nov 09, 15:12

Fikk egentlig Hoås mange sjanser som spiss i FFK ? Husker han kun ute på kanten jeg.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 nov 09, 00:33

Under Drillo oftest på kanten, hvor også Wiig ble "misbrukt" av Drillo. Under KTE fikk Hoås tilstrekkelig sjanser til å bevise at han ikke holder mål - også som spiss.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 nov 09, 17:18

Opprinnelig postet av bateman

Under Drillo oftest på kanten, hvor også Wiig ble "misbrukt" av Drillo. Under KTE fikk Hoås tilstrekkelig sjanser til å bevise at han ikke holder mål - også som spiss.

Tror deg ikke bateman


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 20 nov 09, 17:25

I mine øyne er det tre ting som ødela for Hoås i FFK. Skader, skaden på Enerly og publikum

Høstsesongen 2005 storspilte han for FFK. Likevel ble han til tider hetset fra tribunen, noe som også fortsatte resten av karrieren hans i FFK. Ytterst ufortjent.

Oppbygginga til sesongen 2006 ble ødelagt av skader, slik at han aldri fikk sjansen til å komme ordentlig i form.

I tillegg, så slet han mye med at det var han som var involvert i situasjonen hvor Enerly ble skadet noe som påvirket spillet hans. Dette er noe han også slet mye med i 2007 sesongen og noe jeg har hørt av både Grønhagen og Terje Jensen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 20 nov 09, 17:33

Jeg mener at Hoås er en ganske bra spiller men problemet hans slik jeg ser det er at hodespillet hans ikke er i nærheten av hva man kan tro vedr en spiller som er så høy som han. Jeg mener videre at våre forventninger om en hodespiller ødla for han og at det ikke kunne være særling enkelt å være han og bli møtt med et så negativt hjemmepublikum.

 

 


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 20 nov 09, 20:53

Opprinnelig postet av Rey

I tillegg, så slet han mye med at det var han som var involvert i situasjonen hvor Enerly ble skadet noe som påvirket spillet hans. Dette er noe han også slet mye med i 2007 sesongen og noe jeg har hørt av både Grønhagen og Terje Jensen.

Jeg er enig i dette resonnementet. Vi husker alle hvor høyt han hoppet da han så uheldig landet oppå Enerly i Kristiansand den kvelden. Etter den hendelsen virker det som om han ikke får til å sprette mer enn 20 cm fra bakken. Så den  ulykksalige hendelsen har naturlig nok satt sine spor hos ham.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3