Husk meg
Brukernavn
Passord

12'ern stafett - hvem blir med ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 17 nov 09, 13:12
Endret: 17 nov 09, 13:21
Endret av: Holters

Nå er det opp til oss som virkelig mener noe med at vi ønsker klubben opp og frem med masse EGNE spillere!

Har foreslått dette tidlgere, og prøver på nytt etter (kampen om østfold) FFK -juniorenes storseier over Sarpsborg (6-1).  Jeg betaler kr. 1.200,- til 12'ern, FFK sin ungdomssatsning i håp om mange egenavlede spillere i FFK-stallen fremover. Hvem blir med og bidrar og ikke bare preker om hva som skulle vært gjort o.s.v. videre.

La oss sende et økonomisk signa til FFK om hvilken vei som vi ønsker at klubben skal gå, selv om det betyr Adecco i noen år. Det er så mange av oss som har uttalt seg i dette fora om sløsing og mangel på satsning av egne folk.  Tiden er inne for å bidra dere! MORO OM VI HADDE BLITT IHVERTFALL 50 SOM FRA FFKSUPPORTERNET SOM BLE MED PÅ DETTE.

Sendte stafettpinnen videre til  "Bedreviteren" sist jeg tok det opp, men han er gått under jorden..... Utfordrer derfor "Patrioten" til at du også blir med. Tar du imot utfordringen, betaler kr. 1200 til 12'ern prosjektet,  og sender stafettpinnen videre til annen person i forumet?

Logg deg inn på http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2337/589/en for å bidra.

Dette her bør vi støtte dere! OG jeg skriver som sist: Her er egeninteressen min "local lads" og god fremtid for FFK, jeg står ikke på lønningslisten til FFK i det hele tatt.


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 17 nov 09, 13:46

Jeg er med...og utfordrer ecupeventyrsnart og Ymer... Regner med at dere begge  tar dette på strak arm...

(Ymer kan erstatte badet i havet etter tapt veddemål med dette... Wink)

Ifølge Arnie så har dette dessverre stoppet nesten helt opp etter degraderingen.. Med den økonomien som er i FFK og norsk fotball generelt er dette viktigere enn noen gang...

Og tro meg.. Med gode forhold for ungdomssatningen i FFK så kommer det mye spennende fremover.. Det er mye bra talenter i årsklassene 94-95-96...

100 kr i mnd er småpenger for de fleste av oss.. (kanskje prisforskjellen på sesongkort 2010 vs 2009)....

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Dorsalino

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 11

Lagt til: 17 nov 09, 14:53

Lest på denne siden i flere år nå uten å være medlem eller skrive et ord - men dette er jeg med på Smile


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 nov 09, 17:17

. Jada Jan, grei deal, selv om jeg uansett hadde blitt med Laughing 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 nov 09, 18:00
Endret: 17 nov 09, 18:05
Endret av: Bedreviteren

Joda, skal gjerne ta utfordringen jeg b-tribunesliter. Men kunne ikke denne kampanjen vært mer effektiv hvis man bare kunne skrevet navn og adresse ett sted og fått en faktura tilsendt? Sender pinnen videre til plankekæll..


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 17 nov 09, 18:39

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Men kunne ikke denne kampanjen vært mer effektiv hvis man bare kunne skrevet navn og adresse ett sted og fått en faktura tilsendt? Sender pinnen videre til plankekæll..

 

Det er faktisk veldig enkelt...

Send en sms hvor du kun skriver 12 og send til nummer 2229 så trenger du ikke gjøre noe mer..

 

Og send stafettpinnen videre..

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 17 nov 09, 18:48

Hvor står det? Jeg blir gjerne med, men kunne godt tenkt meg og lest mer ang å sende sms til 2229.

Jeg stoler selvsagt på deg Rafn, men dette må vel også stå på nettet?


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 17 nov 09, 19:16

Hadde jeg bare ikke vært student med ellers mindre god råd enn FFK hadde jeg blitt med!

Men synes det er synd at privatpersoner må bidra til at FFK skal ta talentarbeid på alvor og at man faktisk skal ha økonomisk mulighet til dette. FFK hadde i 2009 et budsjett pluss en budsjettsprekk på ca 120 millioner... Burde jo vært et minimun at 5 % bare gikk til talentutvikling!

Men ille bra tiltak allikevel!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 17 nov 09, 19:20

Jeg savner også at klubben kan gå ut offentlig og fortelle om planene sine. At de skal satse på talentene sine, og da allerede i år. I tillegg må det investeres ennå mer penger i ungdomsarbeidet. Jeg vil på en måte ha en bekreftelse på dette før jeg blir med på noe slikt.

Men som sagt, jeg skal bli med. Men finner ikke info om sms-delen noe sted unntatt gjennom Rafn.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 17 nov 09, 19:23

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg savner også at klubben kan gå ut offentlig og fortelle om planene sine. At de skal satse på talentene sine, og da allerede i år. I tillegg må det investeres ennå mer penger i ungdomsarbeidet. Jeg vil på en måte ha en bekreftelse på dette før jeg blir med på noe slikt.

Men som sagt, jeg skal bli med. Men finner ikke info om sms-delen noe sted unntatt gjennom Rafn.

her http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2494/372/

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 17 nov 09, 20:17

Nå har jeg sendt sms, noen som vet hva som skjer videre?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 17 nov 09, 20:48

Hehe. Det er akkurat det jeg også lurer på. Smile


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 17 nov 09, 20:59

Til dere som har sendt sms 12 til 2229 vil få tilsendt skjema og info i posten.


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 17 nov 09, 21:08
Endret: 17 nov 09, 21:33
Endret av: Holters

Copy paste fra hjemmesiden til FFK :

Vi vil skape drømmer og bidra til å gi barn og unge gode oppvekstvilkår

Talentutvikling er et av FFKs hovedmål. Nå trenger vi byens støtte for å utvikle våre talenter på enoptimal måte, gjennom både Byprosjektet, FFK College og juniorlaget. Derfor lanserer vi et lojalitets- og støtteprogram på fire nivåer:

  • Gull
  • Sølv
  • Bronse
  • Basis

Send SMS med 12 til 2229 for å få tilsendt skjema og info.  Les mer om hva som ligger i de forskjellige programmene her .

  • Støtteprogrammet varer ett år av gangen. Det er ett program for privatpersoner og ett program for mindre og mellomstore bedrifter.
  • Betydelig arbeid har vært lagt ned gjennom mange år for å utvikle egne spillere til å ta steget opp på A-laget. Gjennom vårt sportslige forum og utviklingsforum har vi lagt grunnlaget for denne utviklingen.
  • Gjennom støtteprogrammet som nå lanseres håper vi å få med både privatpersoner og næringslivet, og de som blir med får en rekke fordeler.
  • Hele beløpet som kommer inn dedikeres til ungdomsarbeidet i klubben.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 nov 09, 21:10

Sender stafettpinnen videre til Supreme NMT. Bli med og støtt ungdomarbeidet i FFK!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 17 nov 09, 21:48

Opprinnelig postet av Ymer

Sender stafettpinnen videre til Supreme NMT. Bli med og støtt ungdomarbeidet i FFK!

I likhet med Flisa skulle jeg gjerne sagt det hvis økonomien min tillot utskeielser, men jeg er nok en fattig student med deltidsjobb og en dyr leilighet på Grünerløkka, så for tilfelle er det til og med finansieringa av julegaver i faresonen. Dessverre. Men blir det plass etterhvert kan jeg jo gjøre et forsøk. Foreløpig så sender jeg stafettpinnen videre til The Dude. Cool

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3